Hiina nuudlite valmistaja NWD - New Dragon Asia Ltd
Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse
-
voluum on täna 6x k6rgem kolme kuu keskmisest.
-
mulle sobib ; ), viimane kuu on aina langenud...
-
...ent nagu mul kipub ikka juhtuma likvideerisin kolmandiku positsioonist eile vahetult enne tõusu algust. On kellegil infot, millest tõus tuleb?
-
Mingit infot pole praeguseks. Veel tuleks jalgida Vaalco Energy - EGY
mainisin juba eelneval nadlal, tana rokkib taiega, v6imas voluum. -
Sama siin, müüsin eile oma POS maha.
-
kuidas te selle aktsia leidsite - kas tasulise raporti järgi. yahoos ja msn avalikku infot ma ei leidnud kasvuprognoosi kohta
yahoos väideti et 1.45 pealt kukub 1.25 peale ja jääb sinna püsima. tundub et müüsite nats vara -
Kahjuks jah sai natuke kiirustatud, kuid mis teha. Kevadel sai UTVG -a sama viga tehtud . Soetasin 50 sendiga- müüsin 1 usd. Praegu aktsia 3,5-4USD vahel. Me ise ilu tegijad.
-
Hea algus, pea et 50% tõusu. 15x voluum
-
Q3 tulemus $0.05 EPS.
9 kuu tulemus $0.18 EPS
Q4 v6iks tulla juba $0.12 EPS kanti, mis teeks kokku 2007 aasta tulemuseks $0.30 EPS . -
Päris ok tulemused. Kõva tõus vahepeal aga samas müüdi kõik kohe tagasi. Ikkagi on see aktsia tugevalt üle müüdud.
-
Firma on sellel aastal selgelt kasumlik, jääme tõusu ootama :)
-
NWD 2007 aasta kokkuvõte:
Teeniti 14 miljonit, ehk $0.21 aktsia kohta. Hetkehind on $0.81, EPS 3.79 -
Head tulemused?! Ületati ootusi?
ps. ma ei ole neisse väga süvenenud, selletõttu küsin -
Vabandust P/E=3.8 ja EPS=$0.21
>Interco
NWD kuulub pennystock kategooriasse, ehk siis selline riskantne rämpsaktsia kus
risk on suurem kui teenimisvõimalus, lihtsalt jälgi, mis aktsia hinnaga toimuma hakkab.
Numbreid vaadates on aktsia atraktiivne. -
Arvestades et sellest 0,21$-st tuli Q4 ainult 0,03$, siis ega seal midagi head vast toimuma ei hakka...
-
``We are off to a strong start in fiscal 2008, and recently announced orders from two new soybean product customers, Hunan Taizinai Group and Jilin Gold Wing Egg Co., Ltd. We continue to export our products to Europe and Asia, and we are pleased to report that we recently exported our first products to Africa. In January 2008, we received an initial order for 60 tons of our noodle seasoning from a customer in Nigeria, and have since begun product shipment. Our export business remains a key component of our growth strategy, and we are pleased to have expanded our geographic reach,'' Wang concluded