Bikeep Funderbeamis - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Bikeep Funderbeamis

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Bikeep kaasab raha Funderbeami vahendusel. Veidi lähemalt ettevõttest, võtan siinjuures abiks noppeid Madise Geeniuses ilmunud loost:

    "Bikeep pakub väga turvalisi ratta parkimislahendusi kolmeastmelise kaitsega: tugev metallist hoob lukustab ratta, lisaks kaitseb varga eest alarm ja signaal kohalikule turvafirmale ja osades parklates ka videovalve...Munitsipaalasutused ja kinnisvaraomanikud, kaubanduskeskused, ärilinnakud jne ostavad neilt enamasti tooted välja ja lisaks saab ettevõte hiljem igakuist hooldustasu ja muud teenustasu parklate eest.
    Tänu Bikeepile julgevad inimesed rohkem rattaga sõita ja ka kallima rattaga, enam ei pea varaste hirmu tõttu sõite tegemata jätma."


    Ekslik on vaadata Bikeepi kui vaid riistvara tootjat, ettevõte on suunatud rattahoidlate rentimisele ja lisateenuste pakkumisele, ehkki hoidlaid ka müüakse. Klientidel on lihtsam rattahoidla tellimise otsust teha, kui nad ei pea kogu summat kohe välja käima (tihtilugu võib lõplik summa olla väljaspool tegeliku tellija iseotsustamise volituse limiiti), vaid saavad sõlmida rendilepingu. Hoidlatele on võimalik müüa erinevaid teenuseid (sõltub ostjast), nt hoidla tasuliseks muutmine pärast esimest 24 tundi või rattakoha ettebroneerimine.

    Vajadus teenusele järele on olemas, mõne aastaga on Tallinnas suudetud hõivata 20% turust. Rattasõitjad on teenuse omaks võtnud, lõpp-kasutajale on see Tallinnas tasuta. Kes ja miks maksavad? Need, kes soovivad kliente enda juurde saada (nt kaubanduskeskused, kinod) või käest läinud rattamajandust kontrolli alla saada (metrood, kampused) või lihtsalt eesrindlikud piirkonnad (omavalitsused).

    Ettevõte on siiani kaasanud vaid $100k ja suutnud sellega jõuda oma rahavooga jooksvalt plussi. Laienemise jaoks vajatakse lisaraha. Praegu on müüdud 10-sse riiki, fookus on USA-s: pilootfaasi ollakse jõutud San Francisco metrooga (BART), UCLA ülikooliga, LA metrooga. Mujal Swiss Railway ja Deutsche Banh-ga, kus kontrollimatu rattamajandus risustab jaamu ja sunnib sõitjaid ratta endaga vagunisse kaasa tooma, sest puudub usaldusväärne rattahoiuvõimalus. Piloodis osalevad kliendid on rahul ja tellimuste osas ollakse edasi liikumas.

    Lõpulause: olen ise Bikeepi rahatõstmisega seotud, seega oma arvamistes erapoolik. Ootan siia lõime teie mõtteavaldusi ja küsimusi.
  • Ettevõttest saab ülevaate Funderbeamis.

    Kampaania on olnud avatud alla nädala. Miinimumsumma - 250k - saadi täis vähem kui päevaga. Hetkel on 362 investorit märkinud 616k eest, maksimum 750k, lõpuni 25 päeva.
  • Ma märkisin, ega muud oskagi lisada. Idud on alul kõik ühtemoodi kahvatud, eks kui lehed külge kasvavad, siis oskab hinnata, mis tegelasega päriselt tegu. Loodetavasti tulevad magusad viljad otsa :)
  • Nad on väheste rahaliste vahenditega väga tublid olnud.
    Meeskond on tehniliselt ülipädev ja nad on oma asja järjekindlalt ajanud.
    Vaja oleks müügimeeskonda, mis koosneks USA inimestest ja see muudaks müügid lihtsamaks.
    Nad jõudsid isegi Google-ga läbirääkimiste laua taha, aga seal ilmselt sai saatuslikuks Eesti olematu maine.

    Tore on 10 aasta pärast vaadata, mis nad ära teinud on.
  • Samadel asutajatel on lisaks ka ettevõtte barking.ee ,mis pakub konkurentsi Europark Estonia-le.
  • Hetkeseisuga on märgitud 1,14 miljoni eest, investoreid on 603. Mõlemad on rekordilised arvud arvestades tuumikinvestori puudumist, suurim pilet on vaid 25k. Kampaania edukuse tõttu soovitakse nüüd kogu raha kaasata vaid Funderbeami platvormilt.

    Vahepeal on sisenetud Iiri turule ning lepingud on alla kirjutatud Hollandi, Saksamaa ning Austria turul tegutsemiseks.

    Millised plaanid on lähiaegadeks, sellest saab otse Bikeep'i juhilt kuulda täna kell 18 Telliskivi Loomelinnakus asuvas Palo Alto klubis algaval Bikeep'i investorite üritusel.
  • Elektrirattad on nii eila veel.. Palju parema start-upi saad, kui teed trenažööri, müüd selle hingehinnaga maha pluss paned ostja ka kuutasu maksma. Peloton.
  • Võib-olla nad millalgi sisenevad ka elektrirataste turule. (: Kuutasu maksavad ostjad neile tõesti, see on tõsi.
    Kui soovid teada, millega Bikeep tegeleb, tule täna kuulama-vaatama!
  • Homme, neljapäeval kell 24 lõpeb märkimine. Hetkeseisuga on 662 märkijat, summa on 1,262 miljonit.

    Madise kokkuvõte tema Facebooki seinalt: "Eesti tehnoloogiainvesteerimise ajalugu on sündimas, praeguseks on 659 investorit indikeerinud 1,25 miljoni euro ulatuses! Kaks päeva veel aega liituda, kuni neljapäev 07.03. südaööni.
    Bikeep on vahepeal ka mitu olulist pilooti sõlminud: Hollandis, Brasiilias, Iirimaal ja isegi Costa Rical ja edasimüüjaga lepingu sõlminud Saksa ja Austria turu jaoks ning Kanada turu edasimüüja on tegemas €15k investeeringut.
    Investorite nimekiri on muljetavaldav, Cleveroni, Ampleri, Stigo ja teiste tehnoloogiaettevõtete asutajaid ja võtmetöötajaid, EstBANi liikmeid, erinevate valdkondade väljapaistvaid tegijaid ja ka mitmeid väga tuntud rattureid: Tanel Padar, Jaak Roosaare, Kert Keskpaik ja Tanel Kangert ehk sihtgrupp usub ka tõsiselt ettevõtte missiooni ja eesmärkidesse. Bikeep on saamas endale tõenäoliselt Eesti ühe parima mentorite ja kontaktide võrgustiku."
  • jahe
    Homme, neljapäeval kell 24 lõpeb märkimine. Hetkeseisuga on 662 märkijat, summa on 1,262 miljonit.

    Madise kokkuvõte tema Facebooki seinalt: "Eesti tehnoloogiainvesteerimise ajalugu on sündimas, praeguseks on 659 investorit indikeerinud 1,25 miljoni euro ulatuses! Kaks päeva veel aega liituda, kuni neljapäev 07.03. südaööni.
    Bikeep on vahepeal ka mitu olulist pilooti sõlminud: Hollandis, Brasiilias, Iirimaal ja isegi Costa Rical ja edasimüüjaga lepingu sõlminud Saksa ja Austria turu jaoks ning Kanada turu edasimüüja on tegemas €15k investeeringut.
    Investorite nimekiri on muljetavaldav, Cleveroni, Ampleri, Stigo ja teiste tehnoloogiaettevõtete asutajaid ja võtmetöötajaid, EstBANi liikmeid, erinevate valdkondade väljapaistvaid tegijaid ja ka mitmeid väga tuntud rattureid: Tanel Padar, Jaak Roosaare, Kert Keskpaik ja Tanel Kangert ehk sihtgrupp usub ka tõsiselt ettevõtte missiooni ja eesmärkidesse. Bikeep on saamas endale tõenäoliselt Eesti ühe parima mentorite ja kontaktide võrgustiku."


    Vot seda tahaks näha kui Kanks (ehk siis T. Kangert) tuleb trennist ja paneb asjatama minnes oma umbes 8000-9000 eurot maksva velo Bikekeepi rattahoidjasse. ;-)
  • Osalesin ise ka selles ürituses. Olen aktiivsemalt tegelenud sellega umbes 2-3 aastat ja senini pakutavatest tundub Bikeep kõige parem. Kokku olen panustanud 6 firmasse ja pean tunnistama, et esimesi ostes oli eufooria suur ( täna enam selliseid ei ostaks nt. Skillific ja Karl Disain ), aga ajaga on tulnud kogemused ja nt Nudistiga olen väga rahul ning nende arengut vaadates on see firma katnud nö virtuaalselt teiste ebaõnnestumise ära. Bikeepe võrdlen Cleveroniga ja mingis võttes on nende võimalused isegi suuremaks kasvada. Suutsin isegi oma 3 sõpra sinna kaasata, kes alles alustavad oma investori teed :)
  • rick12
    Osalesin ise ka selles ürituses. Olen aktiivsemalt tegelenud sellega umbes 2-3 aastat ja senini pakutavatest tundub Bikeep kõige parem. Kokku olen panustanud 6 firmasse ja pean tunnistama, et esimesi ostes oli eufooria suur ( täna enam selliseid ei ostaks nt. Skillific ja Karl Disain ), aga ajaga on tulnud kogemused ja nt Nudistiga olen väga rahul ning nende arengut vaadates on see firma katnud nö virtuaalselt teiste ebaõnnestumise ära. Bikeepe võrdlen Cleveroniga ja mingis võttes on nende võimalused isegi suuremaks kasvada. Suutsin isegi oma 3 sõpra sinna kaasata, kes alles alustavad oma investori teed :)

    Mitte paha pärast, aga kas Sina mitte polnud see, kes Vilkyskiu pieninet ostis seepärast, et nende kohukene maitses hästi? :)

    Nudist on kasvanud kenasti, kuid ikkagi jääb puudu raporteerimisest. Näiteks võib ette võtta töötajate nimekirja ja seal on päris puhas vuuk tehtud. Investoritega suhtlus on ikkagi suhteliselt nõrk.
    Bikeepi puhul tuleb nõustuda, et Kristjan kannab asju päris suure põhjalikkusega ette. Küll aga ei taibanud ise ega ka keegi teine küsida, et kus nad oma racke toodavad ja kas sellel partneril on piisavalt ressurssi, et anda Cleveroni kasvule sarnast kasvu vajadusel.
  • See küsimus vastati investorite kohtumisel mis mõned nädalad tagasi toimus.
    Tootmine tellitakse Eesti metallitöötlemisettevõtetest ja neil on ressurssi piisavalt, kinnitati et selle taha areng ei jää.
  • TauriA
    rick12
    Osalesin ise ka selles ürituses. Olen aktiivsemalt tegelenud sellega umbes 2-3 aastat ja senini pakutavatest tundub Bikeep kõige parem. Kokku olen panustanud 6 firmasse ja pean tunnistama, et esimesi ostes oli eufooria suur ( täna enam selliseid ei ostaks nt. Skillific ja Karl Disain ), aga ajaga on tulnud kogemused ja nt Nudistiga olen väga rahul ning nende arengut vaadates on see firma katnud nö virtuaalselt teiste ebaõnnestumise ära. Bikeepe võrdlen Cleveroniga ja mingis võttes on nende võimalused isegi suuremaks kasvada. Suutsin isegi oma 3 sõpra sinna kaasata, kes alles alustavad oma investori teed :)

    Mitte paha pärast, aga kas Sina mitte polnud see, kes Vilkyskiu pieninet ostis seepärast, et nende kohukene maitses hästi? :)

    Nudist on kasvanud kenasti, kuid ikkagi jääb puudu raporteerimisest. Näiteks võib ette võtta töötajate nimekirja ja seal on päris puhas vuuk tehtud. Investoritega suhtlus on ikkagi suhteliselt nõrk.
    Bikeepi puhul tuleb nõustuda, et Kristjan kannab asju päris suure põhjalikkusega ette. Küll aga ei taibanud ise ega ka keegi teine küsida, et kus nad oma racke toodavad ja kas sellel partneril on piisavalt ressurssi, et anda Cleveroni kasvule sarnast kasvu vajadusel.


    :) Uurisin ikka ennem sektorit ja seal olevaid firmasid. Seal palju nüansse, aga arvan siiani, et oli hea ost. Muidugi kohukesed on ka head. Ma endiselt seda meelt, et ostan aktsiat, siis kui toode v teenus meeldib
  • Q1 ülevaade:
    "Hereby we would like to provide a small overview of activities in Q1 2019:
    Actual billed revenue: 57 000 € (of which monthly recurring 10 448 €)
    Additional Signed but not billed revenue: 74 000 €
    Additional Predictable (confirmed interest by the customer but not signed) revenue: 240 000 €

    Estimated total revenue for 2019: 800 000 €

    Within Q1 we got a lot of confirmations for future projects (either budget allocations or issued RFP’s (Request For Proposal)). This is the reason for the large growth in predictable revenue. We count into a predictable revenue only project where the customer has confirmed that they wish to establish Bikeep stations at proposed prices and have given us a process on how to move forward.

    Company is currently very actively dealing with recruiting. The engineering team has already seen some significant increase in available human resources and lots of good candidates in the final phase to increase the sales team size. Current biggest challenges are getting new people on board and getting them to work on full speed. Closing the fundraising documentation has also been a bit more workload than expected due to various reasons. Therefore the more detailed reporting is postponed to Q2."
  • Bikeep alustas täna kell 10:00 kauplemist ja praegu ca +30% kõrgemal.
    Käive seni olnud 65 tehingu käigus 14375 EUR.
  • 30.04 kogu päeva statistika: 124 tehingut, 26,386 EUR käive ja päeva keskmine tehingu hind 1.29 (päeva viimase 10 tehingu kaalutud keskmine hind 1.33)
  • Testisin kauplemisplatvormi ja võtsin natuke juurde
  • We would hereby like to share a brief update about April 2019.

    We finalized the investment paperwork and focusing on adding new team members, ramping up product development and sales.

    On the usage side, we have received very positive feedback from existing customers with our flagship customer the San Francisco Metro deciding to expand Bikeep service to even further stations.

    In our sales activities, the biggest will be in expanding on the existing pilot programs. Bikeep solution has proven itself in various regions and now has to step into the scaling phase. For that the biggest obstacle at the moment is the available human resources.
    ...
    Revenue numbers from April:
    Apr-19
    EUR
    Billed (in April) 45 379
    Signed (total outstanding) 61 081
    Predictable (total outstanding) 260 000
  • ...Viimastel kuudel on tõukerataste rendifirmad, kelle seas on lisaks Boltile ka näiteks Lime, Wind ja Flash, toonud Pariisi tänavatele 15 000 tõukeratast.

    Linlased on teenuse väga hästi võtnud – tõukerattaid saab rentida kiiresti ja odavalt ning sõidu lõppedes saab liiklusvahendi jätta kuhu iganes.

    Just viimane mainitud teguritest on kriitikute arvates problemaatilisim. Nimelt häirivad linnaväljakutele ja kitsastele kõnniteedele kuhjatud tõukerattad jalakäijaid
    ...
    Ometi on selliseid alasid praegu linnas keeruline leida, kuigi aprillis lubas linn ehitada 2500 tõukerattaparklat...


    Allikas: Postimees
  • jahe
    ...Viimastel kuudel on tõukerataste rendifirmad, kelle seas on lisaks Boltile ka näiteks Lime, Wind ja Flash, toonud Pariisi tänavatele 15 000 tõukeratast.

    Linlased on teenuse väga hästi võtnud – tõukerattaid saab rentida kiiresti ja odavalt ning sõidu lõppedes saab liiklusvahendi jätta kuhu iganes.

    Just viimane mainitud teguritest on kriitikute arvates problemaatilisim. Nimelt häirivad linnaväljakutele ja kitsastele kõnniteedele kuhjatud tõukerattad jalakäijaid
    ...
    Ometi on selliseid alasid praegu linnas keeruline leida, kuigi aprillis lubas linn ehitada 2500 tõukerattaparklat...


    Allikas: Postimees


    Et siis.. t6ukerataste all peetakse silmas jalgrattaid? Inglased n2iteks kutsuvad jalgrattaid "push bike"-ideks, mis mulle alguses j2ttis mulje, et k6ik s6idavad t6ukeratastega :)
    V6i siis t6esti on Pariis t2is t6ukeratastel vuravaid inimesi?
  • Foto ju juures e-tõukekast, just neid ongi täis paljud linnad. Samas neile pole vaja hoidlat niiet miks siin teemas...
  • opex
    Foto ju juures e-tõukekast, just neid ongi täis paljud linnad. Samas neile pole vaja hoidlat niiet miks siin teemas...


    Vabandan, ei klikkinud lingile.
  • opex
    Foto ju juures e-tõukekast, just neid ongi täis paljud linnad. Samas neile pole vaja hoidlat niiet miks siin teemas...

    "Bird's electric scooters are returning to San Francisco this week, nine months after the city unceremoniously kicked them out.
    ...
    For $24.99, a person can have an e-scooter delivered to them, and ride it for a month. For regular riders, it's a more affordable option than renting one of the city's shared e-scooters or taking most others modes of transportation.
    ...
    Bird told CNN Business it has a San Francisco business permit, and riders will be required to lock their scooter to a fixed object, like a bike rack, when parking outside.
    "

    CNN-i värske uudis.
  • On selline uudis ka, et SF tahab enda tänavatele kümneid Bikeep seadmeid kitsastele kõnniteedele? Kogu selle etõukeka&eratta võlu on selles, et sa haarad selle suva kohast ja jätad suvakohta ja Bikeep räkid pole suvakohas vaid vajavad ruumi ning lube linnalt.....samas näit a la liiklusmärke mille külge ainult SF tahab et kinnitataks on kõikjal.
    Bikeep on õige asi ärilinnakutesse, ülikoolide, kaubanduskeskuste juurde aga imo on see idee kergelt vastuolus nende vabalt võta-jäta rataste ideega.
  • Q2 oli siis selline: "Revenue numbers from Q2 of 2019:
    Billed - 130 935
    Signed (total outstanding, by end of June) - 30 000
    Predictable (total outstanding) - 215 000"

    Värsked juuli andmed:
    "Dear investors,
    We would hereby like to share a brief update about our activities during the month of July:

    Team:
    • We have added a full- time US- based employee to Washington DC who started working with us since 8’th of July to promote more US sales.
    • Also added a member to our Tallinn team as Customer Success Manager

    Product:
    • Bikeep is working together with Aivan.fi to create parking and charging stations for electric scooters- First MVP level products launching for private use in Tallinn in September
    • Actively in touch with several free floating scooter fleet providers to offer them charging and locking stations.
    • Continuing our work towards rental and payment capabilities from BIkeep stations
    • Started offering Bikeep bike lockers: https://bikeep.com/bike-lockers/

    Installations (confirmed and signed – installations in progress):
    • Estonia: pilot station with Rimi Eesti Food AS, Pirita Keskus and T1 Mall of Tallinn
    • Finland: signed a pilot station with City of Lahti
    • USA: University of Southern California student housing, Bay Area Rapid Transit District
    expanding Bikeep station in the 16’th street and Mission and adding a station to 24’th street and
    Mission in San Francisco
    • Canada: Pilot with The University of Montreal

    (All these contracts will add about 100 000 eur to our sales revenue and 1000 eur to our monthly recurring revenue)."
  • ”Dear Investors,

    We are happy to announce that recently we signed a deal to deliver 175 Bikeep smart docks equipped with e-bike charging lockers to Auckland, New Zealand. This deal will add about 175 000 eur to our October signed revenues.”
  • Tere!

    Mul on hea meel teatada, et koos Marko Oolo ja Paavo Siimanniga aitame kaasata kapitali kiiresti kasvaval tehnoloogiaettevõttel Bikeep.

    Bikeep on tehnoloogiaettevõte, mis pakub erinevaid tooteid ja teenuseid mikromobiilsuse valdkonnas alates jalgrataste parkimisest ja lukustamisest kuni elektritõukerataste laadimiseni. Ettevõte on oma tooteid ja teenuseid müünud rohkem kui 20. erinevas riigis üle maailma ning ettevõtte 2021. aasta esimese viie kuu käive on üle poole miljoni euro, kasvades aastataguse perioodiga võrreldes üle 100%. Bikeepil on tugev meeskond, kes on edukalt suutnud ülesse ehitada rahvusvahelise ettevõtte, mis aitab jätkusuutlikult muuta maailma erinevad linnad keskkonnasõbralikumaks ja rohelisemaks elukeskkonnaks. Alates viimasest kapitali kaasamise voorust kaks aastat tagasi on Bikeepi osak Funderbeami platvormil investoritele pakkunud üle 80% tootlust.

    Miks mina Bikeepi enda raha investeerin?

    Minu usun Bikeepi edusse, kuna ettevõttel on tugev ja ennast tõestanud meeskond. Ettevõtte tehnoloogia, toodete ja teenuste vastu on globaalne nõudlus olemas ning neid on müüdud edukalt üle 20. erinevas riigis. Ning Bikeep lõikab kasu suurest makrotrendist, milleks on keskkonnasäästlikus ja kliimapoliitika. Üha enam pööravad riigid ja ettevõtted tähelepanu keskkonnasäästlikule arengule ja investeerivad tehnoloogiatesse, mis aitavad jätkusuutlikult meie elukeskkonda rohelisemaks muuta. Bikeep on üks sellise tehnoloogia pakkujatest.

    Kuna Bikeepi emaettevõte on USAs registreeritud, siis juriidiliste piirangute tõttu toimub aktsiakapitali kaasamine sellel korral kinnises voorus, ent kõikidele huvilistele püüame siiski ligipääsud tagada.

    Ligipääsu kapitali kaasamise tingimustele saab küsida siit: https://cutt.ly/Bikeep_FB

    NB! Mina, Marko ja Paavo juhtinvestoritena usume Bikeepi edusse ja investeerime selles voorus ettevõttesse 50 000 eurot. Siiski on oluline üle rõhutada, et iduettevõtetesse investeerimine on riskantne ning iga inimese investeerimisotsus peaks lähtuma tema riskitaluvusest ja investeerimisstrateegiast.

    Lugupidamisega
    Kristjan, Paavo ja Marko
  • Investeerite 50k igaüks või kolmepeale kokku 50k?
  • Tere!

    Meie juhtinvestoritena investeerime kokku 50 000 eurot. Minu enda konkreetne investeering ettevõttesse on 20 000 eurot.

    Tervitustega

    Kristjan
  • Bikeep'i käibeprognoose ei ole esitada?
  • Bikeepi käibe, brutokasumi ja EBITDA mineviku andmed ja tuleviku prognoosid on kõik aktsiakapitali kaasamise tingimustes kirjas.

    Kuna Bikeepi emaettevõte on USA-s registreeritud, siis regulaatori nõuete kohaselt ei tohi ma kahjuks neid finantsandmeid avalikult jagada. Kui sa soovid nendele andmetele ligipääsu, siis on võimalik ligipääs saada siit: https://cutt.ly/Bikeep_FB
  • Praeguse seisuga on 233 investorit indikeerinud 430 000 EUR ulatuses investeerimishuvi.

    Ettevõte kaasab 500 000 EUR ... 2 500 000 EUR @ 13 500 000 EUR pre-money valuation.

    Kampaania on avatud veel 25 päeva.
  • The most beautiful bicycle parking in Amsterdam! Strawinskylaan
    https://www.youtube.com/watch?v=y3-tUMgwCt8

    Underground bike parking system in Tokyo: how it works
    https://www.youtube.com/watch?v=4LDLQ6dGj0U
  • Selle Jaapani näite varal tekib kohe mõte, et mis eelis sellel Bikeepi lahendusel üldse on. Odavam hind ehk ainult. Mõttetu lahendus muidugi, et rattaid kuskil tänaval ladustatakse. Kole vaadata ja füüsiline piir tuleb ka rutem vastu. Ja maa alla ei pääse varas ka ligi. Jaapanlased on vist kehvad ärimehed, et ei oska seda väljaspoole Jaapanit müüa.
  • Need näited on minu arust ka veidi erineva investeeringu suurusega ja sihtrühmaga. Sellist Amsterdami tüüpi lahendust peab ehitama omavalitsus või ülisuur ettevõte kuskil, kus on väga palju kasutajaid ikka. Jaapani tüüpi on sarnane sellele, kuid on kompaktsem, kuna seal on lihtsalt ruumipuudus igal pool. Bikeepi praegused lahendused nõuavad väiksemat kulu, vähem ruumi ja pakuvad pigem lühiparkimise võimalust seal, kus on piisavalt ruumi sellise lahenduse kasutamiseks, ehk siis Euroopas ja USAs. Samas võiks Bikeep tulevikus samuti pakkuda lahendusi, mida saaks kinnisvaraga integreerida nii, et see võtaks vähem ruumi ja oleks veelgi turvalisem.
  • "tauts"
    Kas Bikeepil on rongipeatused rattaparklatega kaetud?
    https://arileht.delfi.ee/artikkel/93983317/otsustatud-edaspidi-tuleb-rongiga-reisides-osta-jalgrattale-eraldi-pilet


    Ma ei kujuta ette palju Tallinnas sellist nõudlust üldse on. Mujal on pigem KOV-id teinud eraldi parklad.
  • Ma ei tea, mis kvaliteediga need KOV-de parklad on, aga kui inimene saabub rongipeatusesse rattaga ning plaanib edasi sõita rongiga (nn. Pargi & Reisi), siis üks argument ratta rongi kaasa võtmisele on tõenäoliselt hirm sellest ilma jääda. Ja miks peaks nõudluse poole pealt vaid Tallinnaga arvestama? Pigem vastupidi.
  • Kampaania on avalik.

    Praeguse seisuga on 1153 investorit indikeerinud 2 020 000 EUR ulatuses investeerimishuvi.

    Kampaania on avatud veel 19 päeva, kuigi max kaasatav summa on 2.5m EUR.
  • Kampaania summa on ülemisse äärde jõudnud:

    Praeguse seisuga on 1436 investorit indikeerinud 2 490 000 EUR ulatuses investeerimishuvi.
  • Hetke seisuga on Bikeepi investeerimise vastu ülesse näidanud huvi 1544 investorit kogusummas üle 2,7 miljoni euro. Tulenevalt ülemärkimisest lõpetame aktsiakapitali kaasamise ennetähtaegselt homme (21.07) kell 17:00.

    Suured tänud kõikidele investoritele usalduse eest.
  • Ja ka Bikeep alustas kauplemist kerge sukeldumisega. Idufirmadesse investeerijad ootavad plahvatuslikku kasvu kohe pärast raha kaasamist ning pole valmis hetkegi ootama :)
  • Hea arbitreerimisvõimalus: müüd loan note'i, ostad share unit'it asemele.
  • Võimlik, et seal on mingeid sisulisi erinevusi ka peale juriidiliste aga ainult market capi järgi vaadates ikka vastupidi - müüd share uniteid ja ostad loan note.
  • "Kera"
    Market capi järgi vaadates ikka vastupidi - müüd share uniteid ja ostad loan note


    Good point. Nii et 1 Loan Note ja 1 Share Unit omavad erinevat osa ettevõttest?
  • "rixa"
    Nugis Aino Twitteris sellest


    Oh Funderbeam oma lihtsuse ja arusaadavusega... Päeva lõpuks muidugi iga tegelase enda mure detailidesse kaevuda.
  • Bikeepil läheb hästi. Juunis sõlmiti uusi tellimusi 574 kEUR eest, mis on rohkem kui 2020. a terve aasta peale kokku (557 kEUR). Praeguseks juba edestatakse ka 2021. a tellimusi, seega 2022. a oodatav 100% käibekasv on täitsa reaalne.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon