Kontorifolkloor
Log in or create an account to leave a comment
-
Sulle meeldib Briti telesari „The Office“? Kirjuta Elioni kontorifolkloori kontoris aset leidnud koomilistest tõsielusündmusest ja see telesari võib olla sinu!
Laekunud lugusid hindavad Tõnu Kark, Maria Avdjushko ja Allan Noormets.
Mine ja kirjuta: http://lahendus.elion.ee/kontorilood/ -
Ükskord läks kontoris Elioni internetiühendus pekki, 5 erinevat Cable-Guyd käis parandamas, korda ei saanud, klienditeeninduses vastavad Eesti keelt 12 sõna oskavat vene beibed ja suunavad omavahel. Siis helistab vahepeal üks Elioni müügimammi ja pakub Internetiühendust mõõduka tasu eest kiiremaks vahetada. Pakett "Veel kiirem internet, mis ei tööta".
Vot Elion, võta see folkloor ja pista endale sinnasamusesse. -
Ostsin ADSL moodemi, sest ei viitsinud Elioni oma kirvehinnaga üürida. Enne küsisin, et kas moodem sobib Elionile. Sobib, ütles klienditeenindus, olles enne suunanud mind üle umbes üheksa vahendaja n-ö spetsialistini. Kutsusin Elioni kaablikuti ühendust panema. Ütles, et see moodem ei sobi, tahtis uksest välja astuda. Egas midagi, tõkestasin ta tee ja helistasin uuesti klienditeenindusse, kust sain poole tunni pärast jällegi üle üheksa erineva teenindajatibi kätte tollesama spetsialisti. Andsin toru kaablikutile. Spetsialist juhendas teda. Lõpuks sai ühendus installitud. Kõigil hea meel.
puänditu lugu, kokkuvõtlikult. Ainult sellest ei saanud ma aru, miks mind üle üheksa tibi iga kord õige spetsialistini suunatakse. Ja miks kaablikutt talle ise ei helistand. Ja miks ma iga tibi enne kohustusliku formulari täitmist: "jah, mu arvuti juhe on seinas; jah, arvuti on sisselülitatud; jah, moodem ja arvuti on ühendatud; jms" järgmise juurde ei saa suunatud? Kas nii ei saaks, et kui ma olen korra selle küsimustiku ainsagi vale vastuseta täitnud, tehakse mu kliendi nime taha rist ja rohkem neid küsimusi ei küsita?
Palju toredaid küsimusi. Vasta, Elion, mitte ära kogu folkloori. -
Ma ei hakka kirjeldama, kuidas kahe nädala jooksul paigaldatav Elioni Tasuta Lahendus läks mulle lõpuks maksma umbes 15000 krooni ning neli nädalat närvikulu. Miks ma ei hakka seda kirjeldama? Aga sellepärast, et see juhtus kodus, mitte kontoris.
-
Karum6mm, jääb üle loota, et Elioni marketingiosakond tuleb järgmiseks viral-kampaaniaga "koomilised tõsielusündmused sinu kodus".
Ja kui see ka tehtud, siis dokfilmikampaania "Kuidas Elioni eelkäija Eesti Telefon sinult raha nööris - räägi lõbusatest juhtumitest!"
Milleks panna raha teenuse kvaliteedi parandamisse, kui meil on marketing? -
Kuna laekunud lugusid hindavad Tõnu Kark, Maria Avdjushko ja Allan Noormets siis peaksid äkki ikkagi oma 15k väärt loo ära rääkima. Kui ei avastatagi, et tegemist on kodufolklooriga? :)
irooonia -
Igapäevaselt IP kaameraid paigaldades puutume kokku ka eelnevalt paigaldatud neti ühendustega. Sealhulgas ka Elioni omadega. Oi nendega on nalja, sellest jaguks folkloori kohe pikaks ajaks.
Üks markantne näide viimasest ajast. Kliendil pood Magistrali kaubanduskeskuses. Tahtis endale sinna kaamerat. Läksime kohale, ise veel mõtlesime, et kaubanduskeskuses on hea infra nii ehk naa, ei hakka enne erladi kiiruseid üle mõõtma. Kohapeal selgus, et Elioni ühendus igati kenasti olemas, allalaasimiskiirus 512 kbps, ülesse 114 kbps. Kuutasuga 1218 krooni. Küsisin siis kohapeal, et kas net natukene aeglane ei ole? Vastuseks sain, et nagu oleks vist, et kodus on küll hulka kiirem. Eks Elion oli kunagi, kui see kaubakeskus avati, sinna mingi käki püsti pannud. Vahepeal on aga tehnika, paketid ja hinnad suure arengu läbi teinud. Kas uutest pakettidest ja radikaalselt teistest hindadest klienti teavitati, mis te arvate? Võtsin selle poeomaniku näppu ja läksime Elisa putkasse, oli teine kohe sobivasti samas keskuses olemas. Kahe nädala pärast oli seal ühendus 5M alla ja 1M ülesse 395 krooni eest kuus. Vot nii tehakse pappi, mõni ime, et net profit ei ole 1,5 ziljardit, kui sa müüd 1200 krooni eest kuus mittemidagit. -
Üks kodufolkloor kah veel otsa. Vahetasin hiljuti elukohta ja palusind oma koduse digitv liitumise uuele aadressile ümber lülitada. See tehti kolme päeva jooksul ära. Kõik ju tore. Taaskord küsimus suurele ringile, mis te arvate, kuhu arveid edasi saadeti vaatamata sellele, et teavitasin aadressi muutusest jne? Lasin ühe kuu ilma arveta mööda ja siis helistasin ise, kuna tean, et nad raisad lülitavad järgmise kuu 13ndaks asja välja, kui ei ole makstud. Helistasin siis ise ja tegin midagi sellist, mida ma kunagi tavaliselt ei tee, ehk et siis küsisin arvet. Leppisime kokku, et säästame puid ja saan edaspidi üldse ainult elektroonilise arve. Saadetigi. Seal peal kaks aadressi, eel-eelmine ja eelmine elukoht. Uus elukoht endiselt mitte kuskil kirjas. Lisaks ähvardus, et kui nüüd ära ei maksa, siis lülitatakse välja ja sisselülitamine on 1200 krooni. Vägisi tekib küsimus, et kas nad värbavad oma personali seevaldist või mis ty**t seal ettevõttes toimub? Vot seda folkloori hinnake kah saates, kus te oma siseprotseduure analüüsite.
-
kristjan.l - llmselt Elioni äpardustest saaks suisa ooperi. Hea aaria oleks ilmselt "Kuidas me Viasatiga tülli läksime." Viasat iseenesest pole ka just teabmis tõsiseltvõetav firma, kuid näiteks Starmanil on õnnestunud nendega mitte tülli minna.
-
Eeh, mul natuke teistpidine juhtum. Tahan mina liituda lisateenusena Elion kaabel TigiTV’ga, et noh neile raha juurde maksta, aga ei saa ning seejuures on kõik tehnilised võimalused olemas. Lihtsalt selleks, et oma soovi täita, pean lõpetama eelmise lepingu ja seejuures xxxx Eek trahvi maksma ???????? siis saan küll.
-
nende lugude kokkuvõtteks võiks öelda, et liigume kuidagi vääramatult tagasi sotsialistlikku ühiskonda. kui tahad midagi saada, siis on vaja tutvusi
-
Kolisime kontori uuele pinnale. Uues kohas oli 100% valmis Elioni kaabeldus. Suuna ainult liiklus peale. Elionis siiski need asjad nii lihtsalt ei käi. Protseduurireeglid nägid ette kuni 3 nädalast tähtaega suunamisele. Mida see praktikas tähendas? Kuna me teatasime kolimise soovist ette vaid "napilt" 2 nädalat, siis ca. 1 nädal meil uues kontoris internetti oma polnud (laenasime naabermajast wifiga ja jagasime laiali). Ahjaa, lauanumbrite suunamine mobiilidele kujunes ka päris krõbedaks.
-
Elioniga pole ammu kokkupuudet olnud, aga teine tore firma on Elisa. Kolisin hiljuti teise korterisse, mõtlesin, et võtaks neti Elisa oma ja Starmanist ainult tv senise kolmikpaketi asemel. 2004. aastal ehitatud maja südalinnas. Elisa pakkus aega tehniku tulekuks 22. JUULI. Ehk siis mingi pooleteist kuu pärast. Õnneks tuli päev hiljem Starmani tehnik tv -d ühendama, tegi siis ühtlasi neti ka ära (kuigi eelmisel õhtul oli infotelefoni tibi ajanud jura, et lepingud välja prinditud ja tuleb hiljem netiga liitumine).
Mille kuradi pärast need idikad Elisas reklaamivad oma vinget netti, kui nad seda reaalselt pakkuda ei suuda isegi südalinna suures kortermajas? Kas keegi viitsib tänapäeval poolteist kuud netijärjekorras istuda?
Enne Starmani tehniku tulekut olin veel jõudnud endale Elisa m-interneti tellida, 200 krooni kuus. Ja nüüd jõllitan just kontoriaknast majaseina suurust Elisa tasuta m-interneti reklaami. Õnneks tühistasin selle enne ära kui see üldse aktiveeriti, sest loomulikult võtab ka aktiveerimine 24 tundi aega. -
Ma arvan, et ei pea just Tõnu Karku ja neid teisi asjasse segama - siinsed tublid foorumlased väärivad ka folkloori:
Mõni aasta tagasi olin ühes kontoris tööl, kus igal töötajal oli tagaruumis oma töökoht ja lauatelefon. Ruumilahendus aga oli suht avatud, nii et see tagaruum koosnes ainult suurest ruume eraldavast seinajupist. Sissekäigu ees istus sekretär, kes võttis viisakalt vastu nii kliente kui telefonikõnesid, mis vajadusel vastava töötaja lauatelefonile suunati. Noh, selline tüüpilne kontor. Läbirääkimiste laud asus sekretäri töökohale üpris lähedal. Ükskord siis oligi, et kontor oli rahvarohke nii laua taga istuvatest läbirääkijatest kui edasi-tagasi saalivatest töötajatest ja klientidest. Paras jutusumin ja melu ka. Korraga helises telefon, sekretär võttis selle vastu ning kuna see tagaruumi töötaja, keda telefonis küsiti, oli sekretäri nägemisulatuses, siis ta hõikaski, et talle on telefon. Seepeale vastav töötaja, kes oli üks blondiinist miniseelikus kena tips, hõikas püüdlikult üle rahvasumina: "Pane mulle telefon taha". Ja suundus taharuumi, kuhu siis sekretär selle kõne suunas. Aga see tore ja piinlik vaikus, mis selle lause peale hoobilt terves kontoris tekkis, kestis vaid mõne hetke, sest asendus kiirelt vägeva naerumürinaga. Naersid kõik - nii kliendid kui töötajad. Ainult punastav sekretär püüdis teha tõsist nägu ja blondu ei saanud niipea asjale pihta, sest püüdis talle "tahapandud" telefoni sisse kõva häälega rääkida, sest mitte ükski normaalne inimene poleks tavalisest kõnest mitte midagi kuulnud või aru saanud kui selline lärm ümberringi käib.
Võib-olla seetõttu mu naine ei saanudki ükskord kodus aru mu naerukrampidest kui ta ükskord koduaskeldamise käigus mulle teisest toast hõikas, et "pane mulle triikraud taha". -
No Elion keerab mul juba kolmandat korda porte lahti, võibolla seekord läheb hästi.
-
Elisa internetist. Elisa kasutab Elioni viimast kilomeetrit DSL sõlmest kliendini (99,x% traatidest on Elioni jagu) ja Elion vastab paraku vasepaari küsimiskirjadele ning ehituskäskudele seadusega ettenähtud maksimumtähtaegade piires.
-
elioni klemmidel läheb portide lahtikeeramiseks paari suuremat sorti torutange vaja :D
-
Mäletan, et kunagi tahtsin ühendusel error correctionit maha võtta, saatsin vastavasisulise kirja. Ootasin nädala, saatsin veel ühe kirja. Ootasin veel paar päeva, lõpuks kirjutasin MSNis ühele tuttavale, kes töötab Elioni backis, 15 minuti pärast olemas. In the western world, the telecoms fix your problems. In Soviet Estonia, you fix the telecom's problems!
-
To marct
Kle Sul on päris huvitav jutt, ole hea kirjuta see Elioni folkloori ka, siis saab teemast kinni pidavad inimesed ka sinu juttu lugeda.
Teistele - kui ma ei eksi, siis Elionil on oma foorum, kus probleeme lahendavad omad töötajad, kirjutage sinna oma mured, mis teid vaevavad. -
PisiM- mis sind muidu vaevab:o)
-
PisiM, ära oma ülemustele parem maini, et LHV foorumis üritasid kampaaniat laiendada, sest nagu ise näed, päris s****lt tuli välja.
-
Mul on mitmeid episoode nende Elioni-oinastega. Kahjuks pean endiselt olema nende klient... ei viitsi möliseda ka.
-
Siit saavad Elioni konkurendid pigem stsenaariumi situatsioonikomöödiaseriaaalile Everybody "loves" Elion.
-
Klient saatis tigeda kirja, et Elioni kampaania kannatab, kuna meie ei suuda teenust piisavalt kiirelt pakkuda. Teenust aga ei suutnud meie pakkuda, kuna Elioni internet ja kogu meilimajandus oli terve eilse päeva maas.
-
Mad see on jah päris hea keiss :)
Kuna mul oleks elioniga asetleidnud jamasid kija panna ca 20+ siis noh jah ei hakka neid siin lahti rullima, aga ise ole ikkagi elioni klient sest olgugi suruest kohmakast masinavärgist tehnilise lahenduse ümber on siiski tehnilised lahendused piisavalt hästi tehtud, nii et isegi töötavad, aga vot nende töölesaamisega on üks igavene geberniit, aga jah kui juba töötavad siis niisama lambist maha ei sure.
Aga PisiM Elioni kontorifolkloori saab ikka Elioni enda töötajate käest ja seda seal juba jagub, küsi oma töökaaslatse käest las räägivad sulle, minuarust Elion peaks olema just üks suurimaid contenti tekitajaid Dilbertosfääri :)
Aga üldiselt jah palju foorumlasi siiski dõunt laik Elioni, Elisat ja ka mitte Starmani :) -
Põhjamaade telekomidega sh Elion annab asju ajada küll. Proovige BT või Orange teenuseid, see on korralik lääne-euroopa folkloor. 2 nädalat downtime'i IPSec ruuteri rekonfiks on normaalne....
-
PisiM
Luban sul lahkesti mu loo Copy-Paste vastavasse kohta postitada. Mul omal suht kiired ajad ja infomüra suur, seetõttu ma ei viitsi hakata eraldi veel tolle asjaga ka lisaks kõigele muule tegeleda. Ma arvan, et ma poleks kuri ka selle peale kui sa oma või mõne oma sõbra nime sinna alla kirjutad :)