LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

VESTIGE VERDANT börsile

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse




  • VESTIGE VERDANT OÜ on Eesti luksuskomeetika tootja mis kaasab hetkel kapitali Fundwise platvormil.


    Kiirülevaade kapitali kaasamise tingimustest:

    VESTIGE VERDANT OÜ, registrikood 14255258
    Investeeringu suurus: 100 000 - 300 000 €
    Pakutav osalus: 6,25 % kuni 16,67 %
    Pakutav osalus investori kohta: 200 € kuni 150 000 €
    Praegune osakapital: 7500 €
    Ettevõtte praegune väärtus: 1 500 000 €
    Osakapital peale kampaaniat: 8 000 - 9 000 €
    Ettevõtte väärtus peale kampaaniat: 1 600 000 - 1 800 000 €
    1 € nimiväärtusega osa maksumus: 200 €
    Ettevõtet, tooteid ja kampaaniat tutvustav VIDEO

    Ja ettevõtte tutvustus FW kampaanialehelt:
    Eestis loodud ja rahvusvaheliselt armastatud iluhooldustoodete bränd VESTIGE VERDANT on teel maailma juhtivaks kaubamärgiks luksuslike iluhooldustoodete kategoorias. Kõik meie tooted on 100% tervislikud ja orgaanilised ning ajatult elegantsed ja luksuslikud.

    Luksus-iluhooldustoodete turu maht on 49 miljardit eurot, millest üha suurema osa moodustab kasvav orgaaniliste toodete sektor. Meie kaubamärk on rahvusvaheliselt tunnustatud ning oleme müünud tooteid üle maailma enam kui 800 000 € eest. Ühtlasi on korduvostud erakordsed 47%, ületades tööstuse keskmist pea kahekordselt - seda põhjusel, et meie tooted täidavad ja ületavad meie antud lubadusi ning klientide kõrgeid ootusi.

    VESTIGE VERDANT tooteid ostetakse meie online-poest üle maailma ning meie tooted on müügil Eestis, Skandinaavias, Saksamaal, Inglismaal, Hispaanias, Austraalias ja Uus-Meremaal. Oleme sisenemas USA, Jaapani, Singapuri, Itaalia ning Venemaa turgudele, kus tegevuskavad ja kokkulepped partneritega on juba sõlmitud.

    Meie siht on kasvatada VESTIGE VERDANT globaalselt tuntud, hinnatud ja juhtivaks ikooniks orgaanilises ilumaailmas, olles esindatud maailma suurimates ja parimates kaubamajades New Yorkist Tokyoni.

    Kaasatav kapital aitab meil kiirendada käibekasvu ja toetada müüki nii kodu kui eksportturgudel, kasvatada brändituntust, laiendada edasimüüjate võrgustikku, täiendada tootevalikut ja tõsta laovaru teenindamaks üha kasvavat nõudlust.

    Täiendavate investeeringute toel on meie eesmärk kasvatada ettevõtte väärtus järgneva viie aastaga 22,5 miljoni euroni.

    Meie eesmärk on kasvatada VESTIGE VERDANT edasi globaalselt tuntud, hinnatud ja armastatud kaubamärgiks orgaanilises ilumaailmas, olles esindatud maailma suurimates kaubamajades, lennujaamades ning luksustoodete segmendis iluvaldkonna üleselt. Ühtlasi tehes seda kõike jäädes truuks oma looduslikule olemusele ning jagades oma brändiväärtusi rahvusvahelisel areenil. 15 aasta perspektiivis on meie eesmärk hõivata globaalsest luksus ilutoodete turust 1%.

    Meie siht on 5 000 000€ müügikäivet aastaks 2022. Võttes arvesse esmast tagasisidet USA, Singapuri, Venemaa, Jaapani, Saksamaa, Austraalia ning Uus Meremaa turgudelt, oleme kindlad, et lisaks eesmärgi saavutamisele, suudame seda ka ületada. Lisaks olemasolevale tagasisidele on VESTIGE VERDANT ka laitmatus kooskõlas kõigi hetkel ning tulevikuks prognoositud turutrendidega.

    Meie eesmärk on tõsta kapitali vahemikus 100 000€ kuni 300 000€. Kaasatav kapital aitab meil üheskoos müügituludega investeerida kolme eesmärki:
    * Laovaru suurendamine teenindamaks kasvavat nõudlust.
    * Turundusmahtude suurendamine tõstmaks müügikäivet kõigi edasimüüjate juures.
    * Spetsialistide palkamine müügi ning turundusvaldkonda, eesmärgiga laiendada rahvusvahelist distributsioonivõrgustikku ning optimeerida investeeringuid turunduses.

    Proportsionaalselt jaotub kaasatav kapital alljärgnevalt:
    * 27% laovaru suurendamine.
    * 33% turundusmahtude tõstmine.
    * 33% spetsialistide palkamine.
    * 7% orgaaniliste parfüümide arendusprojekt.

    Ettevõtte tootevalikus on järgmised tooted:
    * Päevakreem Absolute Hydrance


    * Öökreem Complete Recovery
    * Silmaseerum Infinity
    * Näomask Organic Peat Mask
    * Näoõli Rare Oil Blend
    * Mitsellaarvesi Pure Brilliance

    Tootenäidised ettevõtte Instagram´i voost:
    Tootekollektsioon


    Tootekollektsioon


    Tootekollektsioon



    Rohkem infot Fundwise kampaanialehelt.

    PS: lähim konkurent kosmeetika valdkonnas on Balti börsidel noteerituna Madara (MDARA), mille mcap on hetkel ca €29 mio
  • EMTA - 2018. a. III kvartal
    Riiklikult tasutud maksud: 2 694,29 € ja tööjõumaksud: 1 163,88 €
    Käive summas: 25 771,00 € ja töötajate arv: 2
    Prognooskäive 2018 ~ 69 000,00 €
    ja siis:
    Ettevõtte praegune väärtus: 1 500 000 €
    Täiendavate investeeringute toel on meie eesmärk kasvatada ettevõtte väärtus järgneva viie aastaga 22,5 miljoni euroni.
    OK, hoian Teile pöialt!
  • Huvitav, kuidas nad saavad hetkeväärtuseks 1,5mln.
    Eelmisel aasta mai kuus asutatud firma, käive oli siis 97K, omakapital ~64k.
    Kui Q4 18 käibe jääb samasse suurusjärku mis eelmised kvartalis vs eelmine aasta, siis võiks 2018 kogukäive tulla 130-135k. Seega äriregistri järgi kogu müük neil tegutsemisaja jooksul tänase päevani ~150k.
    Domeen regatud alles eelmisel aastal, kaubamärk varem, aga ametlikel andmetel kuulub kaubamärk hoopis teisele firmale, mille tegevusala parfüümide tootmine. Käive on sel firmal kukkunud aasta aastalt 300k->144k->30k
    Kui eeldada, et osa käibekukkumist on tulnud tegevuse uue firma alla viimisest, siis väga 10x kasvunumbreid on keeruline loota, kui seni neid pole saavutatud.

    Võib-olla keegi täpsemalt kursis olev oskab paremini hinnata potensiaali.
  • Kaas30
    Huvitav, kuidas nad saavad hetkeväärtuseks 1,5mln


    Loe valuation reporti: "Traditsioonilised tulu- ja turumeetodid ei näi skin care tööstuses kehtivat, kuna turg on niivõrd küllastunud". Seetõttu on hinnatud täiesti arbitraarsete numbrite alusel brändi ja kliendiportfelli väärtust :)

  • Kui nad tulid siis mul paotas küll karpi, et arusaamatu peen nimi + logo + purk turvast -> $$$. Esimene või teine aasta nad olid ikka väga viraalsed ja igas kingikotis esindatud. Laienemine Saksamaale vist ebaõnnestus neil ja kui ma ei eksi (ise ei koori, niisuta ega ka eriti lõhnasta) siis copy-cat'id on mööda läinud tänaseks. Võib ju uuesti õnneks minna, kui õige Insta influentsser leida vmt. Näiteks: ...ning pääses tootega Oscarite kingikotti
  • invictus
    Kaas30
    Huvitav, kuidas nad saavad hetkeväärtuseks 1,5mln


    Loe valuation reporti: "Traditsioonilised tulu- ja turumeetodid ei näi skin care tööstuses kehtivat, kuna turg on niivõrd küllastunud". Seetõttu on hinnatud täiesti arbitraarsete numbrite alusel brändi ja kliendiportfelli väärtust :)



    Võtan kahtlused tagasi, kuna äärimiselt tugevate brändidega küllastunud turule konkurentsi pakkuma tulles ilmselt tõesti tavalised reeglid ja 4a ajaloolised näitajad ei kehti. Kaubamärgi omamine on ka nõrkadele.
    Nad oleksid võinud hinnata 2022 müüki nt 10mln peale. Suures pildis pole vahet kas 50 või 100x kasv, ainult et valutatsiooni oleks saanud veel paremad numbrid
  • " Kõik meie tooted on 100% tervislikud... "
  • Otto
    " Kõik meie tooted on 100% tervislikud... "


    Nii sees- kui ka välispidiseks tarbimiseks:):)
  • Tere Kõik,

    Mina olen VESTIGE VERDANT asutaja ja tegevjuht ning hea meelega vastan mõnedele siin püstitatud küsimustele.

    1. Valuatsioon

    Jah valuatsioon on väga mitmeti arvutatav. Antud juhul oli peamine otsustaja kliendinimekirja väärtuse hindamise põhimõte. Kui me lisaksime asendusväärtuse või brändiväärtuse, tuleks number hulga suurem - sestap ka konservatiivsema arvu heaks otsustasime. Samuti on fundwise kampaanialehel dokumentide all olemas ka pikem selgitus neile kes huvitatud on.

    2. Käibeprognoosid

    10x käibe kasvu prognoos peab paika ning siinkohal on oluline arvesse võtta meie juba paika seatud edasimüüjatevõrgustikku ning nende potentsiaali. ainuüksi Douglas GmBH (mille aastakäve on €2.8bn) ning mille lipulaevapoes me oleme on suuteline tekitama meile müügikäivet vahemikus €20k kuni €100k ühes kalendrikuus. Lisaks veel müük Jaapanis, Venemaal GoldApple müügiketis, Austraalias, Itaalias, Suurbritannias ning USA suunal (seda muidugimõista adekvaatse turunudustoe olemasolul, et kõik nende kliendid teaks, et me eksisteerime).

    Seni oleme me kaks aastat tegelenud sellega, et luua tooteid mis oleksid oma välimuselt ja olemuselt võimelised konkureerima nendes keskkondades ning selleks et ehitada seda edasimüügivõrgustikku. Minu meelest on oluline (eriti investori seisukohast), et tema (investori) raha ei ole vaja kulutada ja põletada iteratsioonideks tootearenduses ega key retail-võrgustiku rajamiseks (ostujuhtide leidmine ning veenmine on aeganõudev ja kulukas protsess).

    Kokkuvõttes võib toode olla maailma parim, kuid kui seda ei teata otsida, on sellest paremusest vähe abi - ehk siis kaasatav kapital on tähtis et olemasolev distributsioonivõrgustik saaks töötada optimaalsel tasemel (käibe kiiruse ja hulga mõistes).

    3. Kaubamärk

    VESTIGE VERDANT on kaitstud Madridi protokolliga liitunud riikides ( vaadata saab siit: https://www.azrights.com/services/intellectual-property/trademarks/madrid-protocol-countries/ )

    Restruktureerimise käigus oli vaja aga seda ühest ettevõttest teise liigutada ning liigutamise toiming ise võtab aega 18 kuud. Seega - fakt on, et lepingud on korras ja sõlmitud ning taotlused edastatud - see võtab lihtsalt aega et kõikjal registrites kajastuda.

    4. Toodete tervislikkus

    Jah on küll. See kajastub meie koostisosade valikus ning nende kvaliteedis. Kasutame ainult parimat.

    Juhul kui küsimusi on veel siis katsun foorumil silma peal hoida ning vastan koheselt kui saan. (tööd peab ka tegema).

    Parimate soovidega,

    Roone Roost
  • On üldse plaani börsilt raha kaasata? Foorumlane momentum on asutanud hulgim "firma X börsile" teemasid, enne kui firma X üldse on a) börsi vääriliseks kasvanud ja b) avaldanud huvi börsil olemise vastu....
  • Hetkel sellist plaani ei ole. Tulevikus välistada oleks samas lühinägelik.

    Täna on VESTIGE VERDANT olukorras kus toimub kahepoolne koostöö ühe konglomeraadiga. Selle koostöö tulemus on omandamine 2023-24 ajahorisondiga. Tavapäraselt ei plaanita selliseid tehinguid nii pika ajahorisondiga, aga skin care tööstuses on enam kui tavaline et jälgitakse hoolega kuidas ettevõte käitub ning areneb, milline on turu tagasiside ning muud olulised näitajad.

    See kulissidetagune plaan on ka suur põhjus selleks, miks me täna kapitali kaasame - sest eesmärk on jõuda võimalikult suure turuväärtuseni enne kui need läbirääkimised algavad.

    Ma usun et see pealkiri sai momentumil valitud tähelepanu püüdmise eesmärgil.
  • lauriy
    Kui nad tulid siis mul paotas küll karpi, et arusaamatu peen nimi + logo + purk turvast -> $$$. Esimene või teine aasta nad olid ikka väga viraalsed ja igas kingikotis esindatud. Laienemine Saksamaale vist ebaõnnestus neil ja kui ma ei eksi (ise ei koori, niisuta ega ka eriti lõhnasta) siis copy-cat'id on mööda läinud tänaseks. Võib ju uuesti õnneks minna, kui õige Insta influentsser leida vmt. Näiteks: ...ning pääses tootega Oscarite kingikotti


    Õnnest on asi küllaltki kaugel. Edu selles valdkonnas sünnib selle tulemusena, kui bränd/toode on suuteline (konkurentidest paremini) lahendama nii baasvajadusi (et toode teeb mida lubab) kui ka kõrgemaid vajadusi (bränd kinnitab kuuluvust kõrgemasse sotsiaalsesse klassi). Imevitsa eduks ei ole, kuid tehes asju järjepidevalt ning õigesti on edu ainult aja küsimus. Selleks aga, et oleks võimalik asju teha õigesti ja järjepidevalt oma väärtuspakkumist paremaks kujundada on vaja teha raskeid otsuseid (olemasolevast turuosast loobumine, ümberpositsioneerimine) uutele turgudele sisenemine ja sisuliselt nullist alustamine suurema võidu nimel. Kui aga närv vastu peab, nägemus on meeskonnas ühene ja vankumatu, on võimalik selle hakklihamasina teisest otsast välja tulla millegi tõeliselt erilisega. Kõik head brändid mida me täna armastame tarbida ja mida vaatame pea jumalakartlikult, on sündinud suurte valudega ja raskusi trotsides. See on normaalne, sest arengutee ei saagi olla sile kui eesmärk on teha oma tööstuses innovatsiooni.
  • Blinkil oli hiljuti üks instant classic postitus. Stickyks paraku seda vist LHV foorumis teha ei saa.
  • Tervislikkus - kas olete oma tooteid kliiniliselt uurinud? Kas oleks võimalik avaldatud uuringuid näha? Missugused olid tervisekasud?
    See on ainult sõna, aga ilma taustata ning sedasi esitatuna kliendi ja ka investori petmine. Juba komponente ette võttes on koheselt näha hulgaliselt allergeene ja ärritust põhjustavaid aineid. Ju siis on need kõik tervislikud?
    Ei pea ennast eksperdiks, tahaks näha, kust see väide on võetud.

    Lisaks - kui asi puudutab trendi loodustoodete osas, siis kookosõli on kuum teema. Kas teie toodetes kasutatavad palmiõli derivaadid(etüülheksüülpalmitaat) on jätkusuutlikust tootmisest?

    Tore, et eestlased on edukad. Ja loodetavasti on ka pikas perspektiivis edukad. Jõudu teile!
  • Otto
    Tervislikkus - kas olete oma tooteid kliiniliselt uurinud? Kas oleks võimalik avaldatud uuringuid näha? Missugused olid tervisekasud?
    See on ainult sõna, aga ilma taustata ning sedasi esitatuna kliendi ja ka investori petmine. Juba komponente ette võttes on koheselt näha hulgaliselt allergeene ja ärritust põhjustavaid aineid. Ju siis on need kõik tervislikud?
    Ei pea ennast eksperdiks, tahaks näha, kust see väide on võetud.

    Lisaks - kui asi puudutab trendi loodustoodete osas, siis kookosõli on kuum teema. Kas teie toodetes kasutatavad palmiõli derivaadid(etüülheksüülpalmitaat) on jätkusuutlikust tootmisest?

    Tore, et eestlased on edukad. Ja loodetavasti on ka pikas perspektiivis edukad. Jõudu teile!


    Kliinilisi uuringuid on tehtud enamike koostisainete kohta mida me oma toodetes kasutame ning need on suurema tahtmise korral ka googlest leitavad, samuti sisalduvad nimetatud uuringutes ka tervisekasud.

    Allergeen ise ei tähenda et aine on kahjulik. Pähkel on samuti allergeen.

    EthylHexylPalmitate ei ole ilmtingimata tehtud palmiõlist. Seda me ei kasuta oma toodetes tingituna palmiõliäri kohutavast mõjust loodusele. Meie kasutatav EthylHexylPamitate on tehtud kookosebaasil.

    Aitäh jõudu soovimast, seda läheb alati tarvis.
  • 2korda2
    See.


    Lõbus kirjeldus, aga ma ei mõista kuidas see sobitub hetkekonteksti.

    Meie, omanikena, oleme kogu restruktureerimise, pivoti protsessi ning sisuliselt terve riskantse etapi kandnud oma kulude ja käendustega. Täna oleme me teinud võimalikuks investoritele pardale tulla, sest ettevõte teenib kasumit ning võimalus seda skaleerida on vägagi suur.

    Nagu mitmes kohas kirjutatud ja mainitud - müügikohad on juba olemas, orgaaniline tagasiside on väga hea, tarvis on ainult investeerida turundusse (ning mitte tulistada puusalt ja põletada raha, vaid kasutada nt. Douglas ja Flaconi in-house marketing tööriistu; mis on sissetöötatud ja toimivad; mis targetivad nende juba eksisteerivaid miljoneid kliente).

    reaalsuses on asi väga lihtne:

    Tooted - auhinnatud + kõrge korduvostuprotsendiga
    Bränd - mõõdetult tugev (meediakajastus + kõrge social sentiment index)
    Müügivõrgustik - olemas ei pea kulutama aega ega raha selleks et saavutada €1,3m revenue mark.

    lisame sellele valemile kapitali, mis on suunatud üksnes müüki toetavatele tegevustele ning tulemus peitub juba tõestuses. Me oleme seda juba teinud, Eesti turul - loogika on sama. meil on vaja seda teha relevantsetel turgudel, tulemus on sama, aga numbrid on suuremad.

    "kuidas saab kindel olla et tooteid ikka ostetakse? et tarbija tahab?" - nad juba tahavad ja tooteid juba ostetakse, iga kuu aina rohkem. See on tõestatud, seda on vaja lihtsalt skaleerida.
  • -
    Kliinilisi uuringuid on tehtud enamike koostisainete kohta mida me oma toodetes kasutame

    Enamike? Mitte 100%?
    - Mitte kahjulik ei võrdu tervislikkusega.

    Jääb viimaseks kommentaariks, rohkem ei taha sellel tegelikult siin mitteolulisel teemal spämmida. Vabandan.
  • Otto
    -
    Kliinilisi uuringuid on tehtud enamike koostisainete kohta mida me oma toodetes kasutame

    Enamike? Mitte 100%?
    - Mitte kahjulik ei võrdu tervislikkusega.

    Jääb viimaseks kommentaariks, rohkem ei taha sellel tegelikult siin mitteolulisel teemal spämmida. Vabandan.


    It's ok. Selgus on tähtis.

    Kõik meie tooted on CPNP's registreeritud (EL kosmeetikatoodete reg. portaal), mis tähendab et kõik ohutushinnangud ning vastavasisulised kvalitatiivsed, kvantitatiivsed ning mikrobioloogilised uuringud on tehtud.

    Koostisaine nagu näiteks Aqua (vesi) ja teised sellelaadsed ei vaja kliinilist uuringut, kuigi tõenäoliselt on keegi seda ka teinud.

    Huvitav teadmine kõigile - Euroopa Liidus on maailma kõige karmimad nõudmised kosmeetikatoodetele, mis teeb registreerimise mujal maailmas üpriski lihtsaks. VA Mandri Hiina - seal müügiks on 99.9% juhul vaja loomkatsetusi teha (mis oleks enamike lääne brändide imagoloogiline surm) ning 0,01% võimalus sellest mööda hiilida on kui distributsioonipartner on kusagil kompartei ladvikus teise jalaga. Siis ehk saab.

  • [quote=Otto]-

    - Mitte kahjulik ei võrdu tervislikkusega.


    See on õige ja oluline tähelepanek. Tervislikkuse aspekt tuleb vitamiinide, mineraalide, fulvohapete, humiinhapete jt. sarnaste nahale ja organismile kasulike ainete suurest osakaalust koostisosades mida me oma retseptides kasutame
  • Kui hetkeväärtus põhineb suurest kliendiportfelli potensiaalil, siis küsiks millistel turgudel hetkel juba müüte oma tooteid nimetatud kettides ning mitmes müügikohas?
    Millised on riigiti käibenumbrid Sept, Okt, Nov (neid andmeid hetkel EMTA'st ei näe veel)?
    Kui suur on teil tänane meeskond? (palgaline)

    Kas usute et suudate teha tugevat turundust kõikides neis riikides 33-100k eur'i eest? (33% kaasatavast kapitalist)
    Küsin kuna plaanite seda korraga teha 6's suures riigis, kus on ka väga palju eri piirkondi. Võrdluseks eestis Delfi bänner maksab laias laastus 2k/päev.

    Jõudu igal juhul!


  • Miks te ei keskendu korraga ühele uuele piirkonnale? Kas pole ohtu, et turunduseelarve 7-16k per riik ei muutu piisaks meres?

    Teine küsimus oleks selles, et millest tuleneb teie käibelangus Eesti turul (kui arvestada ka eelmise äriühingu möödunud aastate käivet)?
  • Lisaks - tarbijale suunatud toodete puhul on reeglina kampaania raames antud investoritele tooteid proovimiseks ja soodustusi edaspidiseks. See tundub teie puhul eriti mõistlik, kus nt 1000 eurot investeerinule annate 50-eurose kreemi (mis langetab tema jaoks valuationit 1/20 võrra), samas teile selle toote kulu ca 10 eurot. Seda enam on sellise kõrge marginaaliga ja bränd ambassadore vajava äri puhul üllatav, et teil sellist pakkumist ei ole.

  • Kaas30
    Kui hetkeväärtus põhineb suurest kliendiportfelli potensiaalil, siis küsiks millistel turgudel hetkel juba müüte oma tooteid nimetatud kettides ning mitmes müügikohas?
    Millised on riigiti käibenumbrid Sept, Okt, Nov (neid andmeid hetkel EMTA'st ei näe veel)?
    Kui suur on teil tänane meeskond? (palgaline)

    Kas usute et suudate teha tugevat turundust kõikides neis riikides 33-100k eur'i eest? (33% kaasatavast kapitalist)
    Küsin kuna plaanite seda korraga teha 6's suures riigis, kus on ka väga palju eri piirkondi. Võrdluseks eestis Delfi bänner maksab laias laastus 2k/päev.

    Jõudu igal juhul!




    Saksamaal:

    müügikohad: Douglas.de, Flaconi.de, Hilla, TOBS

    Käive: Sept: 3201,87€ ; Okt: 541,95€; Nov: 704€

    UK:

    Lovelula.com, PfefferSal

    Käive: Sept: 618€; Okt: 420€; Nov: 1317,68€

    Itaalia:

    NOOR Beautyshop

    Käive: Nov: 520€ // alustav turg ja eelmine tellimus oli Augustis €1542,78

    Venemaa:

    GoldApple müügikett (7 poodi)

    esmatellimus Novembris 4897,08€

    Jaapan:

    Esmatellimus Oktoobris 2598€; kokkulepitud järgmine tellimus Detsembris summas 39,500€

    Eesti:

    Kõik olulised müügikohad sh. Stockmann, Kaubamajad, I.L.U kett, Tradehouse + ca 35 müügikohta veel

    Sept: 2941,67€ ; Okt: 13,265,06€ ; Nov: 23,159,56€

    - Täna on palgal 2 inimest, teised esitavad oma teenuste eest arveid.

    - Turundus -

    Jah, me teame et suudame teha turundust nimetatud riikides kaasatava kapitaliga. Küsimus ei ole kas, küsimus on mis mahus. Teeme seda müügist tekkinud vahenditest ning kaasatava kapitali toel - seal on oluline vahe!

    Alljärgnevalt põgus ülevaade kus ja kuidas:

    Saksamaal - kasutame Douglas ja Flaconi turundusmeeskonda ja marketing toolboxi - ei hakka googles lammutama. Paneme fookuse ainult nende klientidele (keda on miljoneid). Võrdluseks saab seal ühes kuus €3k eest €10k väärtuses turundust, neil on sissetöötatud lahendused mis on väga kulutõhusad. Nimetatud toolboxe kasutame selleks et oleks võimalikult suur audients kellele näidata, meie suur tugevus on, et meil on kvaliteetsed turundusmaterjalid mida näidata.

    Jaapanis - Distributsioonipartner investeerib 2019 aastal €100k (pinnad), meie investeerime materjalidesse ja nende adapteerimisse Jaapani turule.

    Venemaal - sama loogika, mis Douglas'e ja Flaconiga.

    UK - enamjaolt via influencerid + Lovelula marketing toolbox

    Itaalia - sisereklaam NOOR beauty keskkonnas. ei plaani seal jõulisemalt laieneda

    USA - Alustame eeltööd sisenemiseks TLK Fusion toel, aasta teises pooles. Eeldatav eelarve ca 3500€ kuus, kolm kuud, eesmärgiga saada distributsioonivõrgustik paika alates 2020. Samal ajal targetime piirkondasid, kust meil juba praegu online müük tuleb (Boston, NY, LA piirkonnad), et suurendada mahtusid. TLK ennustab kasumlikkust alates kolmandast kuust, meie arvestame igaks juhuks kuuega.

  • invictus
    Miks te ei keskendu korraga ühele uuele piirkonnale? Kas pole ohtu, et turunduseelarve 7-16k per riik ei muutu piisaks meres?

    Teine küsimus oleks selles, et millest tuleneb teie käibelangus Eesti turul (kui arvestada ka eelmise äriühingu möödunud aastate käivet)?


    1. Ei karda, kuna kasutame optimeeritud lahendusi suurte edasimüüjate turundus-toolboxist + Jaapanis ja Itaalias kannab enamiku turunduskuludest kohapealne partner.

    2. Käibelangus Eestis oli vajalik ohver toodete ja brändi järgmisele tasemele viimiseks. Trurunduseelarve kasutasime ära toote ja brändi-arenduseks. Kui turunduseelarve väheneb, siis kukuvad müügid ning vastupidi, see on loomulik korrelatsioon.
  • invictus
    Lisaks - tarbijale suunatud toodete puhul on reeglina kampaania raames antud investoritele tooteid proovimiseks ja soodustusi edaspidiseks. See tundub teie puhul eriti mõistlik, kus nt 1000 eurot investeerinule annate 50-eurose kreemi (mis langetab tema jaoks valuationit 1/20 võrra), samas teile selle toote kulu ca 10 eurot. Seda enam on sellise kõrge marginaaliga ja bränd ambassadore vajava äri puhul üllatav, et teil sellist pakkumist ei ole.


    Ausaltöeldes tunneme me, et meie väärtuspakkumine on piisavalt hea ilma selleta, et sel moel tooteid proovimiseks saata. Meie lähenemine on oma osanikke üllatada ja tervitada nii, et nad seda ei oota. Selline mõju on tugevam ning loob tihedama suhte inimese ja meie vahel. Lepime kokku, et see konkreetne info jääb siia, muidu ei ole üllatusel suurt mõtet.
  • RRoost
    2. Käibeprognoosid

    10x käibe kasvu prognoos peab paika ning siinkohal on oluline arvesse võtta meie juba paika seatud edasimüüjatevõrgustikku ning nende potentsiaali.


    Kas on ka mingeid tellimusi või indikatsioone klientidelt mahtude osas? Tundub uskumatu lihtsalt eeldada, et järgmine aasta käive kümnekordistub...
  • Fundwise'i kampaaniat ja siinset foorumilõime paralleelselt lugedes jääb mulje, et asjad ei ole päris võrreldavad. Näiteks toote välja, et Jaapanisse ja Venemaale plaanite siseneda esimeses kvartalis 2019, kuigi tuleb välja, et seal juba müük käib. Või see ongi osa plaanist, et investor peaks mujalt infot lugedes omad üllatused kätte saama?

    Teine küsimus on suunatud sinna, et mõni aeg tagasi tuli alternatiivturule First North kauplema Läti looduskosmeetikatootja Madara, kelle valuatsioon on täna veidi alla 30M euro ning suudavad müüki genereerida suurusjärgus 9-10M aastas. Neil on oma tehas ja seeläbi paindlikkus toota sobilikke koguseid ning teha tootesse pidevaid muudatusi. Kui investoril on otsustada, et investeerib emmasse-kummasse, kas Madarasse või Vestige Verdanti, siis miks peaks ta valima Madara asemel Vestige?
  • Lisaks eelnevatele küsimustele: rahavoogude aruandest võib leida, et mitmel järjestikusel aastal on hinnanguline kulu võrne, näiteks palgafond aastatel 2019 ja 2020 on mõlemal juhul 96 000 eurot, 2021 ja 2022 vastavalt 144 000 eurot. Täna, kus palgad kasvavad suurusjärgus 6% aastas, on minu hinnangul väga optimistlik eeldada, et suudate palgakulu kahel järjestikusel aastal ohjata. Isegi kui seda suudate, siis loob see eelduse nõrga töötaja ja tööandja vaheliseks suhteks. Investorina oleme me huvitatud samamoodi, et tööõhkkond oleks positiivne ja arengut soosiv. Miks eeldate, et mitmel järjestikusel kalendriaastal suudate kulud küllaltki fikseerituna hoida (nt kontori rent, lähetuskulud jne).

    Samuti tunnen huvi, kuidas olete saanud järgmise aasta tuluprognoosiks 1,3 miljonit eurot. Kuidas see riigiti jagunema peaks ja kas allhankijatel on piisavalt motivatsiooni ja võimekust Vestige jaoks nõutud mahus kaupa toota? Kas lepinguline kaitse on olemas koguste tootmiseks?
  • invictus
    RRoost
    2. Käibeprognoosid

    10x käibe kasvu prognoos peab paika ning siinkohal on oluline arvesse võtta meie juba paika seatud edasimüüjatevõrgustikku ning nende potentsiaali.


    Kas on ka mingeid tellimusi või indikatsioone klientidelt mahtude osas? Tundub uskumatu lihtsalt eeldada, et järgmine aasta käive kümnekordistub...


    Iseenesest ei juhtu midagi, käive kasvab siis, kui on olemas a) toode, mida tarbija väärtustab, b) müügikanal, mida tarbija usaldab ja mille külastatavus on suur ja c) bränd/kaubamärk, mis on tarbijale huvitav, mis teda kõnetab ning mis suudab tema teadvuses teha tootest midagi enamat kui asi mis rahuldab vajadust.

    Meie puhul:

    a) tooted on auhinnatud ning valideeritud ka kõige nimekamate väljaannete poolt tööstuses (VOGUE, Cosmopolitan, Hunter, Elle, Petra, Gala SPA Awards jne) ning meie korduvostude protsent on kõrge. Sellest võib järeldada et tooted on tarbija silmis ning muude mõõdetavate parameetrite kohaselt hinnatud ja head.

    b) Müügikanalid - saksamaa näitel Douglas ja Flaconi. Esimene €2.8 miljardi aastakäibega kontsern, teine €180milj. Külastatavus nende online keskkondades on tohutu ning neil on miljoneid püsikliente. Ehk - kanalid on kvaliteetsed. Valisin Saksamaa, sest see on lähim relevantne turg ning moodustab ca 60% kogu EL turumahust selles sektoris. Samuti on meil võimalik saavutada €1.3m käive juba ainuüksi sellest riigist. Kas esimese aastaga? võimalik, aga ei julge lubada.

    c) Kaubamärk on mõõdetult tugev - parim tõestus on taaskord korduvostud, social media sentiment index, meedia meelestatus ja suurte edasimüüjate valmidus meiega koostööd teha kuigi oleme turul sisuliselt tundmatud. Samuti fakt, et tarbija on valmis maksma meie toodete eest premium hinda, korduvalt.

    need kolm punkti on kultuuri- ja regiooniülesed, need kehtivad igal turul.

    Mina ei mõista miks tundub uskumatu, et käive võib kümnekordistuda. See ei ole midagi uut, seda juhtub alatasa ning erinevates tööstustes. Relevantsel turul brand activationit (ehk tarbijahuvi kriitilise massi ületamisel) saavutades võib kasv olla oluliselt suuremgi. See on nagu loodus või matemaatika. Kui on valem, retsept, eeltingimused õigesti koostatud ja seatud siis on tulemus prognoositav ning etteaimatav. Me oleme aastaid tegelenud sellega, et eeltingimused oleksid täidetud, et me teaksime, et suudame täita investorite lubadusi.

    Douglas ja Flaconi on suutelised müüma meie tooteid vahemikus €20k kuni €100k ühes kuus (kumbki). Kuid, et seda mahtu saavutada on vaja eeskätt korrutada nende klientidele piisavalt mitu korda et me oleme olemas kuniks nad soostuvad tooteid proovima. Douglas.de keskkonnas on meil juba väga head hinnangud. Perspektiiv on hea.

    Edasimüüjad indikatsiooni ei sea, kuid Jaapani partner, Hr. Naoyuki Matsumura siht on müüa pool miljonit toodet 2019 lõpuks. Kui aus olla, siis on seda raske uskuda. Oluline siinjuures on aga, et tal on rohkem kogemusi selles tööstuses, ettenäidata saavutusi, valmidus investeerima €100k VESTIGE VERDANT toodete turundamiseks Jaapanis ning eeltellimus 3000 tootele summas €39,5k.

    reaalsus on, et kindel on ainult surm ja maksud. Minu töö on olnud ehitada ühes meeskonnaga tugev bränd ning täita eduks vajalikud eeltingimused nii kvaliteetselt kui võimalik. Minu ning meie nõustajate hinnangul on see töö tehtud ning me oleme järgmiseks sammuks valmis.

  • TauriA
    Lisaks eelnevatele küsimustele: rahavoogude aruandest võib leida, et mitmel järjestikusel aastal on hinnanguline kulu võrne, näiteks palgafond aastatel 2019 ja 2020 on mõlemal juhul 96 000 eurot, 2021 ja 2022 vastavalt 144 000 eurot. Täna, kus palgad kasvavad suurusjärgus 6% aastas, on minu hinnangul väga optimistlik eeldada, et suudate palgakulu kahel järjestikusel aastal ohjata. Isegi kui seda suudate, siis loob see eelduse nõrga töötaja ja tööandja vaheliseks suhteks. Investorina oleme me huvitatud samamoodi, et tööõhkkond oleks positiivne ja arengut soosiv. Miks eeldate, et mitmel järjestikusel kalendriaastal suudate kulud küllaltki fikseerituna hoida (nt kontori rent, lähetuskulud jne).

    Samuti tunnen huvi, kuidas olete saanud järgmise aasta tuluprognoosiks 1,3 miljonit eurot. Kuidas see riigiti jagunema peaks ja kas allhankijatel on piisavalt motivatsiooni ja võimekust Vestige jaoks nõutud mahus kaupa toota? Kas lepinguline kaitse on olemas koguste tootmiseks?


    Meie poliitika on, et palka peab inimestele maksma täpselt niipalju kui nad vajavad selleks, et nad saaksid keskenduda tööle. Ülemaksmine ei tõsta produktiivsust - seda on näidanud mitmed uuringud. Kui tööd on tehtud hästi ja eesmärke on ületatud, on võimalik maksta (ja makstakse) boonuseid. Müügiinimeste palk on samuti loogiline siduda käibeesmärkidega. Meeskonna motivatsioon on esmatähtis, kuid raha on ainult osa sellest mis inimest motiveerib. Käibekasvust on teistes vastustes räägitud põhjalikult ja korduvalt. Tootjatel on nii motivatsiooni kui võimekust meile toota (nad teenivad iga meie toote pealt keskmisest rohkem, sest kasutame kallimaid komponente ja koostisosasid) ning lepingulist kaitset ei ole vaja. Tipptegijaid tootmises on palju ning kui üks peaks ära kukkuma, on teine meil koheselt olemas (toodame nii Itaalias kui UK's). Kui on mõlemiga vaja mistahes põhjusel koostöö lõpetada, on kolme tunni kaugusel vabalt valitud suunas järgmine sama oskusteabe ja võimekusega tootja.
  • TauriA
    Fundwise'i kampaaniat ja siinset foorumilõime paralleelselt lugedes jääb mulje, et asjad ei ole päris võrreldavad. Näiteks toote välja, et Jaapanisse ja Venemaale plaanite siseneda esimeses kvartalis 2019, kuigi tuleb välja, et seal juba müük käib. Või see ongi osa plaanist, et investor peaks mujalt infot lugedes omad üllatused kätte saama?

    Teine küsimus on suunatud sinna, et mõni aeg tagasi tuli alternatiivturule First North kauplema Läti looduskosmeetikatootja Madara, kelle valuatsioon on täna veidi alla 30M euro ning suudavad müüki genereerida suurusjärgus 9-10M aastas. Neil on oma tehas ja seeläbi paindlikkus toota sobilikke koguseid ning teha tootesse pidevaid muudatusi. Kui investoril on otsustada, et investeerib emmasse-kummasse, kas Madarasse või Vestige Verdanti, siis miks peaks ta valima Madara asemel Vestige?


    1) Erisused seisnevad selles, et me oleme omadega graafikust pisut ees Venemaa ning Jaapani suunal. Samuti on minu eesmärk pigem lubada vähem ja teha rohkem kui vastupidi. Minu eesmärk on tekitada olukord kus mul on võimalik teha tööd, mitte anda aru miks mõni eesmärk saavutamata on. Kui asjad juhtuvad lubatust kiiremini on hea vaikne tööd teha. Kui aeglasemini - on vaja aru anda iga koma ja minuti kohta ning see ei ole produktiivne.

    2) Madara vs. VESTIGE VERDANT
    - paindlikkus tootmises ning võimalus muuta ja arendada tooteid kiiresti. Selleks ei pea olema oma tootmist, seda saab isegi edukamini ja paindlikumat teha teenust sisse ostes. Trend tööstuses on pigem loobuda oma tootmisest (i.e. Beiersdorf AG, mille käive on üle €7 miljardi.
    - Teenimine kasvu pealt. Osaluse hind täna vs. mis see hakkab olema (per 1 osa) siis kui VV käive on €10m või omandamise hetkel. Tootlus on parem.
    - VESTIGE VERDANT brändina omab võimekust laieneda teistesse tööstustesse (mõtelge orgaaniliste parfüümide peale). See bränd on loodud seda võimalust silmas pidades ning meil on ka vastavasisuline tegevuskava ja partnerid olemas. See omakorda tõlgendub väärtuslikumasse brändi, mis selles tööstuses on ca 90% väärtusest, sest tooteid on enamik juhtudel lihtne matkida.
    - Arenguperspektiiv. VESTIGE VERDANT on aktiivne rohkematel turgudel. Otseloomulikult palju pisemas mahus, kuid siinkohal on jällegi vaja arvestada sisse mis on perspektiiv kui kasvul on kapital taga.

    Samuti mängib siiski rolli ka isiklik eelistus - milline kaubamärk, mentaliteet ja võimalus rohkem kõnetab. Madara on väga asjalik tegija turul, ma ei taha neid mitte kuidagi pisendada. Minu töö on aga välja tuua meie eeliseid nende ees.

  • Kokkuvõtteks.

    Täna on siin palju teemasid kaetud ning üsna intiimselt. Fundwise platvormil ning siin on olemas kogu info selleks, et teha haritud otsus teemal kas investeerida VESTIGE VERDANT'i või lugeda meist tulevikus leheveergudelt.

    Mina ning teised osanikud ja meeskonnaliikmed oleme teinud kõik selleks et joondada meid kiireima teega oma turuniši domineerimiseni. Riskid on nii palju kui võimalik maandatud, vajalikud iteratsioonid on tehtud, võrgustikud on rajatud,

    Kui keegi tunneb, et mõni teema jäi katmata, siis võib kirjutada siia, kuid kiirema vastuse saab mulle otse meilile kirjutades.

    roone@vestigeverdant.com

    Parimate soovidega,

    Roone Roost.
  • Kas VV plaanib ka arendustegevusse raha suunata? Ma saan aru, et kogu tootmistegevus ehk siis toode ostetakse kuskilt sisse. Kust? Kas on olemas ka mingid kokkulepped kui VV plaanib kasvada 100 korda?
    Kui toimetatakse nn. luksustoodete klassis siis kas ka arendustegevus plaanitakse sisse osta? Või pakub kreemide tootja juba valmis lahendusi ning sellele ei kulu aega ega ressursse?

    Kas oskate anda ka hinnangut miks Eestis seni tegutsevad kümned ja kümned väikesed kosmeetikatootjad pole suutnud näidata kiiret kasvu? Näiteks Joik rääkis ka mõned aastad tagasi ekspordist Jaapanisse aga see on vist kuidagi vaibunud. Või miks erinevad kanepi, turba jne kreemide tegijad pole leidnud vaatamata oma looduslikkusele laia ust ekspordiks?
  • Helix
    Kas VV plaanib ka arendustegevusse raha suunata? Ma saan aru, et kogu tootmistegevus ehk siis toode ostetakse kuskilt sisse. Kust? Kas on olemas ka mingid kokkulepped kui VV plaanib kasvada 100 korda?
    Kui toimetatakse nn. luksustoodete klassis siis kas ka arendustegevus plaanitakse sisse osta? Või pakub kreemide tootja juba valmis lahendusi ning sellele ei kulu aega ega ressursse?

    RRoost
    Tipptegijaid tootmises on palju ning kui üks peaks ära kukkuma, on teine meil koheselt olemas (toodame nii Itaalias kui UK's). Kui on mõlemiga vaja mistahes põhjusel koostöö lõpetada, on kolme tunni kaugusel vabalt valitud suunas järgmine sama oskusteabe ja võimekusega tootja.


    Minu teada vähemalt see turbavärk tuli mingist Eesti ülikooli teadustööst.

    Helix
    Kas oskate anda ka hinnangut miks Eestis seni tegutsevad kümned ja kümned väikesed kosmeetikatootjad pole suutnud näidata kiiret kasvu? Näiteks Joik rääkis ka mõned aastad tagasi ekspordist Jaapanisse aga see on vist kuidagi vaibunud. Või miks erinevad kanepi, turba jne kreemide tegijad pole leidnud vaatamata oma looduslikkusele laia ust ekspordiks?


    Ma olen Joiki kohta kuulnud, et jaapanlased tahtsid testsaadetiseks rohkem ühikuid, kui nad kunagi üldse tootnud olid : )


  • Helix
    Kas VV plaanib ka arendustegevusse raha suunata? Ma saan aru, et kogu tootmistegevus ehk siis toode ostetakse kuskilt sisse. Kust? Kas on olemas ka mingid kokkulepped kui VV plaanib kasvada 100 korda?
    Kui toimetatakse nn. luksustoodete klassis siis kas ka arendustegevus plaanitakse sisse osta? Või pakub kreemide tootja juba valmis lahendusi ning sellele ei kulu aega ega ressursse?

    Kas oskate anda ka hinnangut miks Eestis seni tegutsevad kümned ja kümned väikesed kosmeetikatootjad pole suutnud näidata kiiret kasvu? Näiteks Joik rääkis ka mõned aastad tagasi ekspordist Jaapanisse aga see on vist kuidagi vaibunud. Või miks erinevad kanepi, turba jne kreemide tegijad pole leidnud vaatamata oma looduslikkusele laia ust ekspordiks?


    Vastan küsimustele järjekorras:

    1) Meil on partnerid tootmises Itaalias ning UK's. Neil on võimekus toota kuni 150000 ühikut igat toodet päevas. Kui meil on vaja toota rohkem siis saame selleks kasutada mitut teenusepakkujat, kes toodavad sama retsepti alusel või seome lepinguliselt end ühe tootjaga, kes arendab meie jaoks eraldi tootmisliini. Sellises olukorras on viimast stsenaariumit tark teha siis, kui nii suur nõudlus on püsinud enam kui 6 kuud. Arendustegevus (katsed, retseptide koostamine, peenhäälestamine) ostetakse sisse. Toote loomine ja kõige alus on siiski lähteülesanne mille paneme ekspertide jaoks kokku meie. Meie jaoks kulub arenduseks kapital suuresti valmistoote kujundamisele, pakendite katsetamisele, trükilahendused jms tehniline kulu. Retseptide arendus on väike kulu ning enamik sellest on ehitatud tükihinna sisse mida tootja küsima hakkab.

    teine küsimus:

    Põhjus, miks paljud väiketootjad ei ole suutnud kasvu näidata seisneb esmalt järgnevates põhjuses: ei suudeta luua konkurentsivõimelisi tooteid (koostise, tooraine ja efektiivsuse summa), tootmisvõimekus ei ole piisav, puudub võimekus püsivalt kapitali kaasta, tugevate rahvusvaheliste kontaktide puudus, bränd ei ole kõnekas ja konkurentsivõimeline, nõrgad erialased teamised ettevõtte olulistel võtmepositsioonidel. Meil on need nurgakivid tugevalt paika pandud, millele oleme oma ettevõtte ka ehitanud.

    Mis puudutab paljude tegijate toodete looduslikkust siis see iseenesest ei ava ühtegi ust. Tänapäeval ei ole konkurentsivõime tootepõhine. Ühtlasi tuleb eos eeldada, et tugev toode on tänapäeval normaalsus ehk toode peab olema nagunii tugev olema, sest see on kõigil tugev. Ühtlasi ei sõltu konkurentsivõime sellest, kas toode on looduslik või mitte - jätkusuutlik konkurentsivõime tugineb eelkõige konkurentsivõimelisele brändile, mis peab suutma tähelepanu äratada, mõjusalt kõnetada ja kliente siduda viisil, et nad soovivad olla rohkem osa sinu brändi maailmast, mitte konkureeriva brändi maailmast.

    Mis puudutab turvast, siis parimad eksperdid selle aine jaoks pärinevad Eestist tõepoolest ning neid me ka kasutame turbapõhise toote (näomask) arenduse igas etapis.
  • Lisamärkuseks tootearenduses veel see:

    meil on kaasatavast kapitalist ette nähtud 7% kasutada tootearenduseks, aga seda parfüümide valdkonnas. Et mõista turgu ja tööstust. Et saada teada mida me ei tea, et me ei tea. Me teame et turul on tühimik, mida meie suudaksime edukalt täita, täpselt nagu see oli omal ajal näomaskidega. Mis puudutab skin care tooteid, siis selles valdkonnas me arenduseks lisaraha ei vaja, saame väga hästi müügist tekkivate käibevahenditega hakkama.
  • Natuke segaseks jääb ikkagi, et kui tootmise ostate sisse ja tootearenduse ostate sisse, siis mis on teie konkurentsieelis kogu selles ahelas? Bränd on iseenesest kena ja tooted-reklaamid on hästi disainitud aga miks ei võiks mõni suurim tegija vaadata teie edukaid tooteid, püstitada samasuguse lähteülesande ja teid surnuks konkureerida?
  • Lihtsalt referentsiks siia kõrvale, tootmine ja tootearendus mõlemad Eestis, investoreid nad küll hetkel ei otsi: https://www.ajakiri.ut.ee/artikkel/1812
  • Püüan hakata vastama algusest. Teoreetiliselt võivad jah tänapäeval teha kõik pea kõike, paraku aga nagu me näeme, ei ole kõik tulemustes võrdväärsed. Ehk nagu öeldakse - idee ei ole punast krossigi väärt kui ei ole oskuslikku teostust.

    Toorainet, tootmist ja tootearendust (laborid ja teadlased) võib igaüks sisse osta kõikjalt - meil on aga nii teadmised, kogemused kui kontaktvõrgustik, kust seda kõike kogu maailmast sisse osta ja kuidas kõiki neid tõeliselt paljusid väikeseid osasid kombineerida nii, et tervik oleks konkurentidest tugevam. Sellele on näiteks selge kinnitus kasvõi korduvostud 47%, mis ületavad tööstuse keskmist pea kahekordselt ning samuti ka 56,74% ulatuses positiivne social media sentiment index (tööstuse keskmine positiivne tulemus on 25% ning 30% vahel).

    Mis puudutab brändi ja toodete kujundust siis täname tunnustuse eest. Siin tuleb vaadata edasi seda, et meil on alates turule sisenemisest olnud vastas väga palju brände, kelle eelarved on hiiglaslikud ja viidatud esteetika pool justkui täidetud, ometi me edestame neist enamikke (seda väidet avan natuke hiljem, siinsamas vastuses). Ühtlasi on tulnud ja tuleb ka edasi nende esmaste parameetritega brände aina juurde ning see on normaalsus. Ometi mõned neist löövad läbi ja suured grupid nagu LVMH, COTY, Unilever, L’Oréal, E. A. Cosmetics Distributions jpt on sunnitud aastas üle viiekümne uue, värske ja suure potensiaaliga kaubamärgi endale ostma, et hoida ning kasvatada oma turuosa. Siin tuleb mängu iga brändi töötajate professionaalsus, kuidas nad suudavad psühholoogiliselt kõnetada ning püsivalt siduda end klientidega, ning selle vahendiks on kõik alates toodetes, igapäevasest väljapoole minevast visuaalsest ja sisulisest kommunikatsioonist ning lõpetades reklaamidega. Selguse, et me seda konkurentidest paremini teeme annab näiteks tõestus, et nii meie bränd kui tooted on pälvinud üle kolmekümne auhinna, oleme saavutanud Saksamaal ilumaailma Oscarite jagamisel II koha, mille käigus seljatasime üle 300 brändi, sh gigante nagu Givenchy, Dior, YSL, ning meid on valinud kogu maailmale tutvustada juhtivad moeajakirjad Vogue, Elle, Harper’s Bazaar jpt. See kõik tähendab, et üle maailma need inimesed, kes hommikust õhtuni on parimate brändide ja toodete keskel, näevad meie brändis ja toodetes seda, mis võidab nende jäägitu poolehoiu. Ühtlasi on see ka kinnitus sellele, et tänapäeval ainult raha eest konkurentsivõimet soetada ei ole võimalik.
  • https://www.douglas.de/search.html?query=vestige+verdant

    Hinnangud ilusad, ainult et kokku on antud ainult 4 hinnet, mis jagunevad kolme toote vahel.
  • Sest et me ei ole saanud (veel) teha korralikus mahus turundust, et Douglase kliendid teaksid et me oleme olemas. Seda ma olengi terve see aeg rääkinud. Esmane vastuvõtt on paljulubav, kuid selleks et tekiks müügimaht on tarvis turundust müüki toetama panna. Selleks et teha turundust, on tarvis kapitali. Sama printsiip kehtib ka kõigi teiste edasimüüjate juures.
  • Kui huvi on, siis tagasiside, blogipostitused, tootearvustused, instagram jne. Seda tasub kindlasti googlest uurida. Ehk siis hakkab välja joonistuma terviklikum arusaam miks VESTIGE VERDANT on niivõrd eriline.

    Selge on, et minu jutt, kuitahes otsekohene ja selge, on erineva kaaluga hetkel teie jaoks sellest, kui keegi kolmas seda räägiks. Seega, annan hääle kellegile kolmandale samuti alljärgnevalt siis väike valik tagasisidet:

    http://www.thenordique.com/blog/2018/1/13/organic-skincare-brand-vestige-verdant

    http://themoderngirl.com/vestige-verdant-organic-skincare/

    https://hyacinthgirl.com/2017/11/03/vestige-verdant-new-zealand/

    https://beautyandlifestylehunter.blogspot.com/2018/03/award-winning-skincare-from-vestige.html

    https://www.beautybymissl.com/2016/03/vestige-verdant-organic-mask.html

    https://www.cassandramyee.com/2017/11/vestige-verdant-luxury-organic-skincare.html

    http://pfeffersal.com/10-questions-with-our-estonian-superstar/

    http://www.ladymelbourne.com.au/2018/04/beauty-review-vestige-verdant/

    https://www.youtube.com/watch?v=RIZaasp5_gc

    http://www.iluguru.ee/eesti-oma-vestige-verdant-voidutses-ilumaailma-oscarite-jagamisel/

    http://www.stellarium.ee/2017/08/top-5-deep-cleansing-masks.html

    https://amazingy.com/magazine/behind-brand-vestige-verdant/

    http://www.kristjaana.com/2015/12/vestige-verdant-luxury-organic-skincare.html

    http://www.beautybucketeer.com/vestige-verdant-skincare-review/

    https://prettygreenwoman.de/herbstzeit-maskenzeit-mit-vestige-verdant-torfmaske/

    https://www.puraliv.com/2016/03/schlamm-im-gesicht-torfmaske-von-vestige-verdant/

  • Olen kunagi üsna pikalt istunud AVONis sees, kuid siis ei pidanud närv enam vastu. Tegu on siis globaalselt suurima kosmeetikabrändiga. Nende mudel on küll teistsugune, aga kui vaadata suurtele brändidele otsa, siis saab selgeks, et ka see tööstusharu on väga suures osas muutumas. Tarbija otsib täna eelkõige uut ja isikupärast toodet. Kui uudsus ja isikupärasus kaob, kaob ka brändi mõju ja massikaubana pole võimalik enam edukas olla.

    Ehk et uue tulijana on VV-l hetkel teatav eelis, kuid objektiivsetel põhjustel suurt edu ei ennusta. Kosmeetikat toodetakse põhimõtteliselt iga ruutkilomeetri peal. Siin on, ma väidan, start upide suremus suurem kui alustavatel ettevõtjatel üldiselt. Kreeme ja eliksiire kokku segada on väga lihtne, sest sisenemisbarjääri ei ole. Sama teema on küünalde ja ehetega. Hästi akseleerub ainult see ettevõte, kelle eesotsas on edukas disainer teatava stooriga, mis müüb ja millega inimesed samastuvad, või mille järele janunevad. Kui seda ei ole, siis kaup laadalettidest kaugemale ei jõua.

    Ja kõik äriplaanid, kus on just järgmisel aastal (alati ja alati on tulemas just järgmine aasta kõik see kõige parem aasta) näha tohutut hüpet käibes ja kasumis, pole ükski usutav. Aga see ehk polegi kõige olulisem, kuna tegu on väga varases faasis ettevõttega ja ambitsioonid peavadki olema suured. Ja tiimi liikmetel paistab samuti ambitsiooni jätkuvat.

    VV puhul on igaljuhul tegu kena tootega, kuid mille erilisusest mina siiski aru ei saa. Küsisin naiselt, mis tema arvab. Ta ütles, et on jah Eesti toode, aga temale konkreetselt VV tooted ei sobi. Mis seal ikka :).

    Mõnda aega tagasi märkasin VV brändi poeriiulitel eesti toodete sektsioonis ja täitsa jäin juurdlema, et kas tegu on ikka eesti brändiga. LUMI assotseerub näiteks rohkem põhjamaadega. Aga pudeli ja siltide järgi ei saanud aru, et oleks Eesti oma. Novot, ja nüüd siin jooksevadki kokku need kaks asja - Nimi ja stoori. VV puhul ei ole stoorit ja ei ole kandvat nägu (disainerit, loojat jne) a la Kate Spade Handbag. VV-l on olemas luksuslikult kujundatud logo. Koduleht on sisuliselt e-pood, mitte brändi kodu. Sõnumit ei ole. Aga ma ei kujuta ette, kui kaua see logo seda brändi üleval hoiab?

    Samas näiteks arvasin ma seda, et Natura Siberica on Eesti toode, kuigi tegelikult ei ole. LUMI puhul on olemas brändi ja koha assosatsioon. JOIKi puhul on stoori kuhugi väga kaugele nurga taha peidetud ja midagi väga sügavat seal ei ole. Ma ise arvangi, et VV ei saa olema käibelt suurem kui max 2-3 x JOIK. Aga, loodan, et ma eksin.

    Ma pisut kahtlen ka selles, et väga suure stoori ja esindusnäota ettevõtet või toodet mõnele suurele tegijale maha müüa ei ole võimalik.

    Aga iseenesest on VV kena asi ja investorina sooviks VV-s väikese riskipositsiooni sisse võtta, kuna ambitsionid on ägedad ja tiimil on väga tugev energia. Kuid läbi Fundwise seda teha küll ei tahaks. Oleks soovitanud Funderebeami, kus on järelturg ja ka lepingulised suhted investoritega vähe paremini korras. Ma saan aru, et osalused saavad investorid kenasti kätte, kuid aktsionäride vahelised suhted peale osaluse kätte saamist jäävad väga arusaamatuks.
  • RRoost
    Kui huvi on, siis tagasiside, blogipostitused, tootearvustused, instagram jne. Seda tasub kindlasti googlest uurida. Ehk siis hakkab välja joonistuma terviklikum arusaam miks VESTIGE VERDANT on niivõrd eriline.

    Selge on, et minu jutt, kuitahes otsekohene ja selge, on erineva kaaluga hetkel teie jaoks sellest, kui keegi kolmas seda räägiks. Seega, annan hääle kellegile kolmandale samuti alljärgnevalt siis väike valik tagasisidet:

    http://www.thenordique.com/blog/2018/1/13/organic-skincare-brand-vestige-verdant

    http://themoderngirl.com/vestige-verdant-organic-skincare/

    https://hyacinthgirl.com/2017/11/03/vestige-verdant-new-zealand/

    https://beautyandlifestylehunter.blogspot.com/2018/03/award-winning-skincare-from-vestige.html

    https://www.beautybymissl.com/2016/03/vestige-verdant-organic-mask.html

    https://www.cassandramyee.com/2017/11/vestige-verdant-luxury-organic-skincare.html

    http://pfeffersal.com/10-questions-with-our-estonian-superstar/

    http://www.ladymelbourne.com.au/2018/04/beauty-review-vestige-verdant/

    https://www.youtube.com/watch?v=RIZaasp5_gc

    http://www.iluguru.ee/eesti-oma-vestige-verdant-voidutses-ilumaailma-oscarite-jagamisel/

    http://www.stellarium.ee/2017/08/top-5-deep-cleansing-masks.html

    https://amazingy.com/magazine/behind-brand-vestige-verdant/

    http://www.kristjaana.com/2015/12/vestige-verdant-luxury-organic-skincare.html

    http://www.beautybucketeer.com/vestige-verdant-skincare-review/

    https://prettygreenwoman.de/herbstzeit-maskenzeit-mit-vestige-verdant-torfmaske/

    https://www.puraliv.com/2016/03/schlamm-im-gesicht-torfmaske-von-vestige-verdant/



    Ma ei ole veel blogijat n2inud, kes kirjutab halba tasuta saadud asjade kohta v6i kui neilt on tellitud arvustus.. suurem osa seda teha ei julge, sest see on nende sissetulek ja partnereid ei taha ju v2lja vihastada :) Nii et jah.. ei tea kui t6siselt neid arvustusi v6tta tuleks.

    Yks t2di vist kirjutas mingit jama kellegi kohta, Eestis, mis t6stis mingi meediak2ra ja t6i veelgi rohkem t2helepanu...
  • Investeerida on võimalik fundwise platvormil.

    Osanikevahelisi suhteid reguleerib Eesti Vabariigi seadusandlus ning detailid väljumise jms kohta on täpsemalt kirjas lepingus. Osanikevahelise lepingu kohta saab täpsustada detaile fundwise inimestega otse.

    VESTIGE VERDANT on väärikas bränd, mida on tunnustatud juhtivate arvamusliidrite poolt juhtivatel turgudel. Meie meeskond on töötanud igasugustes turutingimustes üle nelja aasta. Seda teinud sihikindlalt ja vankumatult eesmärgi suunas liikudes ning me teeme seda ka täna ning tulevikus.

    Kogu lugupidamise juures on minu osalemine siin arutelus lõppenud. Kõigil, kellel on tõsine huvi on minule võimalik kirjutada otse. Kui teil on plaan investeerida rohkem, on meil alati võimalik kohtuda.

    Head soovides,

    Roone Roost
    VESTIGE VERDANT
    Asutaja & tegevjuht



  • RRoost
    Investeerida on võimalik fundwise platvormil.

    Osanikevahelisi suhteid reguleerib Eesti Vabariigi seadusandlus ning detailid väljumise jms kohta on täpsemalt kirjas lepingus. Osanikevahelise lepingu kohta saab täpsustada detaile fundwise inimestega otse.

    VESTIGE VERDANT on väärikas bränd, mida on tunnustatud juhtivate arvamusliidrite poolt juhtivatel turgudel. Meie meeskond on töötanud igasugustes turutingimustes üle nelja aasta. Seda teinud sihikindlalt ja vankumatult eesmärgi suunas liikudes ning me teeme seda ka täna ning tulevikus.

    Kogu lugupidamise juures on minu osalemine siin arutelus lõppenud. Kõigil, kellel on tõsine huvi on minule võimalik kirjutada otse. Kui teil on plaan investeerida rohkem, on meil alati võimalik kohtuda.

    Head soovides,

    Roone Roost
    VESTIGE VERDANT
    Asutaja & tegevjuht





    Vot see jääb arusaamatuks. Õiguskaugele inimesele võib see tunduda kuidas tundub aga Fundwise-i osanike leping ei ole adekvaatne. Vestluses osalemise lõpetamine lükkab aga minu jaoks kahevahel otsuse selgelt ühte nurka - miks investeerida, kui juba rahastuse kogumise ajal viskab üle ja ei viitsita küsimustele vastata. Seejuures pole ma siin seni midagi pahatahtliku näinud - kõik puha konstruktiivsed küsimused, mille eesmärgiks on mõista, et kuhu ma oma raha annan. Aga las siis jääb :)
  • Võtan veel täpsustada.

    Kindlasti mitte ei ole üle visanud küsimustele vastata, seetõttu palusin ka huvilistel minuga otse ühendust võtta. Teine võimalus oleks korraldada infopäev kus on võimalik kõik selgeks rääkida ühe korraga. Igati arusaadav on, et inimesed kelle jaoks on see tööstus kauge, ei mõista kõiki nüansse ning ma olen ka võimalikult lihtsalt ent ülevaatlikult üritanud nimetatud nüansse selgitada (brändi olulisus, kuvand, milles peitub tõeline väärtus ja mis loob alused eduks jne).

    Samas, usun et on mõistetav see, et meil kõigil on minutis sama arv sekundeid ning kõik mida me teeme, teeme me millegi arvelt. Antud juhul veetsin ma suure osa päevast siin foorumis. Iseenesest ei oleks mul selle vastu mitte kõige vähematki, aga raske on üritada selgitada kui see kellele selgitada on juba eos arvamuse kujundanud. (näiteks, et blogijad ei avalda kunagi negatiivseid arvustusi, mis pole lihtsalt tõsi - kui oled igav siis sinust lihtsalt ei räägita, mille tulemusena sind pole turukontekstis olemas).

    Faktid on, et asjad ei ole kaugelti nii lihtsad ja üheülbalised kui mõni sh. inimene kes on töötanud selles valdkonnas, seda esitab.

    Kokkuvõtteks siis niipalju:

    VESTIGE VERDANT on mitmeaastase turukogemusega, mille tulemusena meil on tänaseks ette näidata auhindu, rahvusvaheline kontakti- ning distributsioonivõrgustik, ülimalt motiveeritud meeskond ning investorile ehk kõige olulisemalt: kasumlik ärimudel, mis on mitte ainult skaleeritav, vaid vajab mõõtme suurendamiseks ainult kapitali. NB! mitte selle suurendamise alustamiseks, vaid selle käivitamiseks. Kõik eeltöö on tehtud.

    Ma kutsun kõiki, kes on huvitatud minuga ühendust võtma ning me saame rääkida palju tõhusamalt ning kiiremini.

    Samuti ma vabandan, kui näin järsk, aga mul on siiski vastutus oma meeskonna, klientide, koostööpartnerite ning perekonna ees toimida iga päev absoluutselt parimal tasemel. See hõlmab endas ka minu aja võimalikult tõhusat kasutamist ja kui ma tajun et aeg on kulutatud ebaotstarbekalt, siis tundub loomulik seda kasutada teisiti ning tõhusamalt.

    tervitustega,

    Roone
  • Toetan invictust ja ütlen, et tehke see aktsionäride leping korda mõne adekvaatse juristiga. FW on selle soperdise ise põlve otsas valmis teinud, et oleks midagi olemas. Siis on tõenäosus, et tuleb ka targem raha ligi.

Teemade nimekirja