NIO potentsiaal?

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • tervist.

    ma ise näen üsnagi pöörast potentsiaali sellel ettevõttel.ma siiski alles algaja spekulant ja teen oma esimesi beebisamme.mida kogenenumad tegelased sellelst ettevõttest arvavad?
  • tervist.

    ma ise näen üsnagi pöörast potentsiaali sellel ettevõttel.ma siiski alles algaja investor ja teen oma esimesi beebisamme.mida kogenenumad tegelased sellelst ettevõttest arvavad?
  • Paraboolne stokk? Ma ei imestaks absoluutselt, kui siit uus ATH tuleks, aga sa oled hiline liituja ja peaksid kohe sääred tegema kui mull (jälle) lõhkeb. Väidetavalt on 18% short'e, nii et võib vabalt squeeze tulla:

    See oleks muidugi puhas gamble. Hiina ei ole just läbipaistev riik. Ei maksa arvata, et ükskõik kui suure valuatsiooni taga pole tegelt pettus. Hea risk:reward'i või mõistliku pikaajalise investeerimistegevusega siin kindlasti tegu ei ole imho : )

    Proovi, pane tonn sisse ja mingi SL, pekki hakkab minema siis sisene altpoolt uuesti, vaata, kas saad rohkemaga tulema. Kooliraha tuleb maksta, niisama paberil unistamine suht mõttetu.
  • tänan asjaliku vastuse eest!
    hüppan siis sügavas otsas vette ja eks näis kas ujun välja :)
  • Hea, et keegi NIO teema tegi. Tegelikult võrreldes NIO marketcapi näiteks NKLA-ga siis veel NIO-l 5x kasvuruumi. See mis muidugi hiinas nende paberitega cookitakse on omaette teadus.
  • NIO-st räägitakse kui Hiina Teslast ja seal võibki sarnane haip tekkida, mis ajab valuatsiooni naeruväärselt kõrgeks nagu Tesla puhul. Hetkel on oluline see, et NIO tootmisliinid näikse suutvat autosid toota ja nüüd on vaja lihtsalt toodangumaht 10-kordistada ja loota et ostjad on ka olemas. Arvestades Hiina liikumist elektrilisele transpordile, mis pole küll suurriigile väärilises tempos toimunud, aga seda enam on potentsiaali, võib oletada, et lattu vast niipea midagi seisma ei jää. Ja kuna Tesla tootmine on nüüd ka Hiinas, saab sealt pealt nii mõndagi õppida, et oma mahajäämus tasa teha.

    Oman ja ei kavatse lähiaastatel müüa.

    P.S. Loomingulist raamatupidamist harrastab ka Tesla, see pole hiinlaste privileeg :)
  • Rõõm kuulda,et ma ainus "loll" pole :D
  • 1. Nio äri konseptsioon jätab Apple mulje:
    Väga lojaalsed kliendid.
    Nio majad/houses, kus saab teha ühistegevusi, lastenurgad, raamatukogu, Nio disainiga riided. Nad loovad kogukonda, mis on väga kaval ja üsna efektiivne turundus(kliendid teevad ise reklaami).

    2. Akude vahetus(swapping), selle suur pluss on, et sa võid osta odavama auto(väiksema mahutavusega aku hind toob auto hinna alla) ja saad hiljem kasutada pikemate sõitude jaoks suurema mahutavusega akut, rentides/vahetades selle Nio stationis. Hetkel on neil valmis umbes 140 jaama.
    Nio station on valmis ehitatud üle riigi ja saavad olema üksteisest 3km kaugusel ja auto aku vahetus kestab 3 minutit. Kui kaua läheb tavaauto tankimisele aega koos maksmisega?!!
    Kasutades kiirlaadimist mõjutab see aku kasutusiga(lühendab).
    Suurlinnas (eriti suurte korrusmajade piirkonnas) tekib kiirlaadimis kohtadega probleeme, neid ei pruugi tulevikus jätkuda. Sellepärast on mõistlik kasutada akude vahetust(battarey swapping). Samas jääb ka võimalus kasutada tavalist juhtme otsas laadimist.

    3. Vähemalt 2 aastat toetab Hiina riik maksude alandamisega, eriti neid firma side kes kasutavad akude vahetamise tehnoloogiat.

    4. Arendavad samuti isejuhtivat autot nagu Tesla. Nio partneriks on selle ala maailma juhtivaid firmasid Mobileye (Inteli omanduses).

    5. Nio plussiks on, et Hiina on maailmas 5G tehnoloogia arengus kõige ees, 5G on autode isejuhtimise vundamendi suur osa.

    6. Hind ja kvaliteet, mida ei saa öelda kahjuks osadele Tesla mudelitele.
  • Olen ise natuke üle aasta Nio`se investeerinud ja kahetse.
  • Jimmy Butler
    II.kvartali ja juuni numbrid olid kenad küll, kui kasvuprotsente vaadata:

    https://ir.nio.com/news-events/news-releases/news-release-details/nio-inc-provides-june-and-second-quarter-2020


    Kui Tesla rada läheb, siis market capi pealt on siin ju 20x hinnatõus veel ees.
  • Praegu on veel vara prognoosida kas NIO-st saab Tesla otsene konkurent, aga vaadates Hiina ärieetikat ja valitsuse strateegiat elektrilise transpordi sektoris ei imestaks üldse, kui NIO-st saab riikliku tähtsusega ettevõte, millele antakse korraldus Teslat tootmismahtudes edestada, et (pool)vaenuliku suurriigi ettevõte seal end liiga mugavalt tundma ei hakkaks. Pluss veel see intellektuaalse omandi kopeerimine, millele kohalik võim heakskiitva noogutusega läbi sõrmede vaatab. Globaalsel autoturul pole Hiina autod muidugi kunagi läbi löönud, sinna ma NIO-le edu ei ennustaks. Küllap vanad saurused ka saavad end lõpuks teisele küljele keeratud ja elektrikate tootmisele hoo sisse. Kuigi arvata võib, et mõni miljon autot aastas turuosa antakse Teslale ära oma venitamise ja saamatuse tõttu. Aga hiinlased kummi ei venita, neil käib vajadusel kõik välgukiirusel nagu Tesla Hiina tehase ehitus praktikas näitas.

    Põnev saab kindlasti olema. TSLA on nii kõrgele tõusnud, et sealt mingi 10-20x valuatsiooni kasvu keegi ei oota, NIO puhul võib tõesti kiire kasv ees olla, umbes nagu peale TSLA IPO-t oli. Toota nad oskavad ja auto pidi ka suht hea olema, jääb üle vaid ostjad leida. Aga seda on keeruline prognoosida, kas NIO autod muutuvad kunagi Tesladest popimaks või vähemalt sama ihaldusväärseks.
  • esimesed sajad eurod teenitud.jätkame samas vaimus.ruumi tõusuks on veel ohtralt ja uskuge mind-tulevik on aasia ning austraalia päralt.
  • mongol9
    esimesed sajad eurod teenitud.jätkame samas vaimus.ruumi tõusuks on veel ohtralt ja uskuge mind-tulevik on aasia ning austraalia päralt.

    Sada eurikut teenitud ja juba nii enesekindel... :P
    Aga räägi lähemalt, mis selle Austraaliaga on, mis pauk sealt meid ootab?
  • kulla mees.ei ole vaja hakata siin tühja koha pealt mögisema ja tüli üles kiskuma.jäta parem asi kohe sinnapaika ja kõigil kergem.
    kui ikkagi vaja urgitseda,siis soovitan portaali delfi.ee.
  • mongol9, alles pool kuud tagasi olid algaja spekulant ja tegid oma beebisamme, aga nüüd viskad õhku, et Austraaliast on midagi oodata. Ära ole uhke ja räägi teistele kah.
  • Ei pea silmas otseselt mõnda ettevõtet.
    Pean silmas Austraalia mandrit oma maavaradest pungil maapõuega ja eraldatusega muust maailmast,mis minu arvates tulevikus on üha suurem pluss.Poliitiline stabiilsus pole ka just miinuseks.
  • Kes saksa keelt oskavad, siis siin on uue Nio ES6 ülevaade.
    https://youtu.be/3paPg4umR_w
  • Lee
    https://youtu.be/3paPg4umR_w


    Lühikokkuvõte:
    + hind (59K eur)
    + hea "autopiloot"
    + luksuslik sisustus
    + kiirendus

    - uimaine tarkvara
    - laadimine (ühefaasiline)
    - madal sõiduulatus võrreldes Teslaga

    Tegemist oli aasia turule mõeldud prototüübiga seega ilmselt kui peakski millaski EU turule jõudma siis arvatavasti laadimine ja võimalik et ka soft tehakse korda ning paremaks (selleks ajaks)
  • Täna premarketis kõva maht taga ja kasv jätkub, kogu EV sektor näib sellise kiirusega üles rühkivat nagu homset polekski.
    Nüüd muidugi küsimus, et kuhu see hind lähiajal pidama jääb ja kas "mull" lõhkeb või ei saagi enam pidama ja paneb vallutatakse kuust-kusse aina uusi tippe?
  • Praeguseni võib asjade kulgemisega rahul olla :)
  • https://www.marketwatch.com/story/nios-stock-rockets-toward-a-near-2-year-high-after-upbeat-report-on-june-sales-2020-07-06?siteid=yhoof2&yptr=yahoo
  • Hakkasin Niot ostma märtsis(esimene ost 2,46$) ja vaikselt juurde soetanud.
    Oman, ostan juurde ja ei kavatse veel lähiajal müüa.
  • Sõbrad, enne kui te liiga hoogu satute üksteise peale ejakuleerimisega kui rikkaks te kohe NIOga saate, siis vaadake ära dokumentaal "China Hustle" seejärel tudeerige $LK kaasust. USAs kaubeldavad hiina saastaktsiaid ajavad üles jaekauplejad, loominguline raamatupidamine ja hetkel mullistumine mõnes sektoris. NIO ja teised hiina rämpsaktsiad on enne kauplejaid kõrvetanud ja teevad seda veel.
    Nüüd võite edasi paugutada.
  • Lenzer
    Sõbrad, enne kui te liiga hoogu satute üksteise peale ejakuleerimisega kui rikkaks te kohe NIOga saate, siis vaadake ära dokumentaal "China Hustle" seejärel tudeerige $LK kaasust. USAs kaubeldavad hiina saastaktsiaid ajavad üles jaekauplejad, loominguline raamatupidamine ja hetkel mullistumine mõnes sektoris. NIO ja teised hiina rämpsaktsiad on enne kauplejaid kõrvetanud ja teevad seda veel.
    Nüüd võite edasi paugutada.

    This time it's different.
  • Lahe, tänapäeval ei pääse enam kusagil 'this time it's different' vs 'maailmalõpp on käes' räuskamisest:D
  • Lenzer sa tundub üks äraütlemata tore inimene,ja veel millise sõnavaraga!
  • Kui sa loed kõik mu 2500 postitust siin foorumis läbi, siis näed isegi, et see on kõige vulgaarsem postitus mul läbi ajaloo. Juhin tähelepanu lihtsalt sellele, et aegajalt siin portaalis tekib uusi härgasid, kes vastu rinda taovad ja investeerimisalaseid tõdesid tulevad kuulutama, eriti kui turud on tippudes. Enamasti kaovad nad ära kui esimest langust kogevad, sest ka aktsiaturgudel, kes minevikku ei mäleta, elavad tulevikuta.

    NIO-l polnud aasta lõpus raha, et payrolli maksta ja kõik, kes neile laenu tahtsid anda, taganesid targu kohe kui nende raamatupidamist said piiluda, täna on nende MarketCap kaks korda suurem kui Renault - see kulgeb kindlasti hästi.
  • Eks vaatame,mis sellest asjast saab.
  • Minu poolest arvake mis tahate aga "Eks vaatame,mis sellest asjast saab", "Hakkasin Niot ostma märtsis(esimene ost 2,46$) ja vaikselt juurde soetanud. Oman, ostan juurde ja ei kavatse veel lähiajal müüa." ja muu taoline ei ole analüüs, mis oleks selle foorumi tasemel. Panustage natukenegi ja avaldage mõtteid, et miks just Nio tulevikuperspektiiv on helge. Kui seda ei viitsi, siis kahjuks jääbki teistel üle vaid neid kilkeid siin rohkem või vähem varjatult mõnitada.
  • Ei ole vaja seda "lollust" lugeda,kui magu ei kannata :)
  • See kes räägib, et tema teab mis tulevikus tõuseb või langeb, see valetab. On olemas väiksema riskiga ja suurema riskiga investeeringud aga suunad ei tea keegi.
  • Kas keegi mõnda NIO produkti näinud või sõitnud on? Kas oskab keegi kommenteerida? Ärge videotest rääkige.
    Hiina ise kõigile arusaadavatel põhjustel lähiperspektiivis ei satu.
  • Lenzer
    Kui sa loed kõik mu 2500 postitust siin foorumis läbi, siis näed isegi, et see on kõige vulgaarsem postitus mul läbi ajaloo. Juhin tähelepanu lihtsalt sellele, et aegajalt siin portaalis tekib uusi härgasid, kes vastu rinda taovad ja investeerimisalaseid tõdesid tulevad kuulutama, eriti kui turud on tippudes. Enamasti kaovad nad ära kui esimest langust kogevad, sest ka aktsiaturgudel, kes minevikku ei mäleta, elavad tulevikuta.

    NIO-l polnud aasta lõpus raha, et payrolli maksta ja kõik, kes neile laenu tahtsid anda, taganesid targu kohe kui nende raamatupidamist said piiluda, täna on nende MarketCap kaks korda suurem kui Renault - see kulgeb kindlasti hästi.


    Tencentist oled midagi kuulnud?

    Nõus, et Hiina aktsiatega on seotud teatud riskid ja pole õrna aimugi, kuhu NIO välja jõuab, aga autod on neil kuradima lahedad, patente ettevõttel jagub, battery swap stations on pull plaan ja Nio house lisab mõõdet veelgi.
    Ma ei imestaks, kui nad on varsti suuremsd, kui TSLA, aga võib vabalt ka scam olla 😀
  • Kunagi oli siin foorumis purus, kes selliseid asju teadis. Küll pigem sendimängija.
    puruse blogi
    On kellelgi aimu, kuhu ta kadus?
  • Noh, see et see NIO varem või hiljem õhku lendab ei muuda fakti, et enne on võimalik temaga terveid varandusi teenida.
    Kui roppu moodi joppab muidugi
  • USA toetab. Nio received $5-$10m in Covid aid to retain 204 employees in America.
  • opex
    USA toetab. Nio received $5-$10m in Covid aid to retain 204 employees in America.


    Siit võiks mingi 2-3 miljardit valuationile juurde visata küll :)
  • Ärme nüüd homse peale liiga palju ka erutu. Fakt on see, et täna on nende toodangumaht tibatilluke. Tuleb skaleeruda. Kõvasti. See vajab täiendavat kapitali. Ja selleks on vaja usaldust, et sulle miljardeid peale kantaks. Hetkel tundub, et raha loobitakse elektriautode sektorisse väga hea meelega, aga turgudel on kombeks vahel ka jahtuda ja uute tehaste ehitus võib takerduda. Teslal oli väga pikka aega vaid 1 tehas. Teise tehase - Gigafactory ehituseks loodeti suurt kosilaste ringi, lõpuks ei tulnud mitte kedagi ja üksi pidid seda vaikselt jupikaupa ehitama, nii kuidas raha jätkus. See tõmbas kasvu korralikult kinni ära aastateks. Ma ei ütle et NIO-ga sama stsenaarium peaks korduma, aga Tesla näitel hakkas valuatsioon lendama alles siis, kui sai selgeks, et uusi tehaseid hakkab järjest peale tulema ja raha selleks on samahästi kui olemas. Seega keskenduma peaks mitte majandusaruandele vaid laienemisplaanidele, mille kohta loodetavasti samuti uudiseid kuuleme. Hetkel ehitab NIO oma autosid JAC Motorsiga kahasse, koos rajati selleks mõni aasta tagasi uus tehas. Tahaks kuulda uudiseid, et tulemas on siiski ka päris oma tehas. NIO üks suurinvestoreid Tencent Holdings omab ka piisavalt kapitali, et see plaan teoks teha. Kaua oodata ei saa, Tesla esimene tehas Hiinas on valmis, kõrval järgmise tootmishoone ehitus juba käib. Konkurents Hiinas saab olema armutu ja autotootjaid on seal palju.

    Oman.
  • kindsigo, kummal sa aktsia kasvu perspektiivi paremaks pead, NIO-l vöi Xpengil? kummasse sa rohkem usud ?!
  • NIO-l on tehas Jac Motorsiga kahasse, see viimane on riigiettevõte ehk siis partei soosing. Xpengil on samas päris oma tehas. Mõlemal ilmselt potentsiaal skaleeruda Teslale sarnases tempos või kiiremini. Mõlema suurinvestor on Tencent Holdings. Mõlemal on ilus auto, mida eurooplased väga palju katsuda pole saanud. Mõlemal on juhiabi autoga kaasas. Raske on siin ennustada, kumb on parem või kummal läheb paremini, seega mõistlik oleks omada mõlema aktsiaid madala valuatsiooni pealt. NIO aktsiaid sai päris hea hinnaga märtsis, ootan huviga Xpengi IPO-t. Kas just kohe esimesel päeval ostan, ei tea lubada, võib-olla hajutatult mõned ostud. Mõlemad on muidugi Hiina firmad, sellega kaasneb teatud risk, et valget ameeriklast ja eurooplast lihtsalt lüpstakse, riisutakse börsilt raha kokku, lastakse aktsia kotti ja võetakse kogu pott börsilt maha. Seda on ennegi nähtud. Samas, tahaks uskuda, et need arvukad elektriautode IPO-d said innustust Tesla aktsia kosmosesse lennust ja seda proovitakse nüüd korrata, milleks kulub muidugi mitu aastat. Mulle sobiks, kui NIO ja Xpeng teeks läbi 10-20x valuatsiooni tõusu lähema ca 5 a jooksul. NIO on 5-kordse juba ära teinud alates märtsist, ei saa üldse nuriseda. Xpeng-i võib-olla nii odavalt kätte ei saa ja tõus pole kohe alguses võib-olla nii raju. Kõik taandub ikkagi kasvule. Kuidas edeneb tootmine ja kas need autod lähevad kaubaks Tesla toodangu kõrvalt. Olen optimistlik 2021. a osas.

    P.S. Võib-olla mingil määral mõjutab ka TSLA hinnaliikumine. Kui nende valuatsioon püsib kosmoses, on see osalt ettekäändeks et ka kõik teised elektrikad kosmosesse spurdivad. Peaks TSLA tagasi sinna $500 kanti vajuma, vajuvad ehk ka teiste aktsiad sümpaatiast kaasa. Sektor on pigem tervik ja tõus tõstab kõiki paate korraga. Langetab ka. Poliitilised riskid võivad kaarte segi lüüa. USA-Hiina kaubandussõda. Kaua Teslal lastakse Hiinas toimetada. Kas hiina elektriautod tahavad maailmaturule siseneda.
  • “We achieved a record-high quarterly deliveries of 10,331 ES8 and ES6 vehicles in total in the second quarter of 2020 and expect to deliver 11,000 to 11,500 vehicles in the third quarter as the momentum continues,” said William Bin Li, founder, chairman and chief executive officer of NIO. “The current constraints on the productions will be lifted in the near future and we are confident that our production capacity can meet the accelerated demand of our models.”

    Tesla müüs ainuüksi juulis umbes 11000 autot Hiinas. NIO peaks seega 3 korda tootmist ja müüki kasvatama, et Teslale järgi jõuda turuosa poolest Hiinas. Aga tubli saavutus sellegipoolest. See, et gross margin nüüd esimest korda positiivne tuli, on muidugi märgilise tähendusega ja turg kiidab selle kindlasti heaks. Hetkel aktsia 6,5% plussis pre-marketis, eks näis mis ta päeva lõpuks teeb.

Teemade nimekirja