Ampler Bikes elektrijalgrattad - Investeerimine - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Investeerimine

Ampler Bikes elektrijalgrattad

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • The aforementioned does not, in my opinion, imply that one should steer clear of the investing opportunity. I don't believe that someone on a discussion board can come up with a notion that even someone of average intelligence couldn't come up with a solid defence against. The only option left is to accept risks that are, at least in accordance with one's own hopes and understanding, conscious because there are no opportunities to earn a decent return for the risk of the German government bond everywhere.
  • Hiinlased ei maga: veel üks uus turule trügija, hetkel siis hind alla 1200 euro, st alla poole Ampleri hinnast. https://vanpowers.bike/products/city-vanture
  • Hinda alla 1200 euri ei suutnud leida sealt. Koostamisjuhendit vaadates siis Ampleri konkurendiks ei peaks, palju detaile on veel lahendamata normaalselt. https://www.youtube.com/watch?v=y8sHepDXjiA
  • "Cloner"
    Hinda alla 1200 euri ei suutnud leida sealt. Koostamisjuhendit vaadates siis Ampleri konkurendiks ei peaks, palju detaile on veel lahendamata normaalselt. https://www.youtube.com/watch?v=y8sHepDXjiA

    eile vähemalt pakkus 400 alla koodiga SPRING400. Mis seal lahendamata on, vaatasin ka paari ülevaadet eile ja keegi ei virisenud. Võid tellida ka eelnevalt osaliselt kokkupandult 90 kallimalt. Lihtsalt kui tavainimese jaoks näevad välja suht samad ja Ampleri asemel saad perele 2 tk neid, et koos sõita, siis mida valitakse? Või tahad väita, wet Ampler on kokku pandud 2x kvaliteetsematest juppidest ja pikema garantiiga?
  • Minu arust on see legoraam täiesti kohutav idee, Peale kohaletranspordi lihtsuse on sellel ainult miinused:
    a) Raami jäikus kannatab. Sõidad nagu nuudlite peal. Teetunnetus sitt.
    b) Liidete mõttetu lisakaal.
    c) Vesi leiab tee raami.
    d) Käna panemisega on suur võimalus raam liitkohast puruks või kõveraks saada.
    e) Varem või hiljem hakkab see kuskilt kriuksuma. Liidete ühe- või kahepoldilahendust lahendust vaadates pigem varem. Eriti kahtlased tunduvad tagaratta aisa ühendused.

    Lööge või pooleks, aga mina sellist ei ostaks. (Amplerit muidugi ka ei ostaks kuni nad keskjooksumootoriga ratast pole õppinud tegema.)
  • "pahurik"
    "Cloner"
    Hinda alla 1200 euri ei suutnud leida sealt. Koostamisjuhendit vaadates siis Ampleri konkurendiks ei peaks, palju detaile on veel lahendamata normaalselt. https://www.youtube.com/watch?v=y8sHepDXjiA

    eile vähemalt pakkus 400 alla koodiga SPRING400. Mis seal lahendamata on, vaatasin ka paari ülevaadet eile ja keegi ei virisenud. Võid tellida ka eelnevalt osaliselt kokkupandult 90 kallimalt. Lihtsalt kui tavainimese jaoks näevad välja suht samad ja Ampleri asemel saad perele 2 tk neid, et koos sõita, siis mida valitakse? Või tahad väita, wet Ampler on kokku pandud 2x kvaliteetsematest juppidest ja pikema garantiiga?


    "PeaLiK"
    Minu arust on see legoraam täiesti kohutav idee, Peale kohaletranspordi lihtsuse on sellel ainult miinused:
    a) Raami jäikus kannatab. Sõidad nagu nuudlite peal. Teetunnetus sitt.
    b) Liidete mõttetu lisakaal.
    c) Vesi leiab tee raami.
    d) Käna panemisega on suur võimalus raam liitkohast puruks või kõveraks saada.
    e) Varem või hiljem hakkab see kuskilt kriuksuma. Liidete ühe- või kahepoldilahendust lahendust vaadates pigem varem. Eriti kahtlased tunduvad tagaratta aisa ühendused.

    Lööge või pooleks, aga mina sellist ei ostaks. (Amplerit muidugi ka ei ostaks kuni nad keskjooksumootoriga ratast pole õppinud tegema.)


