Svipe loob uue lahenduse kaupmehele ja kliendile - Artiklid - Uudised - LHV finantsportaal

Svipe loob uue lahenduse kaupmehele ja kliendile

Tiit Efert

19.02.2014 11:38

Svipe

Svipe on kliendilojaalsuse terviklahendus, mis koondab kaupmeeste kliendikaardid mobiiltelefoni ja on otseteeks kliendi ja kaupleja vahel.

Kui praeguste kaubanduses olevate plastkaartide puhul tuvastatakse klient alles ostmise ajal, siis Svipe annab võimaluse tunda klient ära juba enne ostu. Selline lahendus parandab märgatavalt klienditeeninduse kvaliteeti. Klient saab kaupmehele teada anda, et ta on poodi sisenenud, ja tänu sellele saab kaupmees näiteks kliendi varasema ostuajaloo põhjal teha talle olulisi pakkumisi.

Peale kaupmehe lojaalsuslahenduste hakkab Svipe premeerima kasutajaid ka oma lojaalsusprogrammi alusel. Tähtis  aspekt on Svipe’i puhul see, et tänu selle seadmele saab lahendust kasutada ka ilma igasuguse rakenduse ja nutitelefonita. Svipe Box töötab NFC ja iBeaconi tehnoloogiatel, mis tähendab, et Svipe’i on võimalik kasutada  pöidlasuuruse kleepeka, võtmehoidja või siis nutitelefoni abil ilma rakendust avamata.

Tegu on tarkvara ja riistvara ühendava terviklahendusega, mis muudab Svipe’i klientide ostukogemuse mitu korda paremaks ning suurendab Svipe’i kaupmeeste müüki.

Svipe’il on küll oma lojaalsuslahendused, kuid seda saab liidestada ka kaupmehe enda lojaalsusprogrammiga. Selleks on vaja teha koostööd kassasüsteemide arendajatega.

„Maailmas on mitmeid sarnaste lahenduste arendajaid, kuid nende fookus on pakkumiste vahendusel või  makselahenduste toomisel mobiili. Meie näeme peamist parandamist vajavat valdkonda siiski klienditeeninduse ja  kliendilojaalsuse valdkonnas,“ räägib Svipe’i tegevjuht Olle Kaidro. „Meie eesmärk ei ole konkureerida teiste ettevõtetega, vaid luua lahendus, mis annab lisandväärtuse nii kaupmehele kui ka kliendile.“

Läinud aasta lõpus investeeris Svipe’i ka LHV Group, omandades idufirmast kolmandiku. „Kuna Svipe’i puhul on tegemist innovaatiliste lahenduste kogumiga, siis vajame igakülgset oskusteavet erinevatelt tugevatelt tegijatelt. LHV on kindlasti üks Eesti kiireima arenguga ja parima klienditeenindusega pank, kelle teadmised täna klienditeeninduses ja homme Svipe’i makselahenduses on Svipe’ile üliolulised,“ sõnab Kaidro.

Esimesena tahab Svipe just Eestis oma lahendusi pakkuda. „Kaupmeeste huvi on olnud meie vastu väga suur.  Kindlasti plaanime koos klienditeeninduse parendamisega hiljem turule tuua ka mugava uudse makselahenduse. Peale Eesti oleme tutvustanud Svipe’i ka USA kaupmeestele New Yorgis toimunud messil Retail Bigshow 2014. Huvi oli Svipe’i lahenduse vastu suur ja esimesed eelkokkulepped on sõlmitud,“ lisab Kaidro.

Millest Svipe koosneb?

• Svipe Boxist, mis suudab identifitseerida kliendi juba enne ostu.
• Svipe’i rakendusest mobiilis ja Svipe’i kliendikeskkonnast veebis.
• Svipe’i turunduskanalist koos kaupmehe kliendikeskkonnaga (e-kirjakampaaniad, meeldetuletused aja, koha ja ostuajaloo järgi).

Lugu ilmus ajakirjas Investeeri.




Kommentaare ei ole

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon