Artjom Vakulenko (foto: Kalle Veesaar)
Kiiresti kasvav LHV pank soovib ka privaatpanganduse alal Eestis rohkem silma paista – uuenenud pakkumine ja kvaliteetsed teenused aitavad LHV-l jõukate klientide seas turgu võita.
LHV uuendas veebruaris privaatpanganduse klientidele pakutavat teenust. LHV-ga on viimastel aastatel liitunud olulisel määral uusi kliente ning sellega koos on kasvanud ka panga jõukamate võtmeklientide ootused. Pank soovib nendele ootustele vastata, tuues privaatpanganduse klientideni uued pangakaardid ja tipptasemel kliendiraporti.
LHV privaatpangandus põimib kokku parimad ja kõige personaalsemad teenused, mida pank pakub – igapäevapanganduse arveldustoodetest kuni investeerimisteenuste ja professionaalse portfellihalduseni.
LHV Panga privaatpanganduse juhi Artjom Vakulenko sõnul on LHV-l rohkem kui 500 privaatpanganduse klienti, kuid soov on kaasata uusi võtmetähtsusega teenusekasutajaid. „Tahame olla privaatpanganduse segmendis Eestis rohkem nähtavad, soovime uue tootega aktiivselt konkureerida ja uusi kliente püüda,” räägib Vakulenko. „Läheme julgelt konkureerima, sest ma usun, et nende aktiivsete ja iseseisvate klientide hulk, kellele võiksime olla parimad panganduspartnerid, on päris suur. Ruumi on,” ütleb Vakulenko.
On tõsi, et privaatpanganduse teenus on kompleksne teenus kindlale kliendigrupile. Privaatpanganduse klient on jõukas ja aktiivne inimene. LHV privaatpanganduse kliendiks saavad isikud, kellel on pangas vara rohkem kui 100 000 euro väärtuses.
Miks olla LHV privaatpanganduse klient
On mitmeid põhjusi, miks privaatpanganduse kliendid võiksid finantsvaldkonnas valida oma partneriks just LHV.
Esiteks teenivad privaatpanganduse lepinguga kliendid LHV-s hoitavalt rahalt (kuni 1 000 000 eurolt) arvestatavat 1% intressi. Ja seda ka nõudmiseni rahalt ehk lihtsalt pangakontol seisvatelt vahenditelt. See kompenseerib muu hulgas ka teenustasude kulu. Privaatpanganduse kliendi kuutasu on 30 eurot kuus.
Iga vara juhtimisel on oluline roll säästmisel ja hoiustamisel, seega pakume oma klientidele tavalisest paremaid tingimusi hoiustele.
LHV privaatpanganduse klientidel on isiklik professionaalne ja kogenud kliendihaldur, kes klienti tunneb. Võimalus on kasutada mugavat telefoniteenindust ehk juhtida oma rahaasju telefoni teel halduriga suheldes.
LHV uued privaatpanganduse pangakaardid on silmapaistvad. LHV pakub Platinum krediitkaarti, millega tuleb kaasa parima katvusega reisikindlustus, ostukindlustus ja piiramatu külastusega Priority Pass, mis annab eeliseid lennujaamades üle kogu maailma. Ka privaatpanganduse deebetkaart on nüüd uues kuues.
LHV eristub pangandusmaastikul väga heade investeerimisteenuste pakkumisega. Kui kliendid soovivad osa või kogu oma vara juhtimise anda ekspertidele, kes tegelevad investeerimisega teadlikult, professionaalselt ja igapäevaselt, siis on LHV selleks õige pank. Privaatpanganduse ja LHV portfellihalduse kliendid saavad kõikidest meie investeerimisteenustest osa. LHV portfellihaldus on üle 15 aasta suutnud edukalt klientide vara kasvatada, säilitades seda ka rasketel aegadel.
Meie tugevad küljed on kiired ja Eestis kohapeal tehtavad otsused ning tänu sellele hästi juhitud riskid. LHV-l on Eesti suurimaid investeerimismeeskondi. Privaatpanganduse meeskond on pikaajalise investeerimiskogemusega ning tegeleb portfellihalduse klientide igapäevaste pangatoimingute ja varade juhtimisega vastavalt klientide eesmärkidele. Eriti hästi sobib LHV nõudlikumale kliendile, kes soovib, et tema varade säilitamise eest hoolt kantakse.
Lõpetuseks pakub LHV uudisena nüüd klientidele ka uut ja kaasaegset kliendiraportit, mille tehnoloogiline lahendus on ka ülemaailmses võrdluses tipptasemel. Kui klient soovib oma varadest ja toimingutest ülevaadet, siis saab ta selle parimal viisil.
Euromoney tunnustab
LHV privaatpanganduse head taset tunnustas viimati ka rahvusvaheline majandusajakiri Euromoney, mis leidis oma privaatpanganduse ja varahalduse uuringus, et 2017. aastal on LHV Eesti parim pank nii investeerimispanganduse võimekuse, portfellihalduse kui ka innovaatilise tehnoloogia – kliendikogemuse – valdkonnas.
„Meil on hea meel, et meie privaatpanganduse ja portfellihalduse võimekus on jäänud silma, ja loodame, et edaspidi õnnestub meil suhelda üha rohkemate kvaliteetset privaatpanganduse teenust soovivate klientidega, nende ootustele vastata ning aidata neil oma vara soovitud viisil juhtida,” ütles Artjom Vakulenko.
Artikkel pärineb LHV ajakirjast Investeeri (1/2017). Tunned huvi LHV portfellihalduse vastu? Täpsemat infot LHV portfellihalduse teenuse kohta saad lugeda meie kodulehelt.
Privaatpanganduse klientide pangakaardid
Platinum kaart on viipemakse võimalusega krediitkaart privaatpanganduse kliendile. Platinumi omanik saab reisikindlustuse kogu perele, ostukindlustuse, Estravel Platinum Clubi liikmelisuse ja piiramatu külastusega Priority Passi. Kaardi intressivaba periood on kuni 40 päeva.
Finantsteenuste pakkuja on AS LHV Pank. Mõtle oma krediidiotsus alati läbi. Tutvu tingimustega aadressil lhv.ee/privaatpangandus ja küsi nõu asjatundjalt. Krediitkaardi Platinum krediidi kulukuse määr on 11,95% aastas järgmistel näidistingimustel: limiit 4000 eurot, intress 14% aastas (fikseeritud), intressivaba periood 32 päeva, kogusumma ja tagasimaksete summa 4250,44 eurot – eeldusel, et limiit võetakse kasutusele viivitamata, täies mahus ja tagastatakse aasta jooksul igakuiste võrdsete osamaksetena.
Privaatpanganduse kaart on deebetkaart, millel on viipemaksete tegemise võimalus ja millega saab maksta ka internetis.
Tweet