    Enamuse asju, miks see tundub kehv lahendus tõi Pealik juba välja, lisaks siia juurde veel selle, kuidas on tagumine piduritoru viidud läbi toptube ning siis veel seatstay peal kleebitav trossikinnitus, sellise hinna juureds võiks juba ikka sellistele detailidele rõhku panna. Kui juba nn klassikaliste rataste juures on igasugu kriuksude ja naginatega aegajalt probleeme siis selle lahenduse juures on neid võimalikke veakohti veel kordades rohkem.

  • Pealik, keskjooksuga võid mersu oma osta, see silver arrow näiteks:)
    Vanpowersil tundus suht hea olevat see fatbike variant, aga seda Éuroopas ei müüda, 750w mootor ja 40 km tunnis kiirus.
    Märkused ilmselt asjakohased, samas kui oled koguaeg sõitnud esi ja tagaamordiga rattaga, siis seda jäikus nagu ei ole oluline, vee sattumine aga küll.
  • PeaLik, näiteks see :https://nplusbikes.eu/pages/2021-silver-arrows-ebike Hind sama mis Ampleril. Uue hind on muidugi teisest klassist.
  • Ei taha seda mersukolakat. Ampleriga samas hinnas saab Saksa netipoest kätte täisvarustuses keskjooksumootoriga Specialized TURBO VADO SL 4.0. Kaugemale pole vaja vaadata. Alla 15kg. Range: 130km (lisa-akuga 190km). Maailma tipptootja ratas. Give me one good reason, miks peaks sellele Amplerit eelistama?
  • "PeaLiK"
    Ei taha seda mersukolakat. Ampleriga samas hinnas saab Saksa netipoest kätte täisvarustuses Specialized TURBO VADO SL 4.0. Kaugemale pole vaja vaadata. Alla 15kg. Range: 130km (lisa-akuga 190km). Maailma tipptootja ratas. Give me one good reason, miks peaks sellele Amplerit eelistama?

    Ei peagi. Kuigi antud näite väljanägemine on tiba imelik, lisaks tavatarbija ehk eelistab rihmülekannet või peaks eelistama. Kodus on mul siin paar rattaspotlast ja ma näen palju kettülekande ja muu hooldamine normaalsel kujul aega nõuab, st enamu inimesi seda muidugi ei tee.
  • "PeaLiK"
    Ei taha seda mersukolakat. Ampleriga samas hinnas saab Saksa netipoest kätte täisvarustuses Specialized TURBO VADO SL 4.0. Kaugemale pole vaja vaadata. Alla 15kg. Range: 130km (lisa-akuga 190km). Maailma tipptootja ratas. Give me one good reason, miks peaks sellele Amplerit eelistama?


    kaal on sellel ju 26kg?
  • See on viga seal lehel. (Tavalise Vado kaal on 26kg koos kellade-viledega.) SL variandi kaal on M suurusel 14.9kg ja L suurusel 15kg.
  • "pahurik"
    Ei peagi. Kuigi antud näite väljanägemine on tiba imelik, lisaks tavatarbija ehk eelistab rihmülekannet või peaks eelistama. Kodus on mul siin paar rattaspotlast ja ma näen palju kettülekande ja muu hooldamine normaalsel kujul aega nõuab, st enamu inimesi seda muidugi ei tee.

    Rihmülekanne eeldab rummusisest käiguvahetit ja kogu ülekandesüsteemi efektiivsus on 5-10% madalam. (Põhiliselt rummusisese vaheti hammasrataste hõõrdumise tõttu.) Aga hoolduse ja käitusvälba koha pealt on rihmal kõva eelis tõesti.
  • "PeaLiK"
    "pahurik"
    Ei peagi. Kuigi antud näite väljanägemine on tiba imelik, lisaks tavatarbija ehk eelistab rihmülekannet või peaks eelistama. Kodus on mul siin paar rattaspotlast ja ma näen palju kettülekande ja muu hooldamine normaalsel kujul aega nõuab, st enamu inimesi seda muidugi ei tee.

