Ameerika Ühendriikidest inspireeritud edukas infoatlas - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Ameerika Ühendriikidest inspireeritud edukas infoatlas

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • 2008 aasta detsembris tõime avalikku internetikeskkonda innovatiivse infoportaali www.sorter.ee .
    Otsime partnerit-investorit, kes ei abistaks mitte ainult rahaliselt, vaid toetaks ka kogemustega.
    Sorteri idee on inspireeritud Ameerika Ühendriikides kiiresti edukaks saanud ning ettevõtete ja tavakasutajate poolt kiiresti omaks võetud omanäolisest infoatlasest www.kudzu.com .

    Oleme kasutanud samu toredaid lahendusi (Kudzu) ja arendanud neid oma portaali (Sorter) jaoks.

    Miks on Sorter teistest parem ?

    Kõige olulisem Sorteri infoportaali juures on see, et Sorter on ettevõtetele tasuta. Tasuta paketiga on kaasas:

    ettevõtte nimi, registrikood, ettevõtte logo, veebiaadress, e-mail, telefoninumber, lühikirjeldus, pikem kirjeldus, lahtiolekuajad, asukoht kaardil, tavakasutajate kommentaarid ettevõtte kohta, tavakasutajate hinded ettevõttele(1-10), kuni 9 pilti, kuni 4 videot. See kõik on ettevõttele tasuta.

    Tasuline on vaid "Eelispakett", mis viib ettevõtte oma alakategooria juures kõrgeimale kohale, näiteks: http://www.sorter.ee/index.php?section=catalogue&action=result&categoryID=143

    Meil ei ole operaatoreid, kes üritavad agressiivselt pakette müüa. Ettevõtjad, FIE-d, arstid, kinnisvaramaaklerid jne. sisestavad informatsiooni iseseisvalt, lihtsaid juhiseid järgides.

    Samuti võivad nad enda kohta käivat informatsiooni kasvõi kümme korda päevas muuta, ilma et peaks meiega ühendust võtma.

    Ettevõtted saavad oma kampaaniaid tutvustada oma kirjelduste juures, näiteks: http://www.sorter.ee/index.php?section=catalogue&action=result&categoryID=187

    Kas Eelispakett on ainuke Sorterile raha sisse toov teenus? Ei, meil on kokku 400 alakategooriat (juuksurid, restoranid, hotellid), iga alakategooria juures on kaks bänneri kohta: päisebänner ja servabänner, ehk kokku 800 bänneri kohta, pluss pealeht ja tähtsamad lisalehed. Sellise võimalusega, on ettevõttel võimalik reklaamida end tarbimisvalmis kliendile õiges alakategoorias, kes otsib just sarnaseid tooteid või teenuseid ja seda näiteks 100.- krooni päev, 500.- krooni nädal või 1500.- krooni üks kuu. Ühele bännerikohale on võimalik lisada kuni viis bännerit samaaegselt. Kokku arvutades on vähemalt teoreetiliselt võimalik teenida bännerimüügiga: 2x400x100x5x365 = see on tore summa aastas, pisut uskumatu aga võimalik

    Bännerite lisamine on süsteemipõhine: ettevõtja valib omale kategooria või alakategooria, tasub läbi pangalingi, kohe pärast tasumist(kui ei ole järjekorda), läheb tema bänner automaatselt üles ja eemaldub automaatselt koheselt pärast 24h möödumist(kui ostab üheks päevaks) ostmise hetkest. Kõik hinnad sisaldavad kliendi jaoks käibemaksu.

    Sorteri mängulisemaks osaks on "Virtuaalkodu" , mis muudab Sorteri veel toredamaks, virtuaalkodus saab kasutaja ringi liikudes leida omale sobiva teenusepakkuja, keda omale palgata. Ka siin oleme Kudzu(usa) portaalist juba sammuke ees, lisan võrdluse:

    Kudzu: http://www.kudzu.com/virtualHouse.do

    Sorter: http://www.sorter.ee/index.php?section=virtual&action=view

    Olenemata Ettevõtete arvust, reklaamimüügi suurusest või portaali külastatavuse arvust, suudab Sorterit opereerida vaid 1-2 inimesega, kuna kogu Sorter on põhimõtteliselt süsteemipõhine.

    Domeenid on hetkel registreeritud: eesti, läti, leedu, soome

    Lisame veel paar märksõna miks on Sorter parem: 1) meil pole agressiivseid müügitegelasi, 2) majandusraskust ära kasutades, oleme me tasuta, 3) kuna portaal on võimalikult süsteemipõhine, on tööjõukulud minimaalsed, 4) ärimudel on lihtne: ülisoodne reklaambänner, kuid kohti selleks 800(400 päisebännerit + 400 servabännerit)

    Võiksite registreerida end Sorteri kasutajaks, seejärel proovida ja uurida juba ise reklaami tellimise moodulit, see on päris põnev ja sellist süsteemi ei kasuta eestis keegi. Võibolla ei kasuta seda üldse kuskil keegi, sest konkreetselt see idee, on tulnud meie endi peast, ning mille kaitsmise dokumente hetkel ette valmistatakse.

    Kudzu teenib ainult sellise mudeli pealt: https://register.kudzu.com/packageSelect.do ja veel mõned lisafunktioonid, mille eest raha küsivad.

    Tutvustaksime Teile Soretrit meeleldi lähemalt, näitaks kuidas asjad praktikas toimivad. Samuti saame koheselt tutvustada viie aasta finantsprognoose: pessimistlik, realistlik ja optimistlik prognoos.

    Vastame hea meelega Teie küsimustele,

    Lugupidamisega,

    Business Sorter OÜ
    taavi.sumberg@sorter.ee
  • Hmm, lõpuks siis ka mingi asjalikum ja viisakamas noodis investeerimistaotlus :)

    Küsimus lihtne, paljuks prognoostie päevast külastatavust eestis ?
  • Raske on täpselt prognoosida, kuid kindlasti ei soovi konkuretsi pakkuma hakata tagumise rea infoportaalidele.
    15 000 külastust päevas, sellega konkurentsi pakkuda telemedia.ee ja 1182.ee on esialgu piisavalt suur eesmärk.
  • Üks küsimus: Mis meedet rakendades hakkavad inimesed sorteri lehel käima (kas lehel on kusagil peatänaval (portaalis) bänner vms)?
  • Sorter hakkab kasutama kõige levinumaid otsingumootoreid(Google, Neti.ee). Hetkel on töös vastavasisuline optimeerimine otsingumootorite jaoks.
  • Hotlinel on palju erinevaid teenuseid ning lisasid, saan ma õieti aru, et sorter erineb antud teenusest ainult kujunduse poolest ?
  • 1. Klassikaline taktika, sama teeb ka www.baltinfo.ee , seega olete kahekesi esivalimis, mistõttu puudub eelis (saavutad sama tulemuse nagu seda on baltinfol 15K max: http://tnsmetrix.emor.ee/details.aspx?nid=583&week=3&year=2009&type=u).
    1.1 Corporte reklaamihuvi tekib alates 30K+ külastusest, seega 15K+15K to go.

    2. Teine moment on see, et telemeedia jms pakuvad ka "tasuta pakette", mis ei anna just erilist eelist - firma tänavalt ei tee vahet. nende eelis veel ajalugu + turumaht. Siin võid väita, et sull on ilusam ja kirevam aga see on "kellad-ja-viled" osa.

    3. nn tasuta asi ei saa ju olla väärtuslik (lambifirma juhi mõtlemine ja lisaks kui on tasuta siis toimib asi ilmselt "use as is" printsiigil ehk oma ärimudeli osaks ilma riskita seda ei saa võtta), vastaselt korral Te ei paku väärtust, või kui pakute siis maksab selle keegi teine kinni, mis aga viitab keerulisele ärimudelile ja puuduvad lepingulised sissetulekud, ehk iga kuu alguses on ülesanne teha piisavalt käivet, et järgmine kuu server teenuseosutaja juures püsti seisaks.

    Soovitan keskenduda püsiva väärtuse loomisele ja selle müügile, mitte reklaamimüügile (e õhumüügile).

    Btw, nn infoportaali puhul on kõige parem ja toimiv ärimudel telemeedial - üks müük ja klient aastateks aastamaksuga - garanteeritud kliendid aastateks. Ülejäänud on selle (ärimudeli) derivatiivid e tesitmoodi sõitva jalgratta leiutamised.

    Taustainfoks võiksid võtta ühendust hinda.ee portaali omanikega, kes lubasib turu vallutada ja kaIPO teha (http://ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=1a77d56a-6967-4212-a6f4-a8f4c0f70b35) ja küsida kas tegemised on graafikus võttes aluseks näiteks külastatavuse trendi (asja iseloomustab ka maksutud bännerite arv kodulehel).

    My 5 cents.
  • Lisaks endale olen järjest rohkem kohanud inimesi, keda kohutavalt häirivad google'ist või mujalt (eestikeelsete asjade) otsingute tegemisel kõige alguses erinevate eesti kataloogide lingid.

    Põhimõtteliselt neil ei kliki. Kui tahan otsida 1182-st siis teen seda ise, samuti tean, et on olemas infoweb, telemedia, auto24 ja kestahes.

    Soovitan ka tänases seisus prooviks pöörduda mõne firmajuhi poole, kes "mõnele" juba umbes sellise asja eest maksab, s.t. inimene, kes ostuarveid kinnitab (või jätab kinnitamata).
    Kui annate tasuta - no pange, aga kui jutt läheb rahale ... Ja ühel hetkel jutt rahale võiks minna, vist ?
    Edu igatahes.
  • Ma soovitaks Rahumaa poole pöörduda ja konktaktid saad oma isa käest:)
  • Ei noh, poistel huvitav teema ju. Tehke siis väike elevator pitch ja vastake kiirelt ja konkreetselt:

    - mille poolest te eristute samasugustest olemasolevatest asjadest nagu (mälu järgi panen) eniro.ee, telemedia.ee, kontakt.ee batinfo.ee, hinda.ee, 1181.ee, jne?

    - Kui otsite raha, siis mis summast on jutt? mille peale see kulub? ja kust tuleb tootlus?

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon