Punch Drinks börsile - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Punch Drinks börsile

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse





  • Punch Drinks (Instagram, Facebook, Soundcloud) on 2016. aastal Eestist alguse saanud joogitootja.

    Ettevõte alustas äsja rahakaasamise kampaaniat Funderbeami keskkonnas. Kampaania põhilised tingimused:
    • Investeerimisstruktuur: nominee
    • Kaasatav rahasumma: 250 000 - 400 000 EUR
    • Osalus mis pakutakse investoritele: 7.69% - 11.76%
    Pre-money valuatsioon: 3 000 000 EUR
    • Investeerimise indikatsioonide tähtaeg: 9 September 2020
    • Võimaliku ülemärkimise haldamine: In case of oversubscription of shares, people who first signed up via Punch Drinks homepage (www.punch-drinks.com/funderbeam) are preferred. We intend to offer the full amount indicated for all of those who indicated up to 50% of the maximum on a first-come, first served basis, and thereafter, make a pro-rata allocation.


    Ettevõte toodab nii alkohoolseid kui ka mitte-alkohoolseid jooke. Koroonaviiruse ajel alustas ettevõte Märtsi lõpust alates ka käte desinfitseerimise vahendi tootmist. Ettevõtte peamiseks tooteks on siiski kõrge kvaliteediga ja värsked kokteili-joogid, mida turustatakse pudelites, purkides ja vaatides.

    Ettevõtte toodangu ülevaade:
    ALKOHOOLSED JOOGID


    MITTE-ALKOHOOLSED JOOGID


    DESINFITSEERIJAD



    Nõudlus ettevõtte toodangu järele tuleb kolmest peamisest allikast:
    1) tarbijat kõnetav ettevõtte enese brändiloome;
    2) Ameerikas ja Euroopas arenev valmissegatud kokteilide (Ready-To-Drink) turg;
    3) ajasäästust kokteilide valmistamisel mida kohvikute, baaride ja meelelahutuskohtade omanikud saavad müügitulu suurendamiseks kasutada (praegu paljud meelelahutuskohad kokteile ei soovi serveerida, sest õlle, veini, siidri jm. lihtsamate kokteilide serveerimine läheb kiiremalt ja seega on neil mõttetu serveerida keerukamaid kokteile mille valmistamiseks kulub kauem aega). Valmis-segatud kokteilide olemasolu tekitab meelelahutuskohtade omanikele ajendi tellida Punch Drinks´ toodangut, et seda edasi müüa enda asutuses.

    Eestis on ettevõttel müük toimumas 170-s erinevas baaris, restoranis ja klubis. Samuti on Punch Drinks toote müügil viie suure jaeketi riiulitel (Maxima, Rimi, Prisma, Coop, Selver). Ettevõte soovib laiendada eksporti Skandinaaviasse, peamiselt Soome ja Taani kus on alustatud juba müügiga ja leitud ka jaotuspartnerid. Ettevõttel on läbirääkimiste faasis kontaktid ka Rootsi, Prantsusmaa, UK, Venemaa, Hispaania, Sri-Lanka ja Jaapaniga.

    Ettevõte on alustavale ettevõttele kohase madalast võrdlus-baasist tuleneva ja kiire ärimahtude kasvu tõttu paaril eelmisel aastal kasvanud ca 200% aastas:


    Ettevõte on olnud kasumis alates esimesest aastast peale:


    (rohelisega on tähistatud ettevõtte poolt prognoositud tulevikuväljavaade)

    Ettevõtte meeskonna moodustavad meelelahutuse ja joogitööstuse taustaga inimesed: Kristjan-Walter Kask, Mihkel Kahn, Hendrik Luuk, Joosep Raudsepp.

    Kampaanias kaasatav raha kasutatakse järgnevalt:
    • rahvusvahelise müügitegevuse arendamine
    • uute toooteliinide arendus (Punch Sanitizer)
    • avada showroom (40% kaasatavast kapitalist)
    collaboration erinevate osapooltega craft coctail trendi edendamiseks rahvusvaheliselt
  • Ehk siis raha kaasatakse 169x PE tasemel ja ca 10x käibekordaja tasemel. Jookide väiketootja poolt.
    Ülejärgmise aasta kasum forecastitud kasvama 31x viimase täisaasta kasumist. Lisaks tõuseb selle meeletu laienemise hoos kasumimarginaal 5,5% pealt 21% peale!

    Mis ajast joogitootjaid paremate päevade tech-buumi kordajatega hinnatakse?
  • Hinnastatud on küll nii, nagu mingi täiesti uus tehnoloogia asi oleks turule toodud ja millel pole konkurente. Mis seal siis nii keerulist on? See on veel kergem kui õlletegu, mõõdad, segad kokku ja pudelisse.
  • Tooted on iseenesest head (olen proovinud), aga pisut kallid ning ausalt öeldes jääb see restoranide/kohvikute lisandväärtuse argument natuke segaseks, arvestades, et nood tahavad julgelt ca 3xostuhind letile panna. Palju rentaablim on müüa/presenteerida isesegatud koksi.

    Selver e-poes lahjade jookide all tooteid pole, Coopis samuti ei märka.
    Eestis oluliseks käibe kasvatamiseks on vajalikud senisest oluliselt suuremad investeeringud turundusse ning väljapanekutesse, mis samas söövad marginaali.

    Valuatsioon ning paari aastaga ekspordi käibeplahvatus on eriti tänases seisus liigne optimism, mida peab samuti olema, aga veits liiga sinisilme stoori vähemalt nende jaoks, kes valdkonnaga igapäevaselt kursis.

    Võimalik, et desinfektsioonivahendite äri saab olema palju suurem ning kasumlikum.

    Sorry, aga ei usu
  • Mis oli 2020 I poolaasta tegelik müük?
  • janek
    Mis oli 2020 I poolaasta tegelik müük?


    Lakke ja emta numbreid vaadates pakuks ca. 200-250K
    Pigem 250
  • Samas ikka ei oska midagi pakkuda ka, ei saa selle kooperatiivi puhul numbritest aru...

    2019 käive 306K€
    Deklareeritud 12/2018-12/2019 käive 260K€
    Isegi kui see vahe tuleb dets2019 vs dets 2018 käibekasvust, siis see tähendaks et pöördmaksustatav käive on praktiliselt 0 - millistel tingimustel see võimalik on?
    Suvaliselt kõrvalteemadest ette võttes siis Tankeril ja Lahhentaggel on pöördmaksustamine tõttu deklareeritud käive ca. 2x suurem kui tegelik käive - nii nagu ta sellel põllul tegutsedes peakski olema
  • Võib ju rääkida mida tahes, aga kui neil see 250K jälle täis loobitakse, on see nende poolt väga hästi hinnastatud. Loll oleks odavamalt ära anda, kui turg valmis pakkuma on.
  • rainis007
    Mis ajast joogitootjaid paremate päevade tech-buumi kordajatega hinnatakse?


    Umbes sellest ajast peale kui crowd-equity platvormid hakkasid laiemalt levima ja ettevõtetel hakkas tekkima võimalus ka väga varases faasis avalikkuselt raha kaasata.

    Alustava ettevõtte müügitulu areng on palju kiirem kui küpse ettevõtte müügitulu areng.

    Milline valuatsioon värskele ja kiirelt kasvavale ettevõttele peaks piisav olema? 2x käivet? 3x käivet? Ettevõtteid hinnatakse tulevikuperspektiivi pealt. Kiire vaatega investorid vaatavad heal juhul paari järgmist aastat.

    Kui käive kasvab paar aastat jutti 200%+ ja jätkub nii ka lähitulevikus, siis 2x või 3x käivet pole õiglane väärtus, sest võimalik tootlus oleks riski arvestades liiga hea.
    Kõrge tootlus tõmbab ligi investoreid --> kordaja kasvab. Uus projekt saab raha, paari aastaga saabub suur kasv, riskid olid väikesed, investorid said hea kasumi. Teatakse uue projekti rahakaasamisest. Kõrge tootlus tõmbab ligi investoreid --> kordaja kasvab. ...

    Raha kaasamine on oma olemuselt oksjoniturg kus investorid panustavad kõrgeimat hinda millega nad on nõus riskima.

    Küpse ettevõttega võrreldes võib jääda mulje, et 10x kordaja pealt kapitali kaasamine on kallis, kuid tegelikult on algusjärgus kiire kasvuga ettevõtete kasv nii kiire, et vaadates paljude projektide üleselt, on tootlus võrreldes riskiga investoritele atraktiivne. Seda saab teada sellest, et projekt märgiti täis.

    Alustava ettevõtte kiiret müügitulu kasvu ei saa osta valuatsiooni pealt 2...3x käivet. Selline kordaja rakendatakse küpse ettevõtte stabiilsele arengule.

    Investori ees seisab küsimus, kas ta usub kasvu või mitte. Kui ei usu, siis ei peaks investeerima ja kui usub, siis peaks investeerima. Kasvu kiirus ja investorite entusiasm selgitab järelturul välja need inimesed kellel oli õigus - kas emissiooni järgselt saab ettevõtet odavamalt osta või ei ja kui saab, siis kui pikk on see periood.
  • Kas nii peaks maailm olema korraldatud?



  • Soft drinks müük on nagu pudelivee müümise next level. Nats rohkem peab vaeva nägema, aga raha saab küsida 3-4x rohkem. Eriti humoorikas on see desovahendite müük, keegi on "pivotimist" väga tõsiselt võtnud ja eluliselt rakendanud :D

    Aga ei noh edu poistele, mul ei ole ühtegi nii suure käibega firmat, seega müts maha - midagi nad siiski õigesti teevad ;)
  • Neid desovahendite tootjaid on niivõrd palju nüüd saanud, et konkurentsi tõttu peaks kasumlikkus olema kukkunud olematuks.
  • Desovahendite koha pealt ei saa kasumlikkuse osas nõustuda. Eelmisel aastal umbes samal ajal ostsin autosse väikese pudeli, apteegis maksis midagi 2 kopikatega. Nüüd mõtlesin, et võtan selverist möödaminnes uue, umbes samasuure pudelikese, kui mälu ei peta, siis selle number hakkas 6-ga. Ei ostnud.
  • Selles osas on alati küsimus, et kellele kasum jääb? Ma arvan, et tänastes oludes saavad jaekaupmehed suurema osa kasumist. Lihtsalt kõhutunne selles osas.
  • 972
    Selles osas on alati küsimus, et kellele kasum jääb? Ma arvan, et tänastes oludes saavad jaekaupmehed suurema osa kasumist. Lihtsalt kõhutunne selles osas.


    Kui pead silmas brutomarginaali või JH%, siis jaekaupmehe "osa" on siin kindlasti väiksem, seega vaadates PD toodete jaehinda usun, et kate on neil endil täitsa korralik.

    Punch Drinksi kohta sai leitud muidu lahe artikkel:

    https://arileht.delfi.ee/news/uudised/joogitoostuses-teevad-jargmist-revolutsiooni-kasitookokteilid-ja-selle-eesotsas-on-eestlased?id=82527939

    „Uue aja laenu” ei võta
    Väikeettevõtet laiendades tekib kohe finantseerimise küsimus. Paljud valivad ühisrahastuse: saad promo, tekivad fännid, aga annad ka osa oma firmast ära. Just seda Punchi-poisid ei soovi. Parem juba stardilaen Kredexi tagatisel.

    „Kui usud oma toodetesse, siis miks peaks osa firmast ära andma?” küsib Raudsepp. Kask lisab, et aasta pärast võivad nad olla juba vähemalt kaks korda rohkem väärt kui praegu.


    Ei tea, kas nüüd siis enam ei usuta :D
  • mercury
    Desovahendite koha pealt ei saa kasumlikkuse osas nõustuda. Eelmisel aastal umbes samal ajal ostsin autosse väikese pudeli, apteegis maksis midagi 2 kopikatega. Nüüd mõtlesin, et võtan selverist möödaminnes uue, umbes samasuure pudelikese, kui mälu ei peta, siis selle number hakkas 6-ga. Ei ostnud.

    Desovahendite tootja, ehk siis komponentide kokku segaja ja pakendaja, samuti, peab kusagilt toorainet ostma ning selle hinnad on kuuldavasti kõvasti tõusnud.
    Kuna kõik kauplused paistavad neid desovahendeid täis olema, siis ennustaks, et varsti toimub kindel jaehindade kukkumine ning paljud tootjad, tõenäoliselt ka Punch Drinks, loobuvad sellest ärist.
  • ttrust
    Kuna kõik kauplused paistavad neid desovahendeid täis olema, siis ennustaks et varsti toimub kindel jaehindade kukkumine ning paljud tootjad, tõenäoliselt ka Punch Drinks, loobuvad sellest ärist.


    Välja on ikka tore asju mõelda.

    Vaatame, mida firma ise selle kohta räägib:
    At the height of the COVID-19 emergency this past spring, we launched a completely new product line. Due to the nationwide emergency situation, the hotel, restaurant and catering business was expectedly going to take a hit. At that moment, we decided to proactively search for solutions, which would diversify our product portfolio and endure the possible damages caused by coronavirus. Since we have access to alcohol – which is the main ingredient in antiseptic products – it was a rather easy decision to make. Although Punch Sanitizer was born strictly out of necessity at the spur of the turbulent moment; nevertheless, we have incorporated it into our business model and strategy as a completely new venture. We plan to keep on developing it even when the threat of COVID-19 has passed.

    Our sanitizers are made from high quality rye spirits, that we source from a long-term partner. We expect consumers to prefer products that are objectively better: e.g pleasant smell, delicate skin moisturising effect; as well as subjectively better: appealing brand, beautiful design, comfortable packaging etc.

    We believe that companies with strong product design and contemporary branding will be better able to communicate the value of sanitizer products in a changing world. In addition, we believe that our strength as a lifestyle brand for “mindful hedonists” goes together well with our core concept used for the Soft Punch and Punch club sub brands; which will support each other vice-versa.

    +
    Even though the peak for the sanitizer market demand has passed, it is our understanding the market demand for sanitizers will not drop to pre COVID-19 levels. We believe the perception of sanitizers has changed from a niche drugstore product to a widely used consumer good. A product that is sold in supermarkets, outlets and gas stations. Sanitizers have become something that is taken with a child to the playing court, to a business meeting in a crowded restaurant, to a ride with public transport and for everyday use in offices, entertainment centres etc.

    We feel Punch Sanitizer is a high-quality product due to the food grade alcohol and it being offered in a neatly designed package. Using high quality alcohol distinguishes us from some competitors. A recent Estonian media investigation showed that some sanitizer manufacturers were using low grade or harmful ingredients. We see a long-term business opportunity by creating a strong lifestyle brand concept with beautifully designed packaging that will differentiate from sterile pharmacy brands. Although the company sees most future perspective focusing on functional and attractive SKUs (stock keeping unit), we also have 3000 ml and 5000 ml canisters in our listing to offer bulk pricing discounts for bigger sanitizer users.


    Punch Drinks müüb oma desinfitseerijad hoopis teisele tarbijasegmendile kui supermarketi letid. Samuti ei kavatse ta pärast COVID kriisi taandumist desinfitseerija tootmise ärist taanduda, sest desinfitseerimisest on saanud uus norm ja turg muutub võrreldes kriisieelse ajaga, suuremaks.
  • We plan to keep on developing it even when the threat of COVID-19 has passed.

    See on kõige tobedam asi maailmas, mida tegema jääda. Praegused tootmisvõimsused, mis on maskide ja desovahendite peale lükatud, tekitavad ajahetkel x (kuudes, mitte aastates) tohutu oversupply. Ja kui mingi pisike startup arvab, et on sellises olukorras kuidagi mahu-, kvaliteedi- või hinnakonkurentsis hakkama saav, siis...
  • Saaks aru kui desovedelike destilleerimise peale jääks näiteks Moe piiritusetehas, mis suudab ehk konkurentsis hinnaga püsida, kuna mastaap on niivõrd suur....
    Desovahendite kraami kokku segamiseks ja pakendamiseks pole samuti terve Eesti või terve Baltikumi peale rohkem kui mõnda üksikut tehast vaja. Ja selleks sobivad näiteks pika kogemusega spetsialiseerunud puhastusvahendeid tootvad tehased, kelle klientuur on äriettevõtted, aga kelle toodangut leiab ka mõnes kohas jaekaubanduses, kus pakutakse seda ka 5-liitristes kanistrites.
    Märtsi kuus kasvanud tohutu nõudlus tekitas ahvatleva võimaluse see turusegment täita, aga lõpuks täidavad seda segmenti ikkagi suurtootjad, isegi siis kui nõudlus jääbki suuremaks kui see enne märtsit oli. Buumi ajal oli küsimus selles, et kellel oli toormateriali võtta, mitte selles, et kes saaks kraami kokku segada ja pakendada.
  • [quote=momentum]
    rainis007

    Alustava ettevõtte müügitulu areng on palju kiirem kui küpse ettevõtte müügitulu areng.

    Milline valuatsioon värskele ja kiirelt kasvavale ettevõttele peaks piisav olema? 2x käivet? 3x käivet? Ettevõtteid hinnatakse tulevikuperspektiivi pealt. Kiire vaatega investorid vaatavad heal juhul paari järgmist aastat.

    Kui käive kasvab paar aastat jutti 200%+ ja jätkub nii ka lähitulevikus, siis 2x või 3x käivet pole õiglane väärtus, sest võimalik tootlus oleks riski arvestades liiga hea.
    Kõrge tootlus tõmbab ligi investoreid --> kordaja kasvab. Uus projekt saab raha, paari aastaga saabub suur kasv, riskid olid väikesed, investorid said hea kasumi. Teatakse uue projekti rahakaasamisest. Kõrge tootlus tõmbab ligi investoreid --> kordaja kasvab. ...

    Raha kaasamine on oma olemuselt oksjoniturg kus investorid panustavad kõrgeimat hinda millega nad on nõus riskima.

    Küpse ettevõttega võrreldes võib jääda mulje, et 10x kordaja pealt kapitali kaasamine on kallis, kuid tegelikult on algusjärgus kiire kasvuga ettevõtete kasv nii kiire, et vaadates paljude projektide üleselt, on tootlus võrreldes riskiga investoritele atraktiivne. Seda saab teada sellest, et projekt märgiti täis.

    Alustava ettevõtte kiiret müügitulu kasvu ei saa osta valuatsiooni pealt 2...3x käivet. Selline kordaja rakendatakse küpse ettevõtte stabiilsele arengule.


    Selles mõttes oli käibekordaja rohkem taustainfo. Käivet ei jagata omanikele laiali.
    Kasum on kõvasti olulisem näitaja ja 169x kordaja on sellises äris kolossaalne.

    Ei ole tarvidust hakata mingeid ABC tõdesid "alustava ettevõtte käibekasv on kiirem kui suure ja stabiilse ettevõtte kasv" hakata laduma. Olen juba mõned aastad jõudnud finantssektoris tööd teha ja üht teist näha (sh erinevate ettevõtete kasumimarginaale ja nende muutust).

    Sellelt poolelt pakuks huvi küll, et kuidas on plaan 21% puhaskasumit teenida niivõrd konkurentsitihedas sektoris nagu jookide tootmine. Saan aru teatud tech ettevõtete madalast kasumlikkusest või lausa kahjumlikkusest algfaasis - siis on rationel selles, et tehakse kõrge kulubaasiga valmis toode mille edasise müügiga võrreldavaid kulusid ei kaasne ning seeläbi kasumlikkus suureneb. Antud juhul on aga eeldatud päris roppu kasumimarginaali kiire kasvu faasis olukorras kus sellist järsku kulubaasi langust ei saa sisuliselt kaasneda.

    Kui tahad käivet kõvasti kasvatada siis pead tegelema väga aktiivselt reklaami, turunduse, toetusega jne + pidev tootearendus juurde -> kaasnevad täiendavad kulud mis tootmise mastaabisäästu offsetivad
    Kui plaanid laieneda kaugematele turgudele aga toota endiselt Eestis siis suureneb transpordikulu jne -> jällegi kasumlikkus saab pihta
    Kui plaanid pakkuda eksklusiivsust ja küsida selle eest kõrget marginaali siis ei saa mahtusid nii kergesti kasvatada
    Kui plaanid kõvasti turgu haarata ilma reklaami, turustust ja muid kulusid tegemata, pead konkureerima hinnaga -> jällegi marginaal ei saa nii palju kasvada realistlikult.

    Aga antud juhul on eeldatud korraga nii väga kiiret käibe kui ka kasumimarginaali kasvu konkurentsitihedas valdkonnas.
  • ymeramees
    We plan to keep on developing it even when the threat of COVID-19 has passed.

    See on kõige tobedam asi maailmas, mida tegema jääda. Praegused tootmisvõimsused, mis on maskide ja desovahendite peale lükatud, tekitavad ajahetkel x (kuudes, mitte aastates) tohutu oversupply. Ja kui mingi pisike startup arvab, et on sellises olukorras kuidagi mahu-, kvaliteedi- või hinnakonkurentsis hakkama saav, siis...


  • See jah nati naiivne plaan, võistelda u. ühe tootega firmade vastu, kel terve gamma puhastusvahendeid ja kes ainult nendega tegelevadki, a la Chemi-pharm, Estko, Mayeri jne. + kari importööre. Jääks ikka liistude juurde.

    Olles proovinud 3 kokteili nende valikust....maitseb nagu tehasetoodang, vähem seebimaitsega/lahja kui purgi mohhiitod jmt. aga ei midagi ahhetama panevat. Baaris neid müüa on nagu konveieri-pihv burksiputkas, näitab pigem koha taset. Iga vähegi baarman suudab ise midagi enamat, huvitavamat kokku segada. Juu neil siiski kusagil turgu on, u. nagu Bacardi Breezeril või Fizzil, neil aga midagi muud turundusrahad. Ei usu hokikeppi ülal.
  • UKs ja mujal kehtestati millalgi mingid piirangud alco-popside müügile ja mäletan, et umbes 15.a. tagasi arutati ka EL tasemel midagi analoogset, kuna oli mingeid juhtumeid, kus lapsed neid tarbisid - magus ja puudub alkoholimaitse. Ei tea küll mis sest arutelust sai lõpuks.
  • Praeguse seisuga on 208 investorit indikeerinud huvi 205 000 EUR ulatuses.
    Kampaania on avatud veel 23 päeva.
  • Kampaania miinimumeesmärk 250 000 on nüüd täis.
    Hetkel 265 investorit indikeerimas 251 000 EUR eest.

    Kampaania avatud veel 13 päeva.
  • Kas Punch ei lähe natukene samasse kategooriasse, kui eelmine aasta raha kaasanud Boost Yourself? Üks küll alko ja teine tervis, aga plaanid ja lähenemine oleks nagu sarnased.

    Mis on Boost Yourselfi eduloost üldse saanud? Käive, kasum, välisturud?
  • surfnet
    Kas Punch ei lähe natukene samasse kategooriasse, kui eelmine aasta raha kaasanud Boost Yourself? Üks küll alko ja teine tervis, aga plaanid ja lähenemine oleks nagu sarnased.

    Mis on Boost Yourselfi eduloost üldse saanud? Käive, kasum, välisturud?


    Kust otsast ta siis lähedane on kui täiesti erinevad tooted, täiesti erinevale sihtgrupile?
    Ainuüksi fakt, et ettevõte soovib laieneda, ei ole kahte ettevõtetet sarnaseks muutev.

    Boost on siiski arenenud üsna normaalselt. Viimasena avaldatud Q2 raport:



    Q2 and June update
    • June + 75% in comparison with last year’s June
    • Best Q2 result, 92% increase
    • First half-year growth 30%


    Tokeni hind on olnud püsivalt madalamal kui esmaemissioonist sai osta.
  • @momentum

    võrdlus tuleb sellest, et mõlemad ettevõtted millel enne kaasamist juba teatud "traction" ja sarnaselt laienemisplaanid välismaale. Kaasatav summa ka sarnane.

    Ise väikses koguses plaanin Punchi võtta - midagi teistsugust käsitöö õllede vahele.

    Boostil on eraldi teema täitsa: https://fp.lhv.ee/forum/invest/132435

    Ei tea kui head need numbrid on, kui eelmise aasta kahjum oli ligi 170k. Q2 käive 120k ja seda 8 töötajaga. Kasvav valdkond samas ja kindlasti on turgu. Konkurents samas väljaspool on kindlasti väga suur ja ma ei suudagi leida, mis nende Iirimaa vallutuse plaanidest on saanud.
  • soovitan kõigil huvilistel tulla kindlasti Punchi investor meetupile, millest järgmine toimub tuleval esmaspäeval (07.09), Tallinnas KaiF kokteilibaaris. Siit lugedes tundub, et desoteema saab rohkem tähelepanu kui see vääriks. Hoopis innovaatilisem ja põnevam on kogu vaadikokteilide kontseptsioon. Võimalik, et projektist et paistagi see niivõrd hästi välja kui peaks, kuid ehk on seda enam huvitavam tulla kohapeale kuulama ja proovima.

    Kõikide ohutusnõuete ja -juhiste täitmiseks on eelregistreerimine hädavajalik. Rohkem infot leiab siit

Teemade nimekirja