TKM Grupp (TKM1T)
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
Prismas/maximas/Rimis korjad oma kraami korvi ja laod hiljem otse kotti korvist.
Kuidas seal neid tegevusi rohkem on kui puldiga mööda poodi rallides?
Coop vist nõuab ka säästukaarti puldi jaoks. -
See iseteeninduskassade tehniliste lahendustega jauramine on 100% mõttetu. Asi ei ole ju nendes kassades. Probleem on selles, et poodides on järjekorrad. Kliendid ei saa poest süüa kätte mõistliku aja jooksul. Kassasid on poodides päris palju aga ikka on järjekorrad, sest poodide omanikud ei suvatsegi kassapidajaid tööle võtta. 90% kassadest on enamikes poodides suletud. Poodide omanikud hoiavad enda raha kokku. Inimestele miinimumpalga maksmine käib üle jõu. Kokkuhoid aga tuleneb klientide arvelt, sest nemad peavad nüüd enda aega raiskama kassasabades. Järelikult ei ole klient kuningas. See on poodide omanike ülbus. Ilmselt see enne järgmist majanduskriisi Eestis ei lahenegi. Ootan taas väiksemate poodide teket Eestisse. Ainult toidupoodi. Mul ei ole vaja toidupoest autorehve või akusid osta, samuti ka jalgrattaid mitte jne. Väiksemaid poode on odavam ehitada ja elektri ja küttearved on tunduvalt väiksemad. Siit saab ka teha väiksemaid juurdehindluseid ja hinnad jäävad klientidele odavamateks ja seega on poed konkurentsis paremad, kui suured kaubanduskeskused. Loodan, et Eestis umbes 2 a. pärast algav majanduskriis hakkab siin asju vaikselt paika loksutama. Ennem see suurpoodnike ülbitsemine ära ei kao.
-
Poodide omanikel on kogu aeg kassiiride kohtadele töökuulutused üleval. Probleem on selles, et kaupluste ärimudel ei pea töötajate palgatõusule vastu ja praeguse palga peale töötajaid lihtsalt ei saada. Miks, sellele küsimusele ei oska ma vastata.
Pisipoodide taasteke on meeldiv mõte emotsionaalsel tasandil, aga majanduslik reaalsus ei lase mul sellesse uskuda. Suurte kettide sisseostuhinnad on lihtsalt nii palju madalamad ja logistika efektiivsem. Mingi suurema keti frantsiisina võiks see mõeldav olla, aga ma ei tea, et keegi praegu kaupluste frantsiisi pakuks. -
Iseteeninduspuldid on geniaalne idee ja ainult dinosaurused ei tule sellega kaasa, seiske aga sabas edasi.
-
juured
Prismas/maximas/Rimis korjad oma kraami korvi ja laod hiljem otse kotti korvist.
Kuidas seal neid tegevusi rohkem on kui puldiga mööda poodi rallides?
Coop vist nõuab ka säästukaarti puldi jaoks.
Puldiga laod kohe kotti!
See selleks!
Muidugi saab alati paremini, aga minule Selveri konseptsioon meeldib. Ja ei tasu siin vinguda ja teisi materdada. Ei jäta ma käimata ei Prismas, ei Rimis ja kui tahate ka Maximas, kui mulle sealt meeldivat kaupa leidub. Muidugi, kui kuskil järjekordades passima peab ja seda pidevalt, siis püüan küll vältida!
Ei ole jäärapäiselt mingites põhimõtetes kinni, aga mis teha - Lihtsalt jätke Selver rahule- muidugi asjalikud ettepanekud teretulnud. -
Maximas on iseteeninduskassa probleem selles, et kui sul on käru kraami kuhjaga täis, siis ei mahu kaubad iseteeninduskassa märgistatud alale ära. Paratamatult tuleb kasutada kassiiri teenuseid.
-
stigheide
Pangakaardiandmed on PCI DSS alusel nn pankade jaoks sensitiivsed andmed - ja kui kolmas osapool töötleb neid siis peab see kolmas osapool PCI DSS standardeid järgima + lisaks teatud mahtudest alates ka auditeerima. See aga oleks TKM'i puhul tarbetu lisakulu.
Ma millegi pärast arvan, et osadel kütusekettidel kus kaardiga maksta saab on TKMist ikka väga palju väiksem käive. Kas nad siis peavad seda lisakulu üldse kandma, kahtlane. Mida ma taga ajan, on see, et tahaks ostude isikustamisest pääseda ja süsteemi lihtsustada. -
opex,
kuidas sa välistad/piirad isikustamata kliendi korral vargusi?
Tanklates on asi lihtne - kaardi peal bronnitakse alustuseks summa X ja sul ei ole mitte mingit võimalust suurema summa eest kaupa "korvi laduda". Kui ladusid vähem, vabastatakse üleliigne summa (no tegelikult tehakse bronnile kreedit ja võetakse uuesti õige summa). Kaupluses see ei toimiks. -
Kuidas sa isikustatud kliendi korral tagad, et ta läbipiiksutatud asjadele lisaks veel 100 toodet kotti ei ladunud.
Tean küll, et riskiprofiil jne. aga siiski see risk jääb, väiksemana. Vbl. ei saagi midagi lihtsustada, üritan niisama. -
Marvin andis asjast nii hea ülevaate, et paremat on raske tahta. Ilmselt pole ta väga erapooletu antud küsimuses :)
Võtsin mõni aeg tagasi samal teemal sõna, siis tambiti maasse, nüüd pistan nina välja ja virisen uuesti. PSS lahendusel on minu jaoks kaks kriitilist puudust, miks ma seda kunagi ei kasuta, kui vähegi võimalik (ja need on omakorda näiteks Prisma/Rimi SCO eelised).
Need eelised on:
1) ma ei unusta kunagi korvis/kärus olevat kaupa skanneerimata ning ei saa selle tulemusena pisivarga tiitlit (vanema inimesena ma lihtsalt unustan, noorematel pistab järeltulev põlvkond midagi lihtsalt korvi). Iseteeninduskassa ees pole võimalik unustada. Mul on poes niigi pea pulki täis (vihkan täiega üldse poeskäimist!) ning miks tekitada täiendavat stressi?
2) Selveri pultide loogika ei ole väga harjumuspärane ja nende skanneerimise tundlikkus jääb kordades alla iseteeninduskassas olevale + reageerimiskiirus on kohutavalt aeglane (võrreldes SCO kassaga). See tekitab stressi - ja miks seda vaja peaks olema? Lähen poodi, kus saan rahulikult toimetada.
Jutt poeskäigu ajavõidust minusuguse inimese puhul ei päde, sest ma niikuinii ei tea, kas väljun sealt viie või viiekümne minuti pärast.
Aga igaühele oma ja siin plõksimine ei aita Prisma kaalukauba puhul ja loomulikult ei muuda Selveri arvamust, et nende puldid on maailma geniaalseimad ja parima ergonoomikaga leiutised üldse. Kuni leidub kriitiline mass ostjaid, kelle jaoks need on talutavad, siis muusika mängib edasi.
Lahtiütlus: ka minu pisikese pensionisamba pisike osa kasvab Selveris. Aga soovist pensionini elada ma siiski külastan seda poodi nii vähe kui võimalik. -
Palju autom. tanklates bronni limiit on, ütleme näit. 100.-, palju neid on kes poes 100 €/kord ostavad? Vähe, pakun. Sommid alkoreisil, kindlasti, a need kasutavad nkn vanakooli kassat.
-
üldjuhul on pangakaardisüsteemid nii tehtud et müügikoha kassasüsteem kaardiandmeid ei näe.
-
Küsimus ei ole ju keskmise (või ka 9. detsiili) ostukorvi maksumuses. Sa võid 100€ bronnida aga kui klient alkoosakonnas loeb sisse "Lauaviin 0,5l" aga kotti poetab Martelli, siis on sest bronnist vähe tolku - klient maksab rõõmsalt 6.50 ja jalutab välja.
Probleem ju selles, et anonüümse kliendi korral on riskikäitumine oluliselt suurem ja "iga teine anonüümne läheb kontrolli" kaotaks kogu eelise.
Olukorra lahendaks kauba märgistamisel RFID peale minek. Siis saaks poes asjad kotti laduda, väravate vahel loetakse kaup üle ja küsitakse raha. Maksad ära ja asi tahe. Muidugi - siis jäävad fooliumiga vooderdatud kottidega shoppajad. -
stigheide
üldjuhul on pangakaardisüsteemid nii tehtud et müügikoha kassasüsteem kaardiandmeid ei näe.
Lisaks veel, sama klient võib kord maksta ühe kaardiga kord teise kaardiga ning poesüsteemil on väga raske seostada omavahel erinevaid makseid - et need on teinud sama isik. -
2korda2
Olukorra lahendaks kauba märgistamisel RFID peale minek. Siis saaks poes asjad kotti laduda, väravate vahel loetakse kaup üle ja küsitakse raha. Maksad ära ja asi tahe. Muidugi - siis jäävad fooliumiga vooderdatud kottidega shoppajad.
Ka sellele olukorrale on lahendus. Iseasi kas klient võtab selle (nuhkimise poes) omaks.
https://www.geekwire.com/2016/amazon-go-works-technology-behind-online-retailers-groundbreaking-new-grocery-store/ -
opex
Palju autom. tanklates bronni limiit on, ütleme näit. 100.-, palju neid on kes poes 100 €/kord ostavad? Vähe, pakun. Sommid alkoreisil, kindlasti, a need kasutavad nkn vanakooli kassat.
Poes 100€ kord ostes tasub tõesti juba koju tellida. Neil, kes kojuveo piirkondades elavad (loe: rohkem kui pool Eesti elanikest) on see võimalus. Tuuakse kortermajas ka tuppa ära, ei pea autost mööda treppe tassima. Paar korda olen Selveri kojuvedu niimoodi kasutanud ja superlux teenus. Ainus miinus on see, et palju kilekotte, kuna kõik kaubakategooriad pakitakse eraldi. Pole eriti öko. Ise käin poes riidekotiga. -
Velikij
Marvin andis asjast nii hea ülevaate, et paremat on raske tahta. Ilmselt pole ta väga erapooletu antud küsimuses :)
Mitte-Selveri lahenduste tegemise juures olin käsipidi tegev küll, jah. Aga see on juba mõnda aega minevik :) -
Draax, Neid kilekotte kasutad prügikottidena ja ongi kasutus olemas. Ei pea eraldi prügikotte enam ostma. ;)
-
Arvestades kogu kilepakendite ja muude pakendite suurt mahtu, mis iga ostmiskorraga kaasa tulevad, on nii need üliõhukesed kilekotid või sõrmede otsa võetavad poekilekotid päris pisike raiskamine.
Siin on tekst:
"Mida teha vanade kilekottidega?"
"Ärge visake kilekotte olmeprügi hulka. Koguge kilekotid kokku ja viige pakendi konteinerisse või jäätmejaama. Kasutage vanu kilekotte prügikottidena. Eraldi prügikottide ostmine, kui te ei ole just riidest kottide kasutaja, on raiskamine – seda nii keskkonna kui ka teie enda rahakoti seisukohast."
http://ragnsells.ee/kuukiri/huvitavat-lugemist-kogu-tode-kilekottidest/
https://www.prugi.ee/portal/pakendite-kogumine/
Kilekottide probleem on kunstlikult üles puhutud mull, tegelikult tuleks igasuguste pakendite vohamise vastu võidelda.
Minu arust just kilekottide maksustamine on ebaproportsionaalne maksustamiseviis, mis peaks olema põhiseadusega keelatud, analoogselt nagu näiteks ainult limonaadide maksustamine on põhiseadusevastane ja siis tuleb maksustada kõik joogid. -
ttrust, selles mõttes õige, et kilekott ise on väiksem kogus plastikut kui see, mida sa poes sinna sisse laod. keskmises ostukorvis on väga palju sellist plastik-kilepakendit, mis peaks leidma oma lõpu pakendikonteineris, aga tõenäoliselt rändab ikkagi suuremalt jaolt olmeprügi hulka
-
Draax
ttrust, selles mõttes õige, et kilekott ise on väiksem kogus plastikut kui see, mida sa poes sinna sisse laod. keskmises ostukorvis on väga palju sellist plastik-kilepakendit, mis peaks leidma oma lõpu pakendikonteineris, aga tõenäoliselt rändab ikkagi suuremalt jaolt olmeprügi hulka
on seal suur vahet, niikuinii veetakse meil prügi teistest riikidest juurde, et oleks, mida põletada? -
TKM Q3 avaldatakse täna. Paar asja viitab headele tulemustele, 1) väga kiire toiduhindade inflatsioon Eestis, 2) Rimi Norde Centrum on olnud kinni.
-
Aga Postimaja Rimi oli ju lahti :)
Peenrast võeti redis välja, nüüd on kapsal rohkem ruumi kasvada. -
stefan
TKM Q3 avaldatakse täna. Paar asja viitab headele tulemustele, 1) väga kiire toiduhindade inflatsioon Eestis, 2) Rimi Norde Centrum on olnud kinni.
See 2. punkt suures plaanis nüüd küll mingit kaalu ei etenda -
Postimees:
Praegu Eestis viiendat kohta hõivav Soome päritolu jaekett Prisma Peremarket andis täna Tallinnas toimunud pressikonverentsil teada, et soovib 2022. aastaks kasvada seniselt 8 kaupluselt 20 kaupluseni ja viia käibe senise 200 miljoni juurest 300 miljonini. Pikas perspektiivis tahab ettevõte Eestis saavutada liidri koha
-
Tühjade riiulitega saab see üsna raske olema....
-
Ja pikkade kassajärjekordadega.
-
...ja ilma normaalse iseteeninduseta.
Sellegipoolest - nädala ostude tegemiseks parim pood, kus kärurallit teha. -
2korda2
...ja ilma normaalse iseteeninduseta.
Sellegipoolest - nädala ostude tegemiseks parim pood, kus kärurallit teha.
Samas kui ma olen viimasel ajal Prismasse sattunud, siis on tihti riiulid tühjad nagu enne looduskatastroofi ja see ausalt öeldes uuesti tulema ei kutsu, sest ei ole vastikumat asja kui sa oled mingi menüü peas kokku pannud ja pead selle kokku saamiseks mitmes poes käima. -
2korda2
...ja ilma normaalse iseteeninduseta.
Sellegipoolest - nädala ostude tegemiseks parim pood, kus kärurallit teha.
Nädala ostude tegemiseks on parim pood e-Selver (või muu analoog). Suurem ostukorv tuuakse tasuta koju ära ka. -
Prisma eelis on, et seal on müügil kaupu mida mujal suurkettides pole näha. Eriti Soome toodangut.
-
ttrust
Prisma eelis on, et seal on müügil kaupu mida mujal suurkettides pole näha. Eriti Soome toodangut.
Kunagi see oli Prisma eelis, käisin isegi sellepärast aeg-ajalt seal ostlemas. Viimasel ajal olen nende asjade asemel näinud "eiole't" -
Aaaaa, mis just nüüd juhtus?
-
Neile, kes ei märganud midagi.
Täna kell 14:42:06 müüs VLB maakler ühe matsuga maha tuhandeid TKM1T aktsiaid, hind kukkus umbes 9%, madalaim müügihind oli umbes 8.75. Selle peale tehti kerges paanikas veel tehinguid, mis olid ilmselgelt alla turuhinna. Hiljem VLB tehingud tühistati ja kustutati registrist nagu poleks midagi juhtunud. Vahetult pärast seda tehtud tehingud jäid alles.
Ma oleksin väga pettunud, kui asi nii jääbki. See võis olla inimlik viga, kuid sellel olid tagajärjed. Aus oleks kõik need VLB tehingud taastada ja vaadaku VLB ise, kuidas oma asjadega hakkama saab. Minimaalne oleks seda juhtumit käsitleda jõhkra turumanipulatsioonina ja vastavad meetmed tarvitusele võtta. -
Oot, kui paned müügiorderi kogemata turuhinnaga, saab "undo" teha? Kui kiiresti peab reageerima ja kelle poole pöörduma? Olen oma ca 10 a taguse valusa näpukaga vist hiljaks jäänud?
-
Päris jabur olukord jah. Loodetavasti tühistatakse ülejäänud tehingud (alates 14:50) ka ära.
-
EI no EI ole Võimalik!
Nägin ka seda jama, siis mõni hetk hiljem vaadates oli kõik kadunud. Siis mõtlesin, et äkki klikkisin mõne teise väärtpaberi peale, aga näe selgub, et see nii ikka ei ole! Isegi, kui see muud ei muuda,arvan, et kui ei oleks seda jama olnud, siis ei oleks ka täna seal allapoole ~9.54-9.50 tehinguid tehtud. -
margusk
Päris jabur olukord jah. Loodetavasti tühistatakse ülejäänud tehingud (alates 14:50) ka ära.
Miks? Tagantjärele on keeruline kindlaks teha, kelle tehing oli planeeritud ja kes vajutas nuppu sellepärast, et hind langes.
Minu meelest oleks ikkagi õigem taastada kõik need tehingud, mis juba turgu läksid, nagu 2811 kirjutas. -
nier
EI no EI ole Võimalik!
Nägin ka seda jama, siis mõni hetk hiljem vaadates oli kõik kadunud. Siis mõtlesin, et äkki klikkisin mõne teise väärtpaberi peale, aga näe selgub, et see nii ikka ei ole! Isegi, kui see muud ei muuda,arvan, et kui ei oleks seda jama olnud, siis ei oleks ka täna seal allapoole ~9.54-9.50 tehinguid tehtud.
Ja müüdud aktsiate arv oli 7306. Mõtlesin, et liidan võrdluseks kokku, et äkki keegi realiseerib oma portfelli. -
Rinja
Oot, kui paned müügiorderi kogemata turuhinnaga, saab "undo" teha? Kui kiiresti peab reageerima ja kelle poole pöörduma? Olen oma ca 10 a taguse valusa näpukaga vist hiljaks jäänud?
Tühistamist reguleerib vastav reglement:
Lühidalt on aega maakleril 10 minutit aega alates tehingu tegemisest, et Börsile vastav tühistamise vorm saata. LHV kliendid peaksid vajadusel helistama maaklerite numbril 680 0420. Tühistamise kriteeriumid leiab ülal viidatud reglemendist. -
Börs kaalub, kas tühistada tehing(ud) või
mitte ja avalikustab kauplemissüsteemis
teadaande, et kõnealune(-sed) tehing(ud)
loetakse tühistatuks niipea kui võimalik.
Hetkeseisuga seda teadet ei leidnud. Kust otsida tuleks?
allpool veel:Börsiteade, millega teavitatakse turgu
tehingu(te) võimalikust tühistamisest,
avaldatakse niipea kui võimalik ja enamikul
juhtudel hiljemalt 5–10 minuti jooksul pärast
taotluse esitamist Börsi liikme poolt. Täiendava
börsiteatega teavitatakse turgu Börsi otsusest
antud asjas. -
Antud juhul ei järgitud seda tühistamise reglementi.
1. Reglemendis on kirjas, et ka kõige likviidsemate aktsiate puhul ei tühistata tehinguid, mille hinna kõrvalekalle on kuni 5%. Antud juhul tühistati kõik, ka need, mis jäid selle 5% sisse.
2. Tühistamise puhul peab börs edastama 10 minuti jooksul börsiteate, aga seda pole siiani tehtud. Erandiks on väiksemahulised tehingud, kuid mingi 50000 EUR liigutamine Balti börsi kontekstis ei kvalifitseeru ebaoluliseks tehinguks. Aga kui siiski kvalifitseerub, siis tuleks ka TKM1T lugeda väikese likviidsusega aktsiaks, mille puhul ei tühistata tehinguid, mis kalduvad turuhinnast kõrvale kuni 15%
Nüüd tuleks ära otsustada, kas piir on 5 või 15% ja kas sellele oleks pidanud järgnema börsiteade. -
Antud juhul teavitati ainult tehingus osalenud maaklerfirmasid.
-
Esiteks oli see üks tehing ja Sääl on veel punktid:
Eespool nimetatud börsiteateid ei avaldata
juhtumitel, mis hõlmavad vaid väheseid
tehinguid ja on lahendatavad otsesuhtluse teel
asjassepuutuvate liikmetega.
siis veel :
4 Reservatsioonid
Börsid võivad tühistada tehingud kõikidel
juhtudel, mil on võimalik kindlaks teha, et
reeglite kohaselt on tehing tehtud vea
tulemusena.
Ühesõnaga kõiksugused taganemisteed.
Aga antud juhul oleks küll aus kõik täna peale seda tehtud tehingud ka tühistada (seda enam, et neid pole ka palju), kuigi üks punkt ütleb:
Pärast veaga tehingutellimuse sisestamist tehtud
tehingud kuuluvad tühistamisele samal alusel
kui esimesed veaga tehingud. Tehingud teiste
väärtpaberitega, mis tehti otseselt või kaudselt
veaga tehingute tagajärjel, tühistatakse ainult
juhul, kui need vastavad tühistamise
kriteeriumidele ka eraldiseisvalt. -
To: 2811, kogu seda 9%-list langust saab kvalifitseerida ühe tehinguna. Ja sellel tehingule on antud mingi kindel (järjekorra)number, mis muidugi veebis ega mujal välja ei paista. Vähemalt omal ajal börsifeedis selline info edastus. See nn. tehing siis jaguneb mitmeks sobitus-tehinguks, mis kõik kannavad sama numbrit, aga mis aga kahjuks paistab veebis välja nagu oleks tegemist täiesti erinevate tehingutega, mis sest, et tehingud on täpselt ühel ja samal kellaajal minuti täpsusega (kohitsetud Nasdaqi veebilehel) või sekundi täpsusega (LHV veebilehel).
-
OK, ma ei arvagi, et ilmselge inimliku eksituse tõttu tehtud tehing peaks kehtima jääma, aga sellel oli mõju järgnevatele tehingutele. Kõik, mis juhtus Tallinna Kaubamaja aktsiaga pärast seda vahejuhtumit, tuleks ka tühistada.
-
Draax
margusk
Päris jabur olukord jah. Loodetavasti tühistatakse ülejäänud tehingud (alates 14:50) ka ära.
Miks? Tagantjärele on keeruline kindlaks teha, kelle tehing oli planeeritud ja kes vajutas nuppu sellepärast, et hind langes.
Just sellepärast, mida sa ise kirjutad.Võimatu on kindlaks teha, mis põhjusel keegi müüs. Seega oleks igati aus hoopis kõik tühistada ja homme uuesti puhtalt lehelt alustada. Samas on siin väike nüanss, et kuna nt. LHVs saab müügist saadud raha kohe uue kraami ostmiseks kasutada siis on mõni tänane müüja äkki juba raha ära kulutanud.
(ei oma ega omanud, seega isiklik huvi puudub) -
2811
OK, ma ei arvagi, et ilmselge inimliku eksituse tõttu tehtud tehing peaks kehtima jääma, aga sellel oli mõju järgnevatele tehingutele. Kõik, mis juhtus Tallinna Kaubamaja aktsiaga pärast seda vahejuhtumit, tuleks ka tühistada.
Omad vitsad peksavad kui turul rabelema hakatakse. Pealegi 9% langus pole teab mis suur.
"Alati on teised süüdi". -
ttrust
2811
OK, ma ei arvagi, et ilmselge inimliku eksituse tõttu tehtud tehing peaks kehtima jääma, aga sellel oli mõju järgnevatele tehingutele. Kõik, mis juhtus Tallinna Kaubamaja aktsiaga pärast seda vahejuhtumit, tuleks ka tühistada.
Omad vitsad peksavad kui turul rabelema hakatakse. Pealegi 9% langus pole teab mis suur.
"Alati on teised süüdi".
Ma räägin siin põhimõttest. Kujutad ette pilti, et keegi lajatab 100 000 eest aktsiaid turgu, viies hinna 10% alla, 8 minuti pärast tühistab tehingu ning keegi teine (aga võibolla mitte isegi nii väga "teine") kasutab juhust ja ostab mõttetust paanikast tekkinud olukorras seda aktsiat 5% turuhinnast odavamat. Ja homme, kui kõik on selgunud, müüb need jälle turuhinnaga maha. Ühe ööga 5% kasumit. Pole paha.
(Antud juhtumiga olin ma seotud. Ma istusin juba pikemat aega 9.00-ga ostupoolel ja olin väga üllatunud, et mulle tehingu teostamise teade laekus. Esmasele üllatusele järgnes kerge ärevus, et mis toimub ja kas ma olen midagi maha maganud - vaatasin kähku kõik uudised üle, et ega Kaubamajale pole pommi pandud või miskit sarnast... Kuna ma midagi ei leidnud, siis järgnes isegi kerge pettumus, et miks ma oma orderit madalamale ei pannud, 8.75-ga anti ju ka... Noh ja siis kadus see kõik ära.) -
To: 2811, et keegi teine osta saaks, odavamalt kui enne 100000 aktsia tehingut, selleks peavad tekkima müügipoolele odavamad orderid. Ehk siis keegi hakkas rapsima. Nende vitsad siis peksavadki.
Lõppkokkuvõttes sina kaubamajaga ei kaotanud. Ja ka ei võitnud.