Start-up otsib IT inimest - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Start-up otsib IT inimest

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Hei!

    Oleme Roman ja Mihkel ning kirjutame ühest alustavast start-up firmast.

    Meie äriidee on luua tarkvaral ja spetsiaalsetel seadmetel põhinev teenus, mille abil on suurtel supermarketitel võimalik jälgida ning hiljem analüüsida poe külastajate liikumist. Tarkvara ülesandeks on aidata kujundada kauplust dünaamilisemaks ning ajas muutuvaks ja varustada poekette kasuliku infoga, mis neil seni on puudunud.

    Oleme antud ideed käinud tutvustamas ka mõndades Eestis tegutsevates suuremates kaubanduskettides, ning seni on tagasiside olnud positiivne.

    Kuna meil on tööd rohkem kui teha jõuame, siis otsime oma meeskonda 1-e või 2-e tarkvaraarendajat/programmeerijat, kelle ülesanne on veebipõhise tarkvara programmeerimine kasutades mistahes neile tuttavat tehnoloogiat (Ajax, flash, silverlight, processing vms). Kui sa pole programeerija kuid sul on kogemusi mängude, tarkvara ja kasutajaliideste disaini või GIS-iga, siis oled samuti oodatud meiega ühendust võtma.

    Toote edu korral toob tarkvara müük kõigile osalistele sisse kõvasti raha ning samas on seda põnev teostada.
    Programmeerijale me esialgu palka ei maksaks - pakume tehtud vaeva eest osalust firmas, mis tarkvara selle valmimisel müüma ja turustama hakkab.

    Nagu näed, ei ole seega tegemist täiskohaga töö pakkumisega - pigem on see midagi, mida teeme kõik vabast ajast, eeldusel et ühel hetkel võib see saada meie põhitööks.

    Seega võivad meiega vabalt ühendust võtta programmeerijad, kellel juba on töökoht või näiteks tudengid.

    Kui sa tunned et sul on tahtmist selles projektis kaasa lüüa, siis anna endast teada ja vaatame, kas meie visioonid sobivad.
    Meiega saad ühendust: huviline@eduvalem.ee

    Juhul kui tead kedagi, kes võiks meie pakkumisest huvitatud olla - ole hea ja anna talle teada!

    Ennetavalt: Finantseerimist me hetkel ei vaja :)
  • Kõik on ilus, aga siis tuleb e-kiri ja rikub kõik ilusa ära. Mnjaa, palju on toredaid ideid mille jaoks on ainult progeja puudu, sellepärat progejad enamasti tööga yle koormatud on ka :)
  • Tin, võibolla on asi minus, aga pärast 5 kordset sinu kommentaari lugemist ei ole ma ikka veel aru saanud, miks on nii et: "Kõik on ilus, aga siis tuleb e-kiri ja rikub kõik ilusa ära" ?
  • Nende jubinate müük on juba kaua aktuaalne olnud. 1990 aastate lõpu poole oli Sollentunas kamp progejaid kellel oli igatsorti koodijuppe ,kaasaarvatud poe jälgimine. Kahjuks ei tule firma nimi meelde.
    Selle koodi leiad kindlasti netist. Võiksid riputada küsimuse http://www.rentacoder.com/RentACoder/DotNet/default.aspx
  • tõenäoliselt ei analüüsita seal siiski poe külastajate liikumist vaid ostukorvide ja -kärude likumist poe pinnal, võimalik, et bluetooth kaudu või wifi mingitel sagedustel... jah, progejate puudus on meil suur, isegi kogenud aasta jooksul, mitmel korral.
  • rommy, edu valem ?

    Edu valem ei ole kindlasti mitte tasuta ebamääraseid projekte progeda a la poemüüjad olid huvitatud.

    On palju sellist softi ja ideed millest inimesed müüjad jne on huvitatud, kuid kui tootmise hind selgeks saab siis pole enamsu neist teps mitte huvitet.

    Aga romy, mine MicroLinki inikubaatorisse, räägi nende meestega, nad üpriski asjalikud ja targad mehed, aitavad sul asja käima tõmmata leiavad progejad ja leiavad raha kui vaja on, pärast lepite tulude jagamises kokku.
  • Teadmiseks, et domeen eduvalem.ee, ega seda haldav OÜ, ei ole antud ettevõtmisega kuidagi seotud.
    Tegemist on ühe minu mitteaktiivse hobi projektiga.
  • romy nojah, aga ikkagi bad marketing bad marketing :)
  • Küsiks teadjamate käest, et kas on mingit alternatiivi sellisele asjale nagu "Internet Archive Wayback Machine"? Kui oleks valikuvõimalust, siis vaataks esialgu tasuta allalaetavate asjade seast. Point selles, et tekkis vajadus leida üles üks pilt, mis oli ühe orkut-i kasutaja galeriis.
  • Rommi!

    Sellist tarkvara on maailmas tehtud päris palju ja päris erinevat:
    http://www.milestonesys.com/Solutions/Integrations/Milestone_Solutions_Database/MSPView?id=61
    http://face.cognimatics.com/peopleCounter.avi

    See konkreetne lahendus siis tehtud IP kaamerate baasil.
    Lisaks on olemas veel terve p+++etäis muid lahendusi igasugu IR ja muudel anduritel põhinevaid süsteeme.

    Mille poolest teie oma on midagi muud? Kui ma lähen selverisse ja ütlen, et paneme IP kaamerad analoogkaamerate asemele, siis saavad nad ülilihtsalt kaasa ka kohe nii "in" kui "out" inimeste liikumise.
  • Sisuliselt küsitav teenus - hetkelgi loetakse külastajaid ja maksete järgi saab teada ka muu statistika. Poed on nii kaua olnud, et seal pole mingit tuumateadust...kuigi see järjest areneb kuidas kliente rohkem ostma meelitada. Eestis on põhiline nipp see, et pood tõstetakse ümber, et inimene põhiasju ostes ka muud kaasa ostaks :)

  • Tehke parem selline rakendus, et iga kord kui klient midagi küsib, suskab kusagil püksis üks väike nõel teenindajat, et tal tuleks meelde viisakas olla.
    Seda võiks hakata tootma kümnetuhandelistes partiides. Usun et turgu oleks kogu endises idablokis.

    /sellised mõtted vaadates poodides massiliselt niisama jõlkuvaid inimesi - kas on selle peale mõtet arvutiressurssi palju raisata/
  • Puudu tuleb kohe kindlasti teenindajatest, kes sooviksid sellise mänguga kaasa minna.
    Ehk kui tahad endale tasemel teenindajat, siis pead sa oskama teda korralikult motiveerida. Jalaga tagumikku tagumisest aga muutub ta su vastu aina ebalojaalsemaks ja lõppkokkuvõttes kannatab su enda äri. Teenindaja aga jalutab rahulikult teise kohta palgale.
  • Ega nad hetkel mujale ei jaluta küll, kui pisikesse poodi tahtis minna paartuhat "müüjat" :)
    Seni kuni üle Eesti on suhtumine eelista odavaimat ei muutu ka teeninduse kvaliteet.
    Samas ka seda võltsnaeratust saab motiveerida? Lühiajaliselt küll, aga tegelikult peaks ikka inimene ise ka tundma oma tööst rõõmu mitte tuimalt istuma, sest midagi peab tegema.
  • Mulle tundub, et suures kriisi tuhinas on tööandjad (müügi/teenindusettevõtetes) hakanud kulusid kärpima pigem sel teel, et asjalikud (ja kõrgemat palka küsivad) töötajad on lahti lastud ja asemele võetud min.palgaga rahulolevad "teenindajad".
  • 2korda2 sama tendents on ka muudes ettevõttes, pädevaid kõrgepalgalisi likvideritakse, madalapalgalisi ebapädevaid kõigega nõus tegelasi soetatakse.
  • ... äkki oli see siiski nii, et "hiilgeaegadel" ei jõutudki täpselt järeldusele kõrgepalgalise pädevuses. nüüd kriisisituatsioonides mõistetakse nende "paljude paberite" (tunnistused ja muu jama) omanike tõelisi väärtusi.
  • annelix, ma seisab esmatarbekaupade poes, kaup lindil. Ma pole kunagi küsinud sellisel hetkel teenindaja kvalifikatsiooni tõendavaid dokumente. Küll näen ma aga, et viimasel ajal on keskmine kauba "läbilöömise" kiirus langenud (sõltuvalt poest pakun 1,5 - 2x). Lisaks sagenevad järjest olukorrad, kus saba kassa taga jääb seisma, sest järjekordselt tuli teenindajale ette mingi senitundmatu olukord ja nüüd lastakse kella ja oodatakse vahetuse ülemat, kes tuleks ja näpuga näitaks, kuidas ribakoodi all olevad numbrid sisse taguda või porgandit kaaluda.
    Kuu tagasi oli mul konkreetselt olukord, kus müüja suutis minu kaubast (oli paras hulk) ühe artikli (sinep) jätta järgmisele ostjale. Mina tähele ei pannud ja maksin ära. Kui nüüd järgmise kliendi kaupa hakati läbi lööma ja esimesena läks läbi just nimetet atikkel, siis märkas ostja, et miskit on viltu. Minu selgituse peale, et see peaks ilmselt minule kuuluma, kostis "teenindaja": "Ah, arveldage siis kuidagi omavahel". WTF?
  • Uuenduslik oleks hakata Rootsi eeskujul printima kleepse "palun asetage kaubad lindile koodiga ülespoole". See on meie kõigi aeg mida saab säästa.
    Midagi sisukat selle tõttu tegemata ei jää, näitad lugupidamist enda taga seisjate vastu. Kassapidaja kiirus kasvab, saab rohkem boonust, tuju tõuseb...

    Iseasi, mida selle säästetud ajaga siis tehakse.
  • 2korda2, kui Sul selliseid situatsioone alles nüüd oled kohtama hakanud, siis käid Sa ikka üsna vähe poes :)
    Mina olen märganud pigem seda, et näiteks Prismas, mis vanasti hiilgas oma kassamajanduse optimeerimisega (sõltumata kellaajast oli alati vähemalt 2-3 inimest kassajärjekorras), on nüüd võimalik käia ilma sabas seismata.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon