LHV uus logo
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
Logo disainer Tõnu Sikk, kes ise kommenteeris oma tööd nii: "Kombineerides nii vertikaalseid kui ka pisut kaldu olevaid tähti ja neid omavahel sidudes sai kokku logo, milles nii stoilist rahu ja kindlameelsust kui ka hoogsat liikumist ja teistmoodi olemist."
Logo on küll massiivne ja konservatiivne, mis finantsasutusele on kohane. Hoogsust oleks võinud küll lisada.
Sümmeetriaaustajatele on logo esmapilgul harjumatu, teistmoodi olemine on saavutatud. -
Minu puhtsubjektiivse arvamuse kohaselt oli eelmine logo ilusam ja dünaamilisem, uus nagu liiga kandiline ja igav.
-
Noh, "U" on täitsa korralik, aga "N" on natuke ebasümmeetriline.
:)
U-N -
Mulle meeldis vana logo sellepärast, et sealt õhkus "personaalsust". Aga kuivõrd LHV omankering lahku läks, siis muidugi oli see muidugi ainult näiline....
-
Polegi halb variant, arvestades lühendi UN (United Nations) tuntust maailmas. Aga kas teile ei tundu, et tegu on mingi kavala optilise silmamoondusega? Kui mina seda logo mõnda aega üksisilmi põrnitsen, siis mingil hetkel hakkab tunduma, et tegu on lühendiga HIV. Pean vist laskma silmi kontrollida :-)
-
Kui ei tea, et tegemist LHV logoga, siis aru saada raske tõesti. Pigem samaväärselt tõesti loeb välja UN ja isegi HIV :). Olen võhik, aga kuidagi Welcome to Estonia tundub see töö taas. Huvitav mis papi see "logotegija" sai?
-
Lihtne on teiste inimeste tööd ja vaeva jalge alla trampida, vahest see Teil taotlus, kuid tausta teadmata on see ju U-IV, ehk tõlkes u- neli ( tuntud menupänd kuubis).
-
Logo pole mingi elutöö mille maha trampimine ebaviisakas oleks. Arvan et tegu on küll suht ebaõnnestunud asjaga. Lugesin UN ja siis sain aru et see oli LHV sait mis teise akna tagant välja paistis ja ikka teised tähed on need :P.
-
no minu arvates on logo väga hästi eesmärki täitnud: öeldi ju, et kuna LHV tegeleb ka väljaspool Eestit, siis soovitakse kaotada pikk ja lohisev logo ja võõrad tähed sellest. uus logo on selles osas päris konkreetne.
kui kuulsad Leedu börsifirmad Rytų skirstomieji tinklai AB ja Panevezio Statybos Trestas AB tahaks Eestis äri teha siis suure tõenäosusega peaksid nad ka mingi lihtsama nime välja mõtlema, mida kaubamärgina presenteerida. -
ma arvan, et LHV meeskond oleks võinud selle uue logo teema foorumis välja hüüda, ning paar auhinda välja pannud (nt. aastaks tasuta LHV-Trader kasutamine vms) ja ilusaid/tähendusrikkaid logosid oleks laekunud enam kui küll, ise oleks kindlalt käsi olnud.
-
Eestlane vingub ikka kaua uue asja kalla. Pärast harjub ära ja enam ei virise. See on normaalne!
-
Aga mulle täitsa meeldib :) Kuidagi konkreetsem, jõulisem, maskulliinsem, kui eelmine. Welcome to Estoniaga ei maksa küll võrrelda, tuu oli ikka puhas neegritelt klaaspärlite eest papi välja kiskumine.
-
Eks iga uue asjaga harjub! Alguses vaadates tundub see küll kuidagi väga prostana ja tekib tunne nagu oleks väike lapse selle Paint'is mõne minutiga valmis vorpinud.
Vana logo oli kuidagi stiilsem aga eks uuendused on alati teretulnud! -
:D
-
meenutab kangesti seitsmekymnendaid. seiklus sekontias yms olimar kallas :D
-
Uuendused on alati teretulnud, kuid siiski uuele logole pilku peale heites ehmusin , et nüüd lhv muutunud U-N'ks. rahulikult vaadeldes märkasin, et tegemist ikke lhv'ga.
-
Süngevõitu. Kas ka pessimistlik?
-
Või hoopis ähvardav?
-
Logo jätab varisemisohtliku puukuuri mulje, mis on kokku klopsitud sobimatute mõõtudega prussidest. Hädavaevu seisab püsti.
Kinnisvarabuumi tagajärg või vihje LHV hallatavate varade seisukorra kohta? :) Sellistele sammastele ei tahaks igatahes oma pensionit ehitada. -
Hoopis teine teema on,kui palju selle verdikaalselt lõigatud kursiivis kolme tähe eest maksti?
-
Kui ma Pärnu mnt kontorist alati mööda jalutan, mõtlen ikka, et kui stiilne logo LHVl on.
Peaks nüüd uuesti vaatama minema. Logovahetus on okey, sest ei ole enam pikk ja lohisev ning selgus nüüd majas. -
hakkasin meelde tuletama milline see vana oli ja ei tulnud meelde kuigi olen üle aasta klient olnud, iga nädal foorumis käinud
-
Lugeda saab seda tõesti mitmeti, aga silma torkab eelmisest kindlasti rohkem...Lõhmus, Haav & What? ElHaVe ikka. Välditud on ka nõmedat "innovaatilist" kriipsu läbi terve logo.
-
võiks arvata, et autor on Fred W. Flintstone
-
"ma arvan, et LHV meeskond oleks võinud selle uue logo teema foorumis välja hüüda, ning paar auhinda välja pannud (nt. aastaks tasuta LHV-Trader kasutamine vms) ja ilusaid/tähendusrikkaid logosid oleks laekunud enam kui küll, ise oleks kindlalt käsi olnud."
Kummaline, et ka SIIN foorumis hakkab see vana tuttav mäda ja hala peale. Kes siis ei tea, et diletandid teevad maailma parimaid logosid, maju, mälestusmärke jms? On alati teinud. Jätkuvalt on mulle arusaamatu, miks need "tasuta aastaks treider" tüübid neid logosid raha eest trei, kui neid "tähendusrikkaid" pärle vasakust käiest suisa peldikupõrandale pudeneb. Mis see siis ära pole, 100K poole tunniga ja pehme hmm keelega. Kas treidides saab rohkem ja vähema ajaga? -
logo-teemal ei saa ma jätta mainimata Rootsi vanimaid tuntumaid kaubamajabrände "NK" www.nk.se.
Vaadaku K ja võrreldagu www.kaubamaja.ee -ga. -
pluss siis keerlev ring logo ümber.
-
Huvitav, keda peaks huvitama, mis logo seal peal on? Sisu sellest ju ei muutu!
-
priitp, muideks ma treingi neid pärle raha eest, LHV kasutajate vaheline konkurss sellise asja puhul oleks olnud huvitav, see et sul võibolla endal loomingulisus puudub, ei tähenda et teistel seda pole (aastaks tasuta LHV Traderi kasutamine oli suvaliselt välja pakutud, see oleks võinud olla ükskõik milline sümboolne auhind)
-
Sümboolse auhinna eest ja avalikel konkurssidel osalevad need kellel pole midagi muud teha. Seda tavaliselt selle pärast, et nende teenuseid raha eest keegi ei soovi ja seoses sellega nende aeg ei maksa midagi. Selliste konkursside tase on reeglina olematu. Kahjuks.
-
võta rahulikult, erand kinnitab reeglit ;)
-
Avalikult esinevad vaid inimesed, kellel pole midagi muud teha? Selge, ma siis lõpetan tasuta musitseerimise/esinemise ära, töötan parem 10 tunni asemel päevas näiteks 11, tuleb rohkem pappi ja tegelikult polegi inimestel vaja mingit muusikat kuulata.
priitp, kõik ei ole rahas mõõdetav ja kõike ei teha raha pärast. Mõnel meist on asju, mida meile meeldib teha tegemise pärast.
Some of the best concerts I've been to have been free. -
oeh, see, et keegi saab oma töö eest head raha tähendab suht ühemõtteliselt, et ta teeb ka head tööd. Sama ühemõtteliselt ei ole eelnimetatud kodanikel aega ja viitsimist tasuta sedasama tööd teha, ehk oma elatist ise kannibaliseerida. Iseasi on heategevus, aga ma pole küll kuulnud juhtudest, kus keegi vabast ajast panka sponsoreeriks :-)
Mulle ka meeldib teha tegemise pärast, aga ma ei arva, et ma teeksin paremaid maju kui sir Norman Foster, näiteks, ja tasuta. -
To:impendium
Good point! -
minu tillukeses ajus manab uus logo kõihepealt pildi UHV
-
ja suure raha eest tehtud welcome to onia logo on siis "hea töö".
tihti häid asju tehakse asju soodsalt kas sümpaatiast või soovist saada portfooliosse soliidseid referentse... -
Kusjuures, nüüd, kus sa seda ütlesid, CharieF, näen ka mina UHV-d. Ja kui mitte mingit eelteadmist LHV-st olemas ei ole, siis võib-olla ei tuleks selle pealegi, et tegemist on L-tähega logo alguses.
-
jep... U mis U... minu kriitikusilm märkas seda enne seda foorumit lugedes...
-
Welcome to Estonia on mitte lihtsalt hea, vaid väga hea töö.
Kontekstis, et sellega on hakkama saanud meie konkurendid, et mulle ei valmistaks miski nii suurt rõõmu, kui neid maha teha.... -
logo logoks ..aga märksa olulisem või parem oleks minu arvates kui mindaks tagasi 2005 variandi juurde ja foorumid oleks ühes jorus -- hetkel ei saa muhvigi aru ja ei viitsi lugeda ka 130 erineva alajaotuse alt.
-
to: priitp
Ma nüüd ausalt küsin, kuna ma turundusest ja brändimisest jms midagi ei tea ja seega ka seda valdkonda pelgan, rohkem isegi kui eurasiste, hiinlasi, lätlasi ja fashiste. Tuletan meelde, et küsija suu pihta jalaga ei lööda. Niisiis:
Miks on Welcome to Estonia hea? Ma oletan, et jutt ei käi mitte standalone logost vaid kogu kaasas olevast materjalist. Ehk - kas beveliga (või w/e muu filtriga) tweagitud tekst + suur hulk ümmargust mula Eloide poolt kokku panduna teosesse, mille nimeks brändiraamat vms ja kasutusjuhised igaks elujuhtumiks (mida mitte keegi mitte kunagi väljaspool tellijat ja tarnijat ei loe) on tõesti hea tulemus per se? Aga kaalutuna selleks kulunud ressursiga?
Tere-me-oleme-citibank-punane-kaar-meie-logos-sümboliseerib-vihmavarju-
mille-sulle-heal-ajal-anname-ja-halval-ära-võtame-ning-range-kirjastiil-tähistab-
meie-otsustusvõimet-sulle-vajadusel-räigelt-sissesõita? -
Jah.
Hindki polnud paha. Tuletan meelde, et suurem osa sellest läks inglastele ja uuringutele. Need asjad seal lihtsalt maksavad nii palju. Veidi teooriat ka: reklaam või sõnum vms peab meelde jääma ja peab eristuma teistest ja peab olema suunatud õigele sihtgrupile.
Kohalik vingumine on tingitud põhiliselt sellest, et see tundub meile endile halb ja mittemidagiütlev, aga meie ise pole sihtgrupp. Ma sümpatiseerin veidi tõdemusega, et kuna meie ise seda märki peame lehvitama, siis ta peab ka meile meeldima, aga laias laastus see kokk selles Viru tänava pubis teeb tuhat pippuripihvi vahetuses ja ei kobise - sest soomlane ostab ja laseb hea maitsta. Siit ka suurim viga projektis - ei osatud müüa kohalikele.
Analüüsides seda sihtgrupi mätta ostast on asi mida praktiliselt mitte keegi ei tundu oskavat. Võtame selleks ühe Stuttgardi liinitöölise, kes tahab sel aastal sõita Saksamaalt välja nädalaks ajaks puhkama. Mida tema näeb, loeb ja mis talle meelde võiks jääda. Esiteks me peame arvestama sellega, et raha tema peale Eesti eriti ei kuluta - võta mõned miljonid ja jaga see Saksa elanikkona peale ära, palju ei tule kokku. Nüüd palun kõik las tuletavad meelde, mis on Rakvere, Viljandi ja Pärnu tunnuslaused, kontekstis, et suhteliselt on nende lausete reklaamiks siiani kulunud oluliselt rohkem raha per nägu, kui Eesti Saksamaale iial paneks. Me ennustan enam-vähem nulli - keegi ei mäleta midagi? Milline shanss siis on Saksa liinitöölisel meeles pidada, et Läti - laulev maa vms, lugedes läbi need 10 tk 1000lk kataloogi, mis reisifirmad talla postiga saatsid? Lisaks Lätile on neis kataloogides veel 40-e eri maa tunnuslaused. NULL. Niipalju siis sellest, et "midagi kreatiivset Eesti kohta peaks ütleme". Peale selle selles lauses "maa kes laulab", pole Läti nime sees.
Welcome to Estonia geniaalsus seisinebki tema lihtsuses, see on omamoodi Kolumbuse muna. Tuleb võtta midagi nii lihtsat ja ilmset, mille peale keegi teine pole tiganud tulla, kuna see on liiga lihtne ja ilmne. Kaks sõna ja üks neist on Eesti. Kas see eristub kõikidest teistes "maa, kes laualb"-st? Eristub. Kas see jääb meelde paremini, kui "ma, kes laulab"? Jääb. Ka seda lauset saab kasutada sellisena kõikides keeltes? No muidugi, kes siis ei tunneks sõna welcome. Kas sihtkoha nimi on sees? On.
Coca-cola "Enjoy" anyone? No mis slogan see selline on? See ei räägi ju midagi toote omadustest. Ei erista jne jne. Ja kui keegi palub teil koolajoogi pudeli silt disainida, siis ikka sini-puna-valge, et kuna kõigil on nii ja see ütloeb kohe ja kaugelt mis asjaga on tegu :-) Omal ajal me tegime "Largo" paki mustaks, kuigi kõik keelasid, et pole toidu värv ja ei tohi. -
Mõnikord korraks uuele logole pilku peale visates tundub üldse UKB, aga eks see ole lihtsalt kinnisidee minu peas :)
-
Mulle näiteks on meelde jäänud ainult ühe riigi slogan rahvusvahelises meedias - "Malaysia - truly asia!"
CNN-is kunagi jooksis, ilus muusika, ilusad pildid jne. Samuti oskab Dubai oma kommertsinfra-überprojekte sigahästi reklaamida (Dubai Media City mõni aasta tagasi). Ma saan aru, et need on ka hoopis teise suurusjärgu summad, mis sinna maetakse, aga siiski - kas sellist asja on üldse mõtet teha niimoodi lõdva londiga ja säästueelarvega, nagu Eesti seda tegi? -
Need CNNis ja mujal jooksvad riikide reklaamid on jah hästi tehtud. Jääb selline mulje et lähed kohale ja siis ratsutad musta täku seljas nagu mõni araabia prints otse paleesse kus sind ootab 200 naiseline haarem ja kullast, veiniga täidetud, bassein. Reklaami lõpus oli "Welcome to Iran, Where the glorious past greets a flourishing future"
-
Meenub turunduse tunnis nähtud reklaam, kus Ukraina või Valgevene reklaami sisu oli "come to lake *******, we have nice bitches and no morals". Väidetavalt töötas ka.
-
Mitu inglast siis tänu sellele märgile Eestit ka külastanud on?
-
Lõdva londiga pole mõtet midagi teha. Welcome suri poliitikute riigemehelikkuse puudumisse.