    Rihmülekanne eeldab rummusisest käiguvahetit ja kogu ülekandesüsteemi efektiivsus on 5-10% madalam. (Põhiliselt rummusisese vaheti hammasrataste hõõrdumise tõttu.) Aga hoolduse ja käitusvälba koha pealt on rihmal kõva eelis tõesti.

    ma olen siiani aru saanud, et Ampleri jne rihmülekannetega ratastel pole üldse käiguvahetit?
  • Seda jah. Ma hakkasin millegipärast tavarattast rääkima. Ei saa ise ka aru, miks, Ära pane tähele. :)
  • Oot mis selle rummumootori hädad on, et just keskmootor oluline?
  • Muidu see mersuviide oli selles mõttes märgiline, et tundub olevat viimase aja kõva trend, et ka autotoojad on kõvasti e-rataste lahingusse sukeldunud. Kui Ferrari, Lamborghini või Hummeri jaoks pappi pole, saad osta vähemalt nende e-suksu. Kui sul juba on Ford, Škoda, Jeep, Peugeot, BMW, VW, saad osta nende ratta lisaks. Isegi suur e-põlgur Toyota on oma kastika valmis saanud. Lisaks müravad ka motikatootjad Harley-Davidsoniga eesotsas sellel põllul. Üldiselt kipuvad need autotootjate rattad üksjagu pentsikud olevat, aga mine tea - ehk saab mõnest asja.
  • Ärge nüüd siin Amplerit päris maha ka kandke, neil on ikkagi uued värvid valikus!!
  • "opex"
    Oot mis selle rummumootori hädad on, et just keskmootor oluline?

    Põhiline häda ongi see, et käiguvahetust pole vahel ja see on (eriti tõusudest ülesminekul) ebaefektiivne. Raiskab asjatult akut (range sama aku mahtuvuse juures 15+% väiksem) ja ei suuda hoida jõutegurit. Sõitmine on ebaloomulik ja jääb tunne, nagu ratas kohati nügiks tagant või tiriks tagasi. Rattur ise ei saa hoida sõitmisel optimaalset väntamisrütmi. Lisaks on ratta kaalujaotus ja raskuskese viletsam. Kui keskmootoriga ratas käitub nagu "pärisratas", siis tagajooksuga ratas on rohkem nagu invaliididele mõeldud elektrimopeed.
  • Kui tahta (rummumootoriga) e-rattal rihmülekannet ja käiguvahetust, siis on lisaks rummusisele käiguvahetusele veel Pinion-i käigukastiga rattad. Hinna poolest on need küll märkimisväärselt kallimad.
  • tbf. kolmel viiest Ampleri mudelist on käikar olemas või lisa. Aga mitte carbon rihma puhul.
  • Raamatupidaja Kadri kirjutab, et ta võttis CEO rolli endale ja tänab endist juhti.
  • ÄP vahendab: Värske suurosanik tegi platsi puhtaks: Kõu Mobility vahetas Ampleri juhid välja
    Märtsi lõpus tõdes Maruste Äripäeva raadios, et pärast ülevõtmist selgus, et Ampleri olukord oli veidi keerulisem kui algul paistis. “Ampleril on endiselt väga raske, sest Euroopas - me näeme seda läbi Comodule’i - kogu rattatööstus on külmunud olekus,” rääkis Maruste.
    Ta selgitas, et tõenäoliselt on turul nõudlus ära kukkunud, kuna COVIDi tohutu buumi ajal ostsid inimesed rattad ette ära. “Kui sa ostad jalgratta, ega sa siis järgmisel aastal uut ei osta, võibolla sõidad sellega viis aastat. Täna ongi selline kummipaela effekt - kui kummipael tõmmati pikaks mõni aeg tagasi, siis nüüd ta on kokku tõmmanud,” rääkis Maruste toona.
    “Nii et turul on korralik jahenemine ja nüüd tuleb seal ise õigesti navigeerida, et leida need augud üles, et turust ikkagi maksimum võtta. Ampleril on ka kõvasti tööd teha, et müüki üles saada,” lisas Maruste.

    Liiga suured plaanid ja probleemid rahavooga

    Ampleri puhul nägi Maruste veana liigset optimismi ja liiga suure plaani ettevõtmist, mis erinevatel põhjustel ebaõnnestus. “Aga me kõik, kes me tahame kolm korda aastas kasvada, elame sellises rütmis, et iga järgmine päev võib olla viimane. Kui sa tahad olla kasvuettevõte, siis sa pead ikkagi surmaga ja keerulisusega flirtima,” sõnas ta.

    Tootmisega tegeleva ettevõtte jaoks on Maruste sõnul kõige olulisem rahavood positiivsena hoida. “Kõige suurem häda ongi, et kui sa ennustad ette, et müüd 10 000 või 15 000 ratast, aga tegelikult müüd 8000, siis sul 6000 ratta komponendid on ikka laos või tulemas lattu,” selgitas Maruste toona. Laos oleva materjaliga palka maksta ei saa, lisas ta.



    Kokkuvõttes juhtus see, mida ma juba üle-eelmisel aastal läbi lillede ütlesin - palju kapitali sisenes sektorisse, kõik hakkasid tootma ja müüma ja ujutasid turu toodanguga üle. Kui lisandub ka täiendavaid tegureid, nagu COVID-ist süttinud rataste ostupaanika, siis juhtubki see, et ajutiselt on turg üle ujutatud toodanguga ja agressiivne laienemine võtab hapniku kinni.

    Mis vahepeal edasi on toimunud, on see, et Indiegogo jne. keskkonnad on lõputult uusi bike ja e-bike projekte rahastanud, igaüks neist võib potentsiaalselt uueks säravaks täheks tõusta.

    Kokkuvõttes läks Ampleri tokeni hind liiga entusiastliku hype-tsükliga liiga kõrgele ja kukkus siis selle võrra valusamalt.
  • Saksamaa datat: E-bike sales 2022: 2.2 million units (up 10% on 2021). link
    With electric bikes how holding a 48% share in Germany, the market is predicted to hit a milestone in 2023: “We expect e-bikes to overtake non-motorised bicycles in terms of unit sales for the first time. In some product groups, such as mountain bikes or cargo bikes, we now have a very clear dominance of assisted vehicles in Germany.”
    According to ZIV surveys, the average sales price was 500 euros for a bicycle and 2,800 euros for an e-bike including VAT in 2022 – across all sales channels and model groups, including significantly more expensive groups including cargo bikes. “If you look at the price trends, it’s not simply that e-bikes would become more and more expensive. Quite the opposite, you get much more bike for the money today,” said Burkhard Stork. The report cites consumer demand for higher quality components of their bicycles. The association also noted the end of the supply chain problems. Price advantages are being passed to consumers, it claimed.
  • https://arileht.delfi.ee/artikkel/120174638/veebruaris-rattafirma-omandanud-comodule-agab-maksuvola-all-volgu-ollakse-ka-aripartneritele
  • "invictus"
    TNT
    Saan aru, et uus põlvkond on kogu vana finantsjuhtimise ja investeerimisõpikud prügikasti visanud?
    Ma olen seda mõned korrad oma elus näinud.
    1996 oli ja 1998 oli ja 2006 oli ja
    nüüd hinnatakse ka töökoja väärtust 12 milkule. OK, see on päris suur summa.
    Aga mis asi see token on?
    Aeg on ilmselt varsti võtta välja sabatiaasta puhkus ja teha perega või siis üksinda näiteks ümbermaailma reis, kuni te siin oma tokenditega arvutate ja bitCoinidega korrutate.


    See on muidugi tase, et erinevad TNT sugused siin loopisid puid alla, kui Amplerit sai osta 1 meurise valuationi pealt. Et valideerimata ärimudel ja maksate lihtsalt asutajate omanikelaene kinni ja nii. Vahepeal on asjad edasi läinud ja oodatav järgmise aasta käive on ca 5,5 meuri, vastavalt on kasvanud ka ettevõtte väärtus. Aga endiselt on vaja käia kuulutamas, kuidas tegemist on 12 milkut väärt töökojaga ja võrrelda bitcoiniga. Teagi kas hapud viinamarjad või milles asi. Aga see kompulsioon arenevaid ja investoritele seetõttu kasulikuks osutunud ettevõtmisi mõnitamas käia on pigem halenaljakaks muutumas.

    Ega keegi ei väidagi ega liiatigi veel ei garanteeri, et Ampleril tulevikus hästi läheb. Diskussiooni tase siin foorumis tundub aga olevat pöörduvalt nina allapoole keeranud.


    Jutuajamisi aastast 2018.
    Tokeni jutt sama asja ümber on tagantjärgi päris õpetlik.
  • "TNT"
    "invictus"
    TNT
    Saan aru, et uus põlvkond on kogu vana finantsjuhtimise ja investeerimisõpikud prügikasti visanud?
    Ma olen seda mõned korrad oma elus näinud.
    1996 oli ja 1998 oli ja 2006 oli ja
    nüüd hinnatakse ka töökoja väärtust 12 milkule. OK, see on päris suur summa.
    Aga mis asi see token on?
    Aeg on ilmselt varsti võtta välja sabatiaasta puhkus ja teha perega või siis üksinda näiteks ümbermaailma reis, kuni te siin oma tokenditega arvutate ja bitCoinidega korrutate.


    See on muidugi tase, et erinevad TNT sugused siin loopisid puid alla, kui Amplerit sai osta 1 meurise valuationi pealt. Et valideerimata ärimudel ja maksate lihtsalt asutajate omanikelaene kinni ja nii. Vahepeal on asjad edasi läinud ja oodatav järgmise aasta käive on ca 5,5 meuri, vastavalt on kasvanud ka ettevõtte väärtus. Aga endiselt on vaja käia kuulutamas, kuidas tegemist on 12 milkut väärt töökojaga ja võrrelda bitcoiniga. Teagi kas hapud viinamarjad või milles asi. Aga see kompulsioon arenevaid ja investoritele seetõttu kasulikuks osutunud ettevõtmisi mõnitamas käia on pigem halenaljakaks muutumas.

    Ega keegi ei väidagi ega liiatigi veel ei garanteeri, et Ampleril tulevikus hästi läheb. Diskussiooni tase siin foorumis tundub aga olevat pöörduvalt nina allapoole keeranud.


    Jutuajamisi aastast 2018.
    Tokeni jutt sama asja ümber on tagantjärgi päris õpetlik.


    Turgudelt saab raha teenida erinevalt. Üks neist on buumi lõhna tundmine õigel hetkel ja ka önn ja oskus sealt mullist õigel ajal väljuda. Kel hea nina see teenis pappi... ülejäänud jäid maha või sõitsid seina.
    Mis viga olla konservatiivne investor kui mill arvel. Enamusel õngitsejatest on see mill alles teenimata ja nälg suur. Isegi kui su jutust saadakse aru on ahvatlus suur :)
  • "TNT"
    "invictus"
    TNT
    Saan aru, et uus põlvkond on kogu vana finantsjuhtimise ja investeerimisõpikud prügikasti visanud?
    Ma olen seda mõned korrad oma elus näinud.
    1996 oli ja 1998 oli ja 2006 oli ja
    nüüd hinnatakse ka töökoja väärtust 12 milkule. OK, see on päris suur summa.
    Aga mis asi see token on?
    Aeg on ilmselt varsti võtta välja sabatiaasta puhkus ja teha perega või siis üksinda näiteks ümbermaailma reis, kuni te siin oma tokenditega arvutate ja bitCoinidega korrutate.


    See on muidugi tase, et erinevad TNT sugused siin loopisid puid alla, kui Amplerit sai osta 1 meurise valuationi pealt. Et valideerimata ärimudel ja maksate lihtsalt asutajate omanikelaene kinni ja nii. Vahepeal on asjad edasi läinud ja oodatav järgmise aasta käive on ca 5,5 meuri, vastavalt on kasvanud ka ettevõtte väärtus. Aga endiselt on vaja käia kuulutamas, kuidas tegemist on 12 milkut väärt töökojaga ja võrrelda bitcoiniga. Teagi kas hapud viinamarjad või milles asi. Aga see kompulsioon arenevaid ja investoritele seetõttu kasulikuks osutunud ettevõtmisi mõnitamas käia on pigem halenaljakaks muutumas.

    Ega keegi ei väidagi ega liiatigi veel ei garanteeri, et Ampleril tulevikus hästi läheb. Diskussiooni tase siin foorumis tundub aga olevat pöörduvalt nina allapoole keeranud.


    Jutuajamisi aastast 2018.
    Tokeni jutt sama asja ümber on tagantjärgi päris õpetlik.


    Ka pärast suure hulga riskide realiseerumist kaupleb see "töökoda" ja token täna 15 meuri peal vs 12 meuri aastal 2018. Seejuures oli väärtus vahepeal ka oluliselt kõrgem. Seega kes 2018 ostis tokenit 12 meuri valuatsiooni pealt, on päris kindlasti korralikult plussis. Kes nt pärast riskide realiseerumist müüs, sai endiselt välja päris mitme iksi peal.
  • "invictus"
    "TNT"
    "invictus"
    TNT
    Saan aru, et uus põlvkond on kogu vana finantsjuhtimise ja investeerimisõpikud prügikasti visanud?
    Ma olen seda mõned korrad oma elus näinud.
    1996 oli ja 1998 oli ja 2006 oli ja
    nüüd hinnatakse ka töökoja väärtust 12 milkule. OK, see on päris suur summa.
    Aga mis asi see token on?
    Aeg on ilmselt varsti võtta välja sabatiaasta puhkus ja teha perega või siis üksinda näiteks ümbermaailma reis, kuni te siin oma tokenditega arvutate ja bitCoinidega korrutate.


    See on muidugi tase, et erinevad TNT sugused siin loopisid puid alla, kui Amplerit sai osta 1 meurise valuationi pealt. Et valideerimata ärimudel ja maksate lihtsalt asutajate omanikelaene kinni ja nii. Vahepeal on asjad edasi läinud ja oodatav järgmise aasta käive on ca 5,5 meuri, vastavalt on kasvanud ka ettevõtte väärtus. Aga endiselt on vaja käia kuulutamas, kuidas tegemist on 12 milkut väärt töökojaga ja võrrelda bitcoiniga. Teagi kas hapud viinamarjad või milles asi. Aga see kompulsioon arenevaid ja investoritele seetõttu kasulikuks osutunud ettevõtmisi mõnitamas käia on pigem halenaljakaks muutumas.

    Ega keegi ei väidagi ega liiatigi veel ei garanteeri, et Ampleril tulevikus hästi läheb. Diskussiooni tase siin foorumis tundub aga olevat pöörduvalt nina allapoole keeranud.


    Jutuajamisi aastast 2018.
    Tokeni jutt sama asja ümber on tagantjärgi päris õpetlik.


    Ka pärast suure hulga riskide realiseerumist kaupleb see "töökoda" ja token täna 15 meuri peal vs 12 meuri aastal 2018. Seejuures oli väärtus vahepeal ka oluliselt kõrgem. Seega kes 2018 ostis tokenit 12 meuri valuatsiooni pealt, on päris kindlasti korralikult plussis. Kes nt pärast riskide realiseerumist müüs, sai endiselt välja päris mitme iksi peal.


    Keegi ajab siin segi väärtuse ja hinna. Alati saab muidugi spekuleerida lootuses, et järgmine spekulant ostab su tulbid kõrgema hinnaga ära kuid pigem ei soovitaks..
  • https://www.aripaev.ee/uudised/2023/04/19/aasta-ettevotja-koondab-moned-kliendid-on-isegi-pankrotis
  • Minu arust avas Comodule hiljuti esinduse Noblessneris. Tundub kummaline, et miks uut esindust vaja oli, kui ollakse korralikult võlgades.

    Või oskab keegi selgitada?
  • Ega elu ei saa seisma jääda. Paratamatult sellises äris tuleb teha operatiivselt otsuseid vaadates ka strateegiliselt tulevikku. Mina investorina ootan pigem raskeid otsuseid ja edasi liikumist kui maha istumist ja halamist. Paberil tundub jube lihtne anda häid soovitusi Comodule juhtkonnale. Ülevõtmine alles toimus, ärid on vaja ühendada, vajadusel optimeerida. Küll hakkab tulema ka tulemus. Peab olema usk meeskonda ja toodetesse. Vastasel juhul investeeringud vales kohas.
  • Kui selle ettevõtte rahavoog on jõhkralt negatiivne ja tellimused võrreldes varasemega kokku kuivanud, et kus see upside võiks olla investorite jaoks, et nad uut raha juurde annaks?
  • Kuidas nii?
    :) vanad investorid diluuditakse välja uued võetakse sisse. Soliidsuse mõttes jäetakse vanadele osanikele 100 prossast 2 % alles?
    Kui uut tõstmist ei tehta ja olukord sitt siis uuteks investoriteks saavad võlakirjad omanikud ja osaliselt laenuandjad (v.a. pangad).
    Kui ühest ringist ei aita saab seda teha mitu korda. Tavaliselt mina ei ole näinud, et üle kolme ringi oleks vaja teha. Kolmandaks ringiks on bilanss enam vähem paigas ja aktival õige hind saavutatud.
  • Kõike saab teha, nagu Baltika on aastakümneid tõestanud, aga kui ärimudel ei toimi, siis oleks pivot vaja teha. Isesõitvad jalgrattad või midagi säärast. Praeguse looga peaks olema võimatu raha tõsta.
  • Tundub, et ka sektori teistel raske.

    "☝🏼❗️Koostöös Tartu Linnatranspordiga rattaringluse teenust pakkuv Kanada ettevõte Bewegen Technologies Inc. on majandusraskustes ja soovib linnaga 2024. aasta juunini kehtivast lepingust taganeda. Bewegen on tarninud Tartule rattaringluse rattad ja laadimisdokid ning pakub ka rattaringluse infosüsteemi hooldus- ja arendusteenust, ilma milleta rattaringlus igapäevaselt toimida ei saa.

    Linn on pidanud Bewegeniga läbirääkimisi koostöö jätkamiseks, ent täna pole teada, kas Bewegen plaanib õigusvastaselt ja ühepoolselt lepingust loobuda või mitte. Samuti pole välistatud võimalus, et ettevõtte saneerimismenetlusest saab pankrotimenetlus, mille käigus lõpetatakse Tartuga sõlmitud lepingud.

    Mõlemal juhul on võimalik ka Tartu rattaringluse teenuse lühiajaline katkemine. Kindel on see, et linn jätkab rattaringluse pakkumist ka siis, kui Bewegen pole enam koostööpartner. 🚲 Seniks teeb Tartu kõik endast oleneva, et vältida teenuse katkemist või tagada selle võimalikult kiire taastumine. 🙏🏼"
  • Trading has been temporarily suspended pending an upcoming announcement by the Company.
  • "momentum"
    Trading has been temporarily suspended pending an upcoming announcement by the Company.


    Funderbeamist paar tuhat tõelist Kõu ja Ampleri fänni tulemas? Palju "positiivset" brändi armastust ja meenub vana hea psühholoogia, et inimesed jagavad negatiivset kogemust kordades rohkem ja ei taha vastavat brändi ise kasutada ega soovita teistele... saab põnev olema....

    Kuidas see word of mouth turunduses ostetud meediasse arvutatigi?
  • Ampler oli üks mu eelmise aasta parimaid investeeringuid, Ampleri ratas mitte fb osak. Sellega sõitmine on puhas nauding. Kes pole proovinud, soovitan.
  • "rual"
    Ampler oli üks mu eelmise aasta parimaid investeeringuid, Ampleri ratas mitte fb osak. Sellega sõitmine on puhas nauding. Kes pole proovinud, soovitan.


    Milles see nauding väljendub konkreetselt selle tootja veloga sõites? Küsin, sest siis tean mida jälgida.
  • "rual"
    Ampler oli üks mu eelmise aasta parimaid investeeringuid, Ampleri ratas mitte fb osak. Sellega sõitmine on puhas nauding. Kes pole proovinud, soovitan.


    "Investeering" on muidugi vale sõna antud juhul.
  • Kas Ampler kunagi börsile ka minna kavatseb? No kasvõi sinna kõige alumisse ja lahjemasse nimekirja?
  • "süütevedelik"
    "rual"
    Ampler oli üks mu eelmise aasta parimaid investeeringuid, Ampleri ratas mitte fb osak. Sellega sõitmine on puhas nauding. Kes pole proovinud, soovitan.


    Milles see nauding väljendub konkreetselt selle tootja veloga sõites? Küsin, sest siis tean mida jälgida.


    Ausalt pole palju teiste tootjate rattaid proovida saanud, aga kuidas sa Eestis saadki. Ootler on teisest hinnaklassist ja seda on ka integreerimata ekraanist näha, see ei kutsunud ostma. Ampler sai valitud, sest jäin proovisõiduga rahule ja ratas näeb hea välja. Lisaks on tegu Eesti ettevõttega.

    Kindlasti on teisi häid elektirattaid, aga tõenäoliselt pole neil Eestis esindust.
  • Integreeritud ekraani pärast maksid 1500 rohkem? See esinduse jutt samuti ei päde, elektriratas on hoolduse mõistes täiesti tavaline ratas, mille hooldusega saab enamus rattapoode hakkama. Elektriratastele võimalik otse hiinast varuosasid tellida(mootor, esc, aku, andurid). Ma ausalt öeldes ei kujuta ette, et ma ostaks elektriratta, millel aku pole toas laadimiseks eemaldatav. Olles proovinud erinevaid elektrirattaid, siis soovitan kindlasti proovida e-MTB versioone, millega kannatab ka karmimal maastikul sõita. Ampler peaks oma tootevalikut laiendama ja tulema välja ka säästumudelitega, kardan, et uutest värvivalikutest ei piisa, et läbi lüüa. Isegi ecar expol polnud ampler väljas, oleks olnud hea võimalus lasta proovisõitu teha.
  • "heix85"
    Integreeritud ekraani pärast maksid 1500 rohkem? See esinduse jutt samuti ei päde, elektriratas on hoolduse mõistes täiesti tavaline ratas, mille hooldusega saab enamus rattapoode hakkama. Elektriratastele võimalik otse hiinast varuosasid tellida(mootor, esc, aku, andurid). Ma ausalt öeldes ei kujuta ette, et ma ostaks elektriratta, millel aku pole toas laadimiseks eemaldatav. Olles proovinud erinevaid elektrirattaid, siis soovitan kindlasti proovida e-MTB versioone, millega kannatab ka karmimal maastikul sõita. Ampler peaks oma tootevalikut laiendama ja tulema välja ka säästumudelitega, kardan, et uutest värvivalikutest ei piisa, et läbi lüüa. Isegi ecar expol polnud ampler väljas, oleks olnud hea võimalus lasta proovisõitu teha.


    Rattahuvilisena nõustuks. Ampler iseenesest välja näeb väga äge ja esimest korda nähes pettis ära, ei oleks arvanud , et tegu on elektrirattaga. Samas aku laadimiseks ära ei käi, vahetuseks on vaja rattal eemaldada keskjooks ja see raamitorust välja sikutada. Selleks reeglina enamikel inimestest pole isegi tööriistu kodus olemas.
    Samuti komponendid ei ole päris selle hinnaklassi tasemel. Ampler oma esimeste mudelitega oli põnev, aga hetkel on konkurents metsik.
  • "heix85"
    Isegi ecar expol polnud ampler väljas, oleks olnud hea võimalus lasta proovisõitu teha.

    On Sul aimu ka sellest, mis summasid seal eksponendi käest küsiti? Tundub, et ei ole.

  • Kõik positiivsed ootused võib nüüd ootuspäraselt maha kanda: March and April report
    In March 2023, Ampler sold 338 bikes and shipped 633 bikes. In April 2023, Ampler sold 423 bikes and shipped 310 bikes. The number of shipped bikes in March was higher than that of sold bikes, as some of the order backlog was cleared, and lower in April as due to cash issues production was halted.

    Sales numbers for the first four months have been significantly below the target and have not picked up at the same speed as temperatures outside.

    The initial sales plan originating from late 2022 was 12,500 sold bikes in 2023 and 4,163 during the first four months. The actual number is 1,276 bikes, only 30% of the target. However, the cost base had remained the same as in anticipation of fulfillment of the initial plan.
    During the past weeks, the new leadership team has been developing a new plan for 2023, that takes into account this spring’s market trends.

    More news will be shared in the coming days.
  • Kuidas sellega saaks võistelda?

    Arendus Hollandis, tootmine Aasias, osa neist pannakse kokku aga ka näiteks Leedus. Aasta alguses tõstsid $43M raha,
  • "ymeramees"
    Kuidas sellega saaks võistelda?

    Eks ikka tõusust üles sõites saaks sellega võistelda:
    Drivetrain: Single-speed Drivetrain
    Climbing Ability: Up to 10°


    Sama tootja AGO X mudel näeb veidi perspektiivsem välja, aga sellelgi on oma hädad (hiina odavmootor ja pointless vedrukahvel).
  • AGO X Full weight: 29kg
    CGO 600: 16kg
    CGO 600 Pro: 18kg
    Neist kolmest viimane tundub mõistlikuim. Boonusena eemaldatav aku (saad aku tuppa laadima tuua).
    10° tõusust hullemaid on meie maal ikka suhteliselt vähe ja needki lühikesed. Kui satudki sellisesse kohta, eks siis pressid jalaga juurde.

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon