Stellantis N.V. (STLA) - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Stellantis N.V. (STLA)

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Pärast Chrysleri ühinemist Fiati ja PSA gruppiga on tekkinud suure hulga autobrände ühendav firma: Stellantis. Selle katuse alla kuuluvad hetkel 14 brändi: Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram ja Vauxhall.

    Ma nüüd ei oska öelda kuidas neil edeneb autode elektrifitseerimine, uudiste järgi arvaks, et kehvemini kui VW, GM ja Ford aga nende tänane turuosa peaks siiski olema märgatav ja ilmselt tasub ka aktsial silma peal hoida, kuidas Hollandis paikneval USA, Itaalia, Prantsusmaa ühisettevõttel minema hakkab. Ise kardaks, et töökultuur on nii erinev, et see asi püsida ei saa aga näeme.

    Täna on Market Cap $50B ja kui uudiseid elektriautode ja isesõitmise kohta riburada tulema ei hakka, siis näen neile kiiret turuosa kaotamist. Pesukotil ja Sidrunil vist paar elektrikat on meie tänavatel?
  • Hollandis regatud maksutehnilistel põhjustel vast. HQ on pigem loojeri sahtlis, või ok, suht väike kontor.
    Agnellid leidsid ostuhuvilise FCA-le ja tagurdasid autoäris esiplaanilt väga tahaplaanile. Võim prantslastel.

    Regional HQs will continue to exist in Auburn Hills, Paris, and Milan.
    According to Automotive News, a late-July letter to suppliers stated that all of its future small cars will drop Fiat underpinnings in favor of platforms found beneath Peugeots, Opels, Vauxhalls. This comes after March’s order to suspend the development of 5 vehicles grouped under the Fiat, Alfa Romeo, Lancia, and Jeep brands. Instead of updated Fiat architecture, the future FCA small cars will carry a platform utilized by the likes of the Peugeot 208. PSA’s Common Modular Platform (CMP) also sets up shop in the Opel Corsa and DS3 Crossback, among others. CMP, which offers 2 track widths and 3 wheelbases, allows to field gasoline- and electric-driven examples of the same cars. CMP-based 'FCA' small cars will be built in its plant in Tychy, Poland, which currently makes the Fiat 500 and Lancia Ypsilon. Italian press reports suggest FCA will build up to 400,000 units pa of CMP-based cars there.
  • "Lenzer"
    Täna on Market Cap $50B ja kui uudiseid elektriautode ja isesõitmise kohta riburada tulema ei hakka, siis näen neile kiiret turuosa kaotamist. Pesukotil ja Sidrunil vist paar elektrikat on meie tänavatel?

    PSA-l on universaalne platvorm, millele saab toota nii elektrilisi kui sisepõlemismootoriga autosid Euroopa turu kõige kuumemasse ehk B-segmenti. See tähendab, et sinna hakkab mudeleid riburada pidi tulema. Praegu sõidavad meie tänavatel ringi e-208 ja e-2008 ning e-Corsa, aga see on alles algus.

    Kuidas see kõik aktsiahinda mõjutama hakkab, ma ennustada ei oska. Autondus on analüütikute poolt üks enim kaetud sektor, midagi uut seal välja tuua on keeruline.

  • Ma ei tea kahjuks kedagi kes teaks kedagi, kes tahaks e-pesukotti, nende ottomooriga autodki ei kesta aastatki. Kogu gruppi toodangust võib välja tuua vaid paar pärli: Ram, mis ka meie redneckide seas populaarne F150 asenduseks ning Charger ja Challenger, Pacifica pereinimesele, Ampera oli cool, Insignia meeldis inimestele kuni oli GM ja Vivaro kuni oli Renault...kas keegi siit foorumist oskab mõne auto välja tuua, mida sellest Gruppist ise tahaks või sõbrale soovitaks?
    Sõber just ostis tutika Citroen Spacetoureri, mis võtab õli nagu oleks kahetaktiline ja mis on pidanud paar-kolm korda treilal maanteelt koju saama. Ma mõtlen, et FCAU autod olid juba kvaliteedi alumises otsas enne PSAd aga nüüd on nad eriti kohutavad.
  • Uus Jeep Grand Cherokee L on ka täitsa kobe. Üldiselt on arvustused positiivsed, peamine downside on vananenud mootorid. Hübriid peaks ka tulema.

Teemade nimekirja