TextMagic (MAGIC) - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

TextMagic (MAGIC)

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • Eesti omanikele kuuluv tehnoloogiaettevõte TextMagic võtab suuna börsile

    Peamiselt Ameerika Ühendriikides ja Suurbritannias ettevõtetele SMS-kommunikatsiooni teenuseid pakkuv TextMagic AS plaanib veel sel aastal viia läbi oma aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) Nasdaq Balti alternatiivturul First North Tallinn.
    TextMagic AS on rahvusvaheliselt edukas tehnoloogiaettevõte, mille klientideks on peamiselt Ameerika Ühendriikide, aga ka Suurbritannia ja teiste riikide väikeettevõtted. TextMagic pakub klientidele SMS-turunduse tarkvara, mille kaudu ärikliendid saadavad ühes kalendrikuus üle 20 miljoni lühisõnumi. TextMagic grupi 2020. a müügitulu oli 7,92 miljonit eurot. Võrreldes 2019. aastaga kasvas müügitulu 45%. Ettevõtte EBIDTA on üle 3 miljoni euro ja 2021. a müügitulu prognoos ületab 10 miljoni euro piiri. TextMagic annab tööd 40 inimesele neljas erinevas riigis.

    „Kuna sõnumiplatvormide turg on killustunud, suudab vaid SMS pakkuda universaalset ja kindlat võimalust iga kliendini jõudmiseks. Meie klientidest valdava enamuse moodustavad USA, Suurbritannia, Kanada ja Austraalia ettevõtted – klientidele lähenevast broneeringust teatavast autoremonditöökojast kuni SMS-e oma töötajate sisekommunikatsioonis kasutava haiglani. Pakume lühisõnumite saatmise tarkvara, mille kaudu saab saata suure hulga sõnumeid korraga ja klientidelt neid ka vastu võtta. Ettevõtte jaoks on see võimalus müüa, turundada ja kommunikeerida SMS-i kaudu,“ selgitas TextMagic AS enamusosanik ja tegevjuht Priit Vaikmaa.

    Vaikmaa sõnul pole TextMagic grupp seni kaasanud lisakapitali ja ettevõte on tegutsenud alati kasumlikuna. Veel sel aastal plaanib TextMagic AS kaasata aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) kaudu maksimaalselt 2,5 miljonit eurot ja viia ettevõtte aktsiad kaubeldavaks Nasdaq Balti alternatiivturule First North Tallinn.

    TextMagic grupp on alates 2013. aastast eestlaste omanduses. 2021. aastal asutati grupi struktuuri lihtsustamiseks Eestis registreeritud ja siit juhitav valdusfirma TextMagic AS, kus konsolideeritakse kogu grupi tegevus.

    Vaikmaa sõnul on investoritelt raha kaasamise eesmärgiks ettevõtte uue toote Touchpoint arendamine. „Touchpoint on meie tänase teenuse oluline edasiarendus – müügi-, turunduse ja klienditoetarkvara, mis võimaldab ettevõtetel integreerida erinevad suhtlus- ja kommunikatsioonikanalid (SMS, kõned, emailid, sõnumirakendused) ühte keskkonda. Arendatav tarkvara viib kokku uute klientide leidmiseks, müügitehinguteni jõudmiseks ja klienditoe pakkumiseks vajalikud instrumendid ning pakub kasutajasõbralikku raporteerimise ja analüütika lahendust.“ Touchpoint plaanitakse turule tuua 2023. aastal.

    Priit Vaikmaa lausus, et ettevõtte fookus on seni olnud USA turul, kuid nüüd on plaanis oma teenuseid rohkem ka Euroopas tutvustada. „SMS-kommunikatsiooni valdkond on ettevõtete ja asutuste jaoks aastatega oluliselt kasvanud, kuna võrreldes muude kommunikatsioonikanalitega – näiteks e-maili turundusega – jõuavad SMS-id inimestele paremini kohale. 2020. aastal saadeti TextMagic platvormi kaudu 172 miljonit ja tänavu esimese 9 kuuga juba 182 miljonit lühisõnumit.“
    Seoses aktsiate noteerimisega First North alternatiivturul plaanib ettevõte jagada optsioone ka oma töötajatele. „Nii nagu teistel IT-ettevõtetel, on ka meie jaoks oluline tugev tiim, keda tahame senisest veelgi enam oma ettevõtte arengusse kaasata ja motiveerida aktsiaoptsioonide kaudu mitte ainult juhtkonda, vaid kõiki ettevõtte töötajaid,“ selgitas Vaikmaa.

    Vaikmaa sõnul pakub TextMagic ASi IPO kaudse võimaluse investeerida Balti börsi kaudu USA majandusse ja saada osa kiiresti kasvava tehnoloogiaettevõtte eduloost. “Ameerikas on umbes 30 miljonit ettevõtet ja sealselt turult teenime ligi 70% tuludest. Meil on palju potentsiaalseid kliente, kes saavad kasutada SMS-i oma ärikommunikatsioonis, müügitegevuses, turunduses. USA-s on hästi suur probleem robotkõnedega, tehakse palju müügikõnesid. SMSid segavad inimesi palju vähem ja toimivad seal oluliselt paremini.”

    TextMagic.com platvormil saavad ettevõtted ja asutused saata veebist oma klientidele ja töötajatele SMS-lühisõnumeid. Automaatsete teadete saatmiseks saab platvormi liidestada oma veebilehe, broneerimissüsteemi, kliendihalduse või muu tarkvaraga. TextMagic platvormil saab organisatsioon hallata kogu SMS-i teel toimuvat kliendisuhtlust, vaadata klientide saadetud vastuseid ja hallata vestluste ajalugu. „Eelkõige kasutatakse SMS-e teavituste saatmiseks, näiteks broneeritud arsti või autosalongi vastuvõtuaja meelde tuletamiseks, aga ka näiteks paki või kulleri saabumisest teavitamiseks,“ loetles Vaikmaa.

    TextMagicu suuremad turud on USA, Suurbritannia, Kanada ja Austraalia. Ettevõttel on 25 000 äriklienti, kellel on lühisõnumiplatvormi kaudu ligipääs enam kui 1000-le mobiilsidevõrgule maailmas. Tuntud tehnoloogiaettevõte Zapier valis TextMagicu 2019. a kõige kiiremini kasvavate tööl kasutatavate rakenduste hulka. Lisainfo: Apps at Work

    Grupi äritegevus sai alguse 2001. aastal, kui Dan Houghton asutas Suurbritannias TextMagic Ltd. Priit Vaikmaa liitus ettevõttega 2007. aastal pärast seda, kui Bolti kaasasutaja Martin Villig teda Houghtonile soovitas. Peale juhtkonna väljaostu (MBO) 2013. aastal on ettevõte täielikult eestlaste omanduses.

    Aktsiate avaliku pakkumise peakorraldaja on LHV Pank, TextMagic AS õigusnõustaja on Eversheds Sutherland Ots & Co, kommunikatsiooninõustaja Agenda PR ning finants-raamatupidamisnõustaja Klaar.me. Audiitorina olid kaasatud KPMG ja Grant Thornton ning maksukonsultandina PWC.

    Lingid:
    https://www.textmagic.com
    https://www.touchpoint.com
  • Ma saan aru küll, et turundus ja kommunikatsioon ja kõik ja puha, aga kas SMSile äri ehitamine ei ole natuke Edisoni fonograafile vahatrumlite valmistamise impeeriumi loomise moodi?
  • "Marvin"
    Ma saan aru küll, et turundus ja kommunikatsioon ja kõik ja puha, aga kas SMSile äri ehitamine ei ole natuke Edisoni fonograafile vahatrumlite valmistamise impeeriumi loomise moodi?


    Räägi seda Twiliole ja 57 mlrd USD market cap'ile.
    Räägi seda Google'itele ja Facebookidele, kes saadavad kinnituskoode SMSide peale.

    Tegelikult neid ettevõtteid jagub, kes suudavad SMS-saatmise teenusega raha kokku lükata.
    Mõtle kasvõi kõikidele meeldetuletustele, mis heaoluühiskonnas inimestele saadetakse. Sageli on need dubleeritud e-mailile ja SMSile... jne.

    Ehk mõtlemine, et "SMS'ide saatmisega seotud äri = meeletult iganenud äri" on pigem jõuline lihtsustus.
  • "Marvin"
    Ma saan aru küll, et turundus ja kommunikatsioon ja kõik ja puha, aga kas SMSile äri ehitamine ei ole natuke Edisoni fonograafile vahatrumlite valmistamise impeeriumi loomise moodi?


    Vaata Twilio, Sinch ja Link Mobility kohta kui vaja aru saada äri SMS-st. SMS äri meil kasvab USA-s kenasti.

    Suuremad tulevikuplaanid meil uue tootega seotud: https://www.touchpoint.com/
  • Muidugi on SMSid äri, selles ma ei kahtle hetkekski. Ma püüdsin lihtsalt mõnevõrra utreeritud vormis küsida, kui pikka iga võiks sellisele teenusele ennustada? Börsifirma värk - mingit ajahorisonti peaks ometigi silmas pidama?
  • "Marvin"
    Muidugi on SMSid äri, selles ma ei kahtle hetkekski. Ma püüdsin lihtsalt mõnevõrra utreeritud vormis küsida, kui pikka iga võiks sellisele teenusele ennustada? Börsifirma värk - mingit ajahorisonti peaks ometigi silmas pidama?


    On olemas ju RCS (Google-i tehnoloogia), MMS, Whatsapp jms. Saame võtta kasutusele ükskõik millise suhtlusteenuse (RCS näiteks), mis tulevikus saab SMS-st populaarsemaks või paremaks. Tekstisõnumi formaat ju kogub aina populaarsust vs helistamine. Meil on juba täna olemas partnerid nende uute lahenduste integratsioonide tegemiseks, plaan on neid testida uues tootes.

    USA-s on isegi fax veel päris populaarne.
  • "priidik"
    On olemas ju RCS (Google-i tehnoloogia), MMS, Whatsapp jms. Saame võtta kasutusele ükskõik millise suhtlusteenuse (RCS näiteks), mis tulevikus saab SMS-st populaarsemaks või paremaks. Tekstisõnumi formaat ju kogub aina populaarsust vs helistamine. Meil on juba täna olemas partnerid nende uute lahenduste integratsioonide tegemiseks, plaan on neid testida uues tootes.

    Voh - see on juba vastus, mida investeeringut ootava ettevõtte juhilt ootaks :). Kõlab palju paremini ja on sisuliselt ka palju toredam, kui börsile tuleva ettevõtte toote kohta saab öelda - me oleme sõnumiedastustehnoloogia suhtes agnostilised ehk siis meil poogen, missugune tehnoloogia sõnumi edastab. Iseäranis siis, kui ettevõtte poolt pakutav väärtus ei ole mitte sajandiksendi jagu odavam SMS vaid midagi palju olulisemat.
  • Ok, aitäh. Lõpuks sain küsimusest aru ja proovisin paremini vastata :)
  • Hind oleks väga huvitav teada saada.
  • "Fish"
    Hind oleks väga huvitav teada saada.


    Selle info avaldame siis kui see otsus on tehtud ja aeg käes.
  • "Toomas Raun"
    miks lugemiseks regama end peab ?


    Siis on meil näha kui palju huvilisi on. Kui kõik IPO detailid selguvad siis saavad korraga kõik ilma emaili jätmata info kätte.

    Seniks on pakkuda see turundus-dokument:

    https://docsend.com/view/5x2b8gnh8fxzhz6j
  • Lisan dokumendi preview ka, muidu kogu see thread jääbki plain-text.

    TextMagic Investor Presentation (Oct 2021)

  • https://temp-mail.org/

    Teenustega saab mööda lehtedest kus soovitakse su isiklikku e-maili ;)
  • "Valme"
    https://temp-mail.org/

    Teenustega saab mööda lehtedest kus soovitakse su isiklikku e-maili ;)


    Aitäh, aga siis me ei saa huvilistega pärast ühendust võtta.
  • martinhold, bösile ei lähe see ettevõtte, mille aruannet sa siin just jagasid. Tegemist meie tütarettevõttega UK-s, mille majandusaasta lõppeb 31 märtsil.
  • "priidik"
    martinhold, bösile ei lähe see ettevõtte, mille aruannet sa siin just jagasid. Tegemist meie tütarettevõttega UK-s, mille majandusaasta lõppeb 31 märtsil.


    Kas Monday Media OÜ on ka tütarettevõte?
  • Monday Media OÜ on siis TextMagic AS-i (AS on grupi emaettevõte) suurim osanik. Sinna uue AS-i alla läks nüüd kogu IP, tarkvara, tütarde 100% osalused jms. Selle kohta tuleb täpsemalt ettevõtte kirjelduses juttu.
  • priidik,
    mulle tundub, et te olete valesti aru saanud akronüümi IPO teisest tähest. See ei tähenda "private" vaid "public". Ettevõte ilmselgelt ei ole IPOks valmis, kui juhtkonna lähenemine ettevõtte aruandluse avaldamisele on selline.
  • "priidik"
    "Valme"
    https://temp-mail.org/

    Teenustega saab mööda lehtedest kus soovitakse su isiklikku e-maili ;)


    Aitäh, aga siis me ei saa huvilistega pärast ühendust võtta.


    Hetkel pigem ootab siis prospekti ära ;)
  • Nõus, võtsin emaili küsimise maha. Emaili pole enam vaja sisestada.

    TextMagic Investor Presentation (Oct 2021)

  • Klikkisin presentatsiooni läbi. Paar küsimust:
    1) Kuidas õnnestub TWLO'l ca 130% DBNRR näidata vs TextMagic 106%? TWLO samuti üldiselt consumption based mudel. Vonage antud segment vist ca 120% juures?
    2) Nagu ma aru saan, siis sõnumite edastamiseks kasutatakse TWLO/VG/BAND. Kui palju igast revenue dollarist otseselt nendele edasi makstakse?
    3) TWLO / VG on ka otsesed konkurendid. Mis hoiab ettevõtteid TextMagic juures kinni, selle asemel, et otse neid kasutama hakata?
  • "jim"
    Klikkisin presentatsiooni läbi. Paar küsimust:
    1) Kuidas õnnestub TWLO'l ca 130% DBNRR näidata vs TextMagic 106%? TWLO samuti üldiselt consumption based mudel. Vonage antud segment vist ca 120% juures?
    2) Nagu ma aru saan, siis sõnumite edastamiseks kasutatakse TWLO/VG/BAND. Kui palju igast revenue dollarist otseselt nendele edasi makstakse?
    3) TWLO / VG on ka otsesed konkurendid. Mis hoiab ettevõtteid TextMagic juures kinni, selle asemel, et otse neid kasutama hakata?


    Aitäh heade küsimuste eest.

    1. TWLO, VG ja BAND peamine kliendisegment on enterpise ja arendajad, selles segmendis ongi churn väiksem ja näitajad paremad. Meil on SMB / SME lõppkasutajad, kus tuleb churn-i rohkem ette. Sellest ka erinevus retention / expansion % osas. Sellepärast meil ka uus toode töös, mis on subscription SaaS.

    2. Sõnumite unit economics on meil väga hea. USA-s ligi 80%+ marginaal, aga kõik riigid kokku jääb marginaal 70% kanti.

    3. TWLO, VG ja BAND on meie väga head koostööpartnerid. Kaudselt võibolla jah konkureerime natuke. Kõik need CPaaS pakkujad teenindavad suuri ettevõtteid ja IT / süsteemide arendajaid, kes loovad integratsioone jne. Meie teenindame lõppkasutajat, kellel on vaja kasutajaliidest SMS saatmiseks / haldamiseks. Meie otsesed konkurendid on näiteks Zipwhip (TWLO ostis selle ära) ja MessageMedia (Sinch ostis selle ära).
  • Aitäh vastuste eest.
    Kui kõik numbritesse panna, siis:
    Kui suur on CAC / LTV?
    Kui suur on aastane churn?
  • "jim"
    Aitäh vastuste eest.
    Kui kõik numbritesse panna, siis:
    Kui suur on CAC / LTV?
    Kui suur on aastane churn?


    Peame arvutama ja kogu selle meetrika oma materjalidesse lisama.

    Kas on veel mingit infot ja meetrikat, mis meie materjalides puudu on?

    Kuidas muidu praeguse info baasilt pilt sulle tundub?
  • "jim"
    Aitäh vastuste eest.
    Kui kõik numbritesse panna, siis:
    Kui suur on CAC / LTV?
    Kui suur on aastane churn?




    NB! Churni mudeliga veel tegeleme.
  • Kas kõik kliendid on teretulnud või on mingi riskihaldus filter vahel enne kliendisuhte loomist?
  • "martinhold"
    Kas kõik kliendid on teretulnud või on mingi riskihaldus filter vahel enne kliendisuhte loomist?


    Lehekülg 31

    https://docsend.com/view/gge2kt4r452j6hmp

    Fraudiga tegeleme tõsiselt, filtrid tugevad.
  • "priidik"
    "martinhold"
    Kas kõik kliendid on teretulnud või on mingi riskihaldus filter vahel enne kliendisuhte loomist?


    Lehekülg 31

    https://docsend.com/view/gge2kt4r452j6hmp

    Fraudiga tegeleme tõsiselt, filtrid tugevad.


    Kas teid huvitab ka sisu, mida kliendid välja saadavad või sellese ei sekku?
  • Selle jaoks on spam filter. Sisu on lisa-indikaator fraudi püüdmiseks.
  • Vaatasin presentatsiooni läbi. Tekkisid mõned küsimused:
    1. Kas new paid users puhul on ka mingi kvartaalne mõju? St kas mingis kvartalis tuleb neid tavaliselt juurde oluliselt rohkem kui mõnel teisel kvartalil?

    2. Kas new trial accounts numbreid ja nende to paid conversion protsenti oleks võimalik näha ka tagasiulatuvalt (2016 kuni 9m 2021)?

    3. Milline on average customer lifetime?

    4. Kas te ütlete välja ka, mis on TextMagicu SMS open rate? (ma eeldan, et seda saab trackida, võimalik et eksin)

    5. Kas ainult PAYGO süsteemi kasutamine tuleneb sellest, et TextMagicu kliendid on pigem väikesed ettevõtted või on sellel muud põhjused (ise ostate SMSe hulgi sisse ja PAYGO lihtsustab SMSide hulgi-sisseostu raamatupidamist vmt)?

    6. Mille poolest on teie enda nägemuses TextMagicu teenus oma konkurentide omast parem?

    7. Mis aastaks on plaan jõuda (lk 42) mainitud 1bn/year SMS mahuni?

    8. Mis on Touchpointi puhul see innovatsioon või *(uus) eriline asi*, mida konkurendid ei paku / teevad halvasti / kallilt / vmt? Kus näete enda konkurentsieelist incumbentitega võrreldes?

    9. Kas Touchpoint on TextMagic ver 2 või siis lihtsalt uus, täiendav tootesuund? Kas Textmagicu kliendid on plaanis konverteerida Touchpointi klientideks või jäävad need kaks suunda paralleelselt tööle - TM kui lihtne ja väikestele äridele mõeldud lahendus; TP kui pigem suurematele / keerulisemate vajadustega klientidele mõeldud?

    10. Kas Touchpoint hakkab olemasolevat meeskonda TextMagicu tootega jagama või luuakse selle müügile ja turundusele eraldi meeskond, eraldi KPIdega?
  • "margus"
    Vaatasin presentatsiooni läbi. Tekkisid mõned küsimused:
    1. Kas new paid users puhul on ka mingi kvartaalne mõju? St kas mingis kvartalis tuleb neid tavaliselt juurde oluliselt rohkem kui mõnel teisel kvartalil?


    Sügiskuud on meil kõige aktiivsem periood. Alates jõuludest on paar nädalat vaikne periood.

    "margus"
    2. Kas new trial accounts numbreid ja nende to paid conversion protsenti oleks võimalik näha ka tagasiulatuvalt (2016 kuni 9m 2021)?


    Ei jõua seda ajalugu enam materjalidesse lisada. Aga see on läinud tõusvas joones, kuna pidevalt tegeleme trial to paid optimeerimisega.

    "margus"
    3. Milline on average customer lifetime?


    Life time value info on olemas. Aga kui mõtled, et kui kaua keegi on aktiivne siis seda materjalidesse ei tule, pole aega enam.



    "margus"
    4. Kas te ütlete välja ka, mis on TextMagicu SMS open rate? (ma eeldan, et seda saab trackida, võimalik et eksin)


    Meil on ta ikka samamoodi nagu kogu industry-l. Selle kohta panime slaidi ka.



    "margus"
    5. Kas ainult PAYGO süsteemi kasutamine tuleneb sellest, et TextMagicu kliendid on pigem väikesed ettevõtted või on sellel muud põhjused (ise ostate SMSe hulgi sisse ja PAYGO lihtsustab SMSide hulgi-sisseostu raamatupidamist vmt)?


    See on meie konkurentsieelis. Klientidele meeldib kui nad ei pea kuumaksu tasuma kui neil näiteks parasjagu pole vaja sõnumeid saata. Samas me võtame näiteks kuutasu renditud SMS numbrite eest (kui firma rendib endale oma numbri SMS sõnumite saatmiseks-vastuvõtmiseks). Ehk meil on ka kuumaksuga teenuseid.

    "margus"
    6. Mille poolest on teie enda nägemuses TextMagicu teenus oma konkurentide omast parem?


    USA konkurentidega võrreldes on meie billing teistmoodi, see vast ongi kõige silmpaistvam erinevus.

    "margus"
    7. Mis aastaks on plaan jõuda (lk 42) mainitud 1bn/year SMS mahuni?


    5-8a jooksul.

    "margus"
    8. Mis on Touchpointi puhul see innovatsioon või *(uus) eriline asi*, mida konkurendid ei paku / teevad halvasti / kallilt / vmt? Kus näete enda konkurentsieelist incumbentitega võrreldes?


    Valisime suure turu ja ehitame toote, mida on meil ka lihtne müüa ehk on olemas nõudlus. Me kasutame Product Led Growth strateegiat, ehk klient teeb triali ja ostab ise, ei pea tingimata müügimehi rakendama. Üks eelis on kindlasti see, et support, sales ja marketing saavad kasutada sama toodet ja kõik on sünkitud.

    "margus"
    9. Kas Touchpoint on TextMagic ver 2 või siis lihtsalt uus, täiendav tootesuund? Kas Textmagicu kliendid on plaanis konverteerida Touchpointi klientideks või jäävad need kaks suunda paralleelselt tööle - TM kui lihtne ja väikestele äridele mõeldud lahendus; TP kui pigem suurematele / keerulisemate vajadustega klientidele mõeldud?


    Touchpoint on uus toode ja sellega tekib meile portfelli täitsa uus asi. Go to market strateegia on alguses Touchpointi pakkuda TextMagic klientidele. Meil on kümneid tuhandeid trial kasutajaid, kes ei hakka TextMagic-ut kasutama, kuid neile saame siis pakkuda Touchpointi kohe. Touchpointi müüme samamoodi kasutades Product Led Growhti, ehk müüme SME segmendile, et oleks lihtne.

    "margus"
    10. Kas Touchpoint hakkab olemasolevat meeskonda TextMagicu tootega jagama või luuakse selle müügile ja turundusele eraldi meeskond, eraldi KPIdega?


    Me praegu just tegeleme arendusmeeskondade poolitamisega, et tekiks kaks üksust. Aga paljud ressurssid saavad olema jagatud, kuna SEO, social media marketing jms. on standardsed tegevused.

    Kindlasti tulevad KPId väga erinevad. Touchpointi puhul tulevad mängu MRR jms. mängu.

  • Kas praeguseks on selgunud millal algab on aktsiate märkimine, mis on märkimise viimane kuupäev ning mis eeldatav esimene kauplemispäev?
  • Arvestades JCDecaux vaippommitamist Textmagicu poolt, on tunne, et tullakse kas väga head või väga halba asja tegema, no middle ground. Haipi üritatakse selgelt läbimõeldult ehitada. Kõik hakkas intekate ja pressiteadetega pihta, siin foorumis sisuline engagement (props selle eest), nüüd siis juba paar nädalat välireklaami rünnak. Kui hinnaga osatakse piiri pidada, võib siit ilus asi genereeruda, aga küünik minus ütleb, et tullakse külla korgijoogiga.
  • "urx"
    Kas praeguseks on selgunud millal algab on aktsiate märkimine, mis on märkimise viimane kuupäev ning mis eeldatav esimene kauplemispäev?


    Anname dokumentidele viimast lihvi, enam pole palju aega jäänud. Täpselt ei saa vastata.

    "Heki Fond"
    Arvestades JCDecaux vaippommitamist Textmagicu poolt, on tunne, et tullakse kas väga head või väga halba asja tegema, no middle ground. Haipi üritatakse selgelt läbimõeldult ehitada. Kõik hakkas intekate ja pressiteadetega pihta, siin foorumis sisuline engagement (props selle eest), nüüd siis juba paar nädalat välireklaami rünnak. Kui hinnaga osatakse piiri pidada, võib siit ilus asi genereeruda, aga küünik minus ütleb, et tullakse külla korgijoogiga.


    IPO hinnaga ahneks ei lähe.

    Hetkel materjalina saadaval presentatsioon:

    https://docsend.com/view/gge2kt4r452j6hmp
  • Mina vaatan neid vastuseid stiilis "huvitav küsimus aga mul pole aega vastata ja materjale kokku panna" ning mõtlen, et suhtlus võiks parem olla. Okei, prospekti ei jõua aga kui siin küsiti võid ju siia selle vastuse ka postitada (mitte esimese asjana aga no teise/kolmandana...).
  • "krson"
    Mina vaatan neid vastuseid stiilis "huvitav küsimus aga mul pole aega vastata ja materjale kokku panna" ning mõtlen, et suhtlus võiks parem olla. Okei, prospekti ei jõua aga kui siin küsiti võid ju siia selle vastuse ka postitada (mitte esimese asjana aga no teise/kolmandana...).


    Ma ei saa siin foorumis esitada fakte, mis pärast ei jõua prospekti. Varem küsiti ka siin foorumis põnevaid küsimusi ja meil oli aega need vastused lisada materjalidesse. Jätsin ainult küsimusele nr 2 konkreetselt vastamata, ülejäänud 9-le küsimusele sain täpselt vastata.
  • priidik,
    Oleks tore kui saaksite ettevõtte noteeritud põhinimekirja, või vähemalt väljavaate selles suunas liikuda, kuigi ma pole kursis, millised on seal kriteeriumid ja nõuded.
    Aga muidu, hea presentatsioon ja konkreetsed vastused!
    Soovides edu
  • Huvitav, kas mõni asutus ei võiks hakata huvi tundma miks reklaamitakse meeletult mitu kuud enne IPOsid välja.

    Aga hinnast ei kippu ega kõppu.

    Saan aru, kui IPOd lendaksid madalalt. Kuid ei, need on otseselt oma reklaamiga suunatud tavainimesele.

    See on tegelikult puhas tavainimese eksitamine, üritades meelega hinnast mitte lasta inimestel rääkida.

    Jube keeruline on seda hinda välja öelda tõesti. Eksju.
  • "Fish"
    Huvitav, kas mõni asutus ei võiks hakata huvi tundma miks reklaamitakse meeletult mitu kuud enne IPOsid välja.

    Aga hinnast ei kippu ega kõppu.

    Saan aru, kui IPOd lendaksid madalalt. Kuid ei, need on otseselt oma reklaamiga suunatud tavainimesele.

    See on tegelikult puhas tavainimese eksitamine, üritades meelega hinnast mitte lasta inimestel rääkida.

    Jube keeruline on seda hinda välja öelda tõesti. Eksju.


    Tahaks kohe öelda aga ei saa. Keegi meelega selle infoga ei venita.
  • "Fish"
    Huvitav, kas mõni asutus ei võiks hakata huvi tundma miks reklaamitakse meeletult mitu kuud enne IPOsid välja.

    Aga hinnast ei kippu ega kõppu.

    Saan aru, kui IPOd lendaksid madalalt. Kuid ei, need on otseselt oma reklaamiga suunatud tavainimesele.

    See on tegelikult puhas tavainimese eksitamine, üritades meelega hinnast mitte lasta inimestel rääkida.

    Jube keeruline on seda hinda välja öelda tõesti. Eksju.



    Raske uskuda, et (eeldatavalt) kapitalistide kogunemiskohas on kellelgi häda sellega, et kaupu (sest mis muu aktsia lõpuks on kui kapitalikaup) turunduatakse.

    Ennekuulmatu, eksole. Lubamatu lausa! Ennast hoitakse pildis ja tutvustatakse. See peab ikka üks kuradi kahtlane asi olema küll.
  • kuidas hinnata Novosibirski tiimi poliitilisi riske ja üldsegi seotust venega? välisagendi palgal tegutsevad tüübid.. kas nad pannakse varsti kinni? ja Touchpoint läheb kohe üle Gazpromile?
  • "009346"
    kuidas hinnata Novosibirski tiimi poliitilisi riske ja üldsegi seotust venega? välisagendi palgal tegutsevad tüübid.. kas nad pannakse varsti kinni? ja Touchpoint läheb kohe üle Gazpromile?


    Zoom-i arendatakse Hiinas, aga näed, kõik kasutavad. Kasutajaid ei huvita, kes ja kus konkreetselt koodiread valmis kirjutab. Me ei tegele seal poliitikaga, arendame toodet ja maksame väga head palka.

    Venema IT-outsourcing firmad müüvad üle maailma oma teenust, keegi ei nurise:
    https://clutch.co/ru/developers

    Meil on plaanis arenduskontoreid luua ka mujale riikidesse lähitulevikus.

  • "priidik"
    "Fish"
    Huvitav, kas mõni asutus ei võiks hakata huvi tundma miks reklaamitakse meeletult mitu kuud enne IPOsid välja.

    Aga hinnast ei kippu ega kõppu.

    Saan aru, kui IPOd lendaksid madalalt. Kuid ei, need on otseselt oma reklaamiga suunatud tavainimesele.

    See on tegelikult puhas tavainimese eksitamine, üritades meelega hinnast mitte lasta inimestel rääkida.

    Jube keeruline on seda hinda välja öelda tõesti. Eksju.


    Tahaks kohe öelda aga ei saa. Keegi meelega selle infoga ei venita.

    Hinna ja muu detailse infoga peaks olema nii, et enne prospekti avaldamist / börsi luba konkreetseid numbreid välja käia ei tohi ja kogu oluline info peab tulema ühe paketina.
  • "TauriA"

    Hinna ja muu detailse infoga peaks olema nii, et enne prospekti avaldamist / börsi luba konkreetseid numbreid välja käia ei tohi ja kogu oluline info peab tulema ühe paketina.


    Me tuleme kindlasti varem kogu paketiga välja, mitte samal päeval kui algab märkimine.
  • Jalgratta asemel tassige sinna posti alla raketi mudel.
  • Kuidas kulgeb paketiga väljatulemine?

